1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Het verhaal en discussie [spoiler alert]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

1. 100%Jean

100%Jean Guest

Guilty Spark lult ook maar wat uit z'n nek. Alles jeet dran.

2. Master-Chief

Master-Chief This is my story

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn theorie is dat het alle natuurlijke bronnen vernietigd met een speciaale gas of straling. Zoals het water, de bomen en de grond onvruchtbaar maakt.

3. VinZ

VinZ Guest

Du jeets dran, ouwe gek

4. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf denk over de Ark iets anders dan dat jullie denken, Volgens mij heeft het niks te maken met de Bijbel, De forerunners zijn uitgestorven, en zelf denk ik ook nog eens dat the Ark niks met de aarde te maken heeft. Want hoe weet Truth opeens dat daar The Ark is???

5. VinZ

VinZ Guest

Op die manier vernietig je ook al het non-sentient life ;)

6. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou niet weten hoe je iets tussen spoilers moet zetten :confused:
    dan maar zo

er zijn 7 halo's

dus ik denk dat er nog wel wat games komen hoor

Laatst bewerkt: 25 nov 2004
  7. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    spoiler [/ spoiler]
    zonder spaties

8. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag willen weten hoe jullie erbij komen dat de ark een plaats is waar je kunt overleven als de Halo's geactiveerd worden. Voor zover ik weet is het alleen een plaats vanwaar je de Halo's tegelijk kunt activeren (zie ook mijn post op pagina 20).
    Anyway, genoeg stof tot nadenken dacht ik zo,
    en wat un sjiek verhaal hat bungie nuun werem jemaat.

9. VinZ

VinZ Guest

Klopt, maar als het enige connectie heeft met het bijbelverhaal, kan het dus wel... Ik zeg dus niet dat het zo is, alleen dat het zo KAN zijn...

10. Nielsje_8

Nielsje_8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Joa, vinz... du has reët! Ik weet wel zeker dat het connecties heeft met het bijbelverhaal (staat ook in mijn post op pagina 20). Er zijn gewoon teveel overeenkomsten... The Ark, The Oracle, The Flood, The Covenant, The Prophets... Heerlijk al die symboliek, geeft een extra dimensie aan een toch al goed verhaal :)

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Het stond volgens mij ook in een boekje bij de Limited Edition, maar ik weet dat niet zeker.

Wat ik wel zeker weet is dat als je in de Ark bent dat je dan veilig bent voor de Halo's.

12. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Het vernietigt al het voedsel voor de Flood.. "All sentient life with enough biomass to sustain the Flood" dus elk intelligent leven dat groot genoeg is om de Flood te voeden. Bomen, planten en bacterieen overleven...mensen, Covenant, Flood Combat Forms en Forerunner niet. Voor zover ik weet ik de Ark geen veilige plaats..maar gewoon een control center. Er zit natuurlijk wel wat in die theorie....als ie verwijst naar de Bijbel

13. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje: wat is the Ark

14. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    als je dit effe doorleest kom je er vanzelf achter ;)

15. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weten we zelf ook nog niet PRECIES. De meeste denken dat het te maken heeft met de Ark van Noach, wat ik zelf niet bepaald geloof.

Edit: ik heb zelf ook een vraagje hoe ver is "25.000 lightyear radius"? Mischien licht er in die "25.000 lichtjaren" van een Halo de aarde helemaal niet..., maar dat zouw ik wel weer verkeerd hebben

Laatst bewerkt: 26 nov 2004
  16. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Het enige wat we zeker weten is dat vanaf die plaats alle Halo's geactiveerd kunnen worden. De vraag is natuurlijk wat de link is met die grote ruimte op Reach met het crystal.
    de vraag is natuurlijk of de andere Halo's ons wat kunnen maken. Halo 04 was wss in range, 05 misschien ook (overlap) maar meer overlap zou een beetje nutteloos zijn.... 25.000 is een best end weg, maar het lijkt mij logisch dat de Halo's dan ook niet dichterbij elkaar hoeven te liggen.

17. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    in halo en halo 2 waren dat gewoon halo 01 en halo 02

18. VinZ

VinZ Guest

In Halo 1 zat Installation (Halo) 04
    In Halo 2 zat Installation (Halo) 05

19. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    waarbij dient te worden aangemerkt dat de vijfde instalatie delta (4de)Halo is... instalation 01 is wss geen Halo maar de Ark

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Hoop dat snel het boek komt want ik word hier niet wijzer uit :).. Heb in Halo 2 natuurlijk wel gezien dat er een Delta Halo was maar ik dacht dat de mens het gewoon zo noemde maar dat het eigenlijk installatie 05 ofzo was.

Deel Deze Pagina