1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Het verhaal en discussie [spoiler alert]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

  1. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de flood juist cool aangezien je de juiste wapens nodig hebt om ze te killen en anders zou het niet kloppen dat als je in een covie gebouw zit human wapens kan krijgen, want dan zou de wapens die je hebt opraken en niet meer kunnen krijgen die flood leveren wat variatie zo
     
  2. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    en de humans waren zo slim om die deur in 343 guilty spark level te openen, die de covenant dicht had gehouden (toch?) (of waren het de sentinels?)
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    nee keyes en z'n team hebben die deuren geopend om te kijken wat de covenant daar nou allemaal aan het doen was. en daarmee brak de spreekwoordelijke pleuris uit :)
     
  4. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    covies hadden ze gesloten, zeiden ze zelf...
    moest iets heel belangrijks zitten...

    maar humans waren zo stom om die deur te open (wisten zei veel)
     
  5. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    wie is Forerunner eigelijk????????? wan dat snap ik nie ten wie is dat tekelige monster??? ik zit geloof ik al in level 15 en hoeveel levels zijn er?????
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    de forerunner zijn de lui die de halo's hebben gebouwd, en de lui die door de covenant aanbeden worden. De covenant technologie is op de technologie van de forerunner gebaseerd. De forerunner hebben de halo's gebouwd als verdedigings-middel tegen de flood.

    en dat tentakel-monster (hoe heetie ook alweer? gravemind ofzo?) weet niemand zeker, wat dat is. Maar er wordt gedacht datie ook van de flood is.
     
  7. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ok kan iem ffe het einde eens rustig uitlegge vr mij.
    En de voorlaatste missie(het einde) ook
    heeft MC hem te pakken gekregen? en hij laat cortana achter?
    grr halo 3 duurt nog echt te lang
     
  8. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien komt er geen halo 3, maar gewoon een boek 8)
     
  9. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien komt het verhaal verder via downloadble content
     
  10. VinZ

    VinZ Guest

    Dat tentakelding is volgens mij geen flood. Heb in ieder geval geen andere flood zien/horen praten, en wat voor een ding zou het dan eerst zijn geweest :confused: Voordat het geinfecteerd was, bedoel ik dan.

    Vind dat ding niet echt geslaagd. Past niet echt in mijn beeld van de Halo universe. Meer iets wat erin is gestopt om MC en Arbiter bij elkaar te brengen.
     
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch heb ik het idee dat gravemind een flood is. Je ziet bijvoorbeeld dat die 343 GS-wannabe en die prophet echt in hem zitten, alsof ze zijn geabsorbeerd. gravemind heeft ook een kleur die vrij veel lijkt op de flood. Gravemind is de beste toevoeging aan halo2, f*ck de graphics, nieuwe campaign, nieuwe multiplayer levels en wapens... Gravemind ownes!
    btw. dat filmpje aan het einde van de credits is echt weer zo'n filmpje (net als 343 GS op het einde van halo1) dat je altijd zal blijven onthouden... _O_ MEESTERLIJK _O_
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat filmpje niet helemaal :p
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2004
  13. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Cortana is achtergebleven op Delta Halo (ze was uit de MC gegaan zodat ze de boel beter kon coördineren vanuit de mainframe van die Holy City) Master Chief gaat dan in dat Forerunner ship naar de aarde, Cortana blijft dus achter op dezelfde Halo als waar die Gravemind zat... in het laatste filmpje zie je dat de twee met elkaar gaan praten, wat en hoe is voer voor Halo 3 _O_
     
  14. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het nu al weer vergeten
     
  15. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    lees ff mijn post voor de hele samenvatting..
     
  16. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar wie heeft de Flood nou losgelaten op de 2e ring (halo 2) ? Want lijkt me stug dat de sentinels en de flood daar altijd eeuwig vechten.
     
  17. VinZ

    VinZ Guest

    Hmmm misschien heb je idd wel gelijk... Misschien is hij wel een geinfecteerde forerunner, omdat we weten hoe de geinfecteerde covenant (elites) en humans eruit zien, en dat is nothing like this b*tch...

    Trouwens, ik dacht dat Cortana in het systeem van de Covenant Holy City (High Charity??) zat. Maar hoe komt die Gravemind daar dan???
     
  18. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Silent fills the empty grave....het beste gezwel is gewoon gaan wandelen..naar Cortana. Hij wil iets weten. Wie hij is is nog steeds een raadsel...een soort Flood form, maar waarvan? en waarom is ie zo slim en zo begaan met mensen/covenant? Als Flood baas had ie zelf ook wel kunnen voorkomen dat de index in 'verkeerde 'handen viel toch?
    Verder over het loslaten...das idd raar. Alle partijen op Halo wisten van het gevaar van de Parasite... ik denk dat we rustig de Covenant de schuld kunnen geven want zij zien het toch als een geschenk van de Forerunner. Aangezien ze de Flood ook in de gasplaneet bewaarden...
     
  19. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee jongens ff dit toevoegen voor jullie: Die Gravemind is slecht om het goed te zeggen: op een gegeven moment als je op de covenant ship zit dicht tegen het einde aan, komt de Flood ook opeens, zo'n beest eet dan die prophet op, Mercy of zoiets heet dat prophet. Wat later zie je die pelikaan neer storten en dan zegt cortana zoiets van: That creature beneath the library, That grivemind used us, we where just a diversion.

    edit: En hoe dat beest in dat ruimte schip zit.... Is voor mij nog steeds een raadsel, net zoals THE ARK!? Wat dat mag beteken/zijn....?
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2004
  20. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    heel scherp...dat heb zelfs ik niet opgevangen (omdat de Flood voorkomt in dit level heb ik het maar een keer gespeeld)... je anderen vragen zijn reeds beantwoord...door mij...in de samenvatting.
     

Deel Deze Pagina