1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Het verhaal en discussie [spoiler alert]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja dat snap ik, maar wat ik me dus afvraag is of het alleen een verband is van soldaten? Of dat al die rassen samen ook een maatschappij hebben, samen steden hebben en thuis een gezin en kinderen hebben die elke dag braaf naar hun covenant school/werk gaan.

2. Master Chieff

Master Chieff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boeie!!!!!!!

/Mod Volgende keer graag iets minder loos posten. - Volkoren

Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2004
  3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Cortana heeft volgens mij alleen maar een nieuwe look omdat de graphics zijn opgepoetst..

4. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik eigenlijk nog niet snap is het volgende. Als je die Scarab gemold hebt (level Metropolis geloof ik) dan ga je in zo'n Pelican en dan zie je een of andere kernexplosie die volgens mij de hele stad wel moet vernietigen. Waarom? Wat is die kernexplosie? Opeens zit je dan in een warp en dan kom je bij Halo 05 uit, maar dat snap ik ff niet.

5. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij wordt de stad vernietigd door de warpschokgolf die wordt
    veroorzaakt door dat covenantschip.

jij lift mee met dat schip naar de halo

6. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Als ik het goed heb begrepen maakt het Covenant schip een slipspace jump door de stad heen en dan krijg je wel eens zo'n dinge. En Mevrouw Keyes gaat gewoon aardig mee met de Covenant.

7. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het schip waar de mensen in zitten "surfen" mee in die slipspace jump, ze gaan dus
    wel mee naar niet bij de covenant aan boord, maar in hun eigen schip.

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja das logisch.. Anders zou het denk ik niet echt zo'n rustig slipspace sprongetje worden..

9. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neuh zit er dik in dat ze niet even een kopje thee met elkaar gaan drinken terwijl ze
    lekker in de slipspace zitten.
    en elkaar op halo dan weer afschieten.

10. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dus die stad op aarde is vernietigd? New Mombosa of hoe heet ie? En wat of wie veroorzaakt die slipspace jump? VAAG! Heb het net nog ff opnieuw gespeeld maar kom er geen wijs uit, ook niet in de cutscenes.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ehm het covenant schip veroorzaakt de slipspace jump. Keyes gaat er achteraan met het menselijke schip. De jump wordt vlak boven de stad gedaan, daardoor krijgt de stad de ellende over zich heen.

12. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt een schokgolf ... net als je door de geluidsbariere, dan gaat krijg je een knal...
    bij een slibspace jump is deze "knal"(schokgolf) wat groter ... hehehehe }:]

Laatst bewerkt: 6 dec 2004
  13. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Dit is idd wel de beste manier om het uit te leggen. de sonicboom die je hoort als je door de geluisbarriere heen ramt, is al een aardige knal. Kun je nagaan wat er gebeurd als je de snelheid van het licht doorboort *)

14. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, ik heb hem ook net uitgespeeld, en was nogal verrast door het einde. Ik dacht echt dat er nog wel meer zou gebeuren, maar ineens was er aftiteling. Een open einde dus, en dat is in films al vervelend, laat staan in een game.
    Ik vond wel dat je erg snel door de levels heen gaat. Het enige wat lang duurt is die vervelende Flood.
    Ik snapte ook helemaal niks van het verhaal, maar na het lezen van deze thread is het al een stuk duidelijker.

Gelukkig is de multiplayer wel leuk, anders ben je snel uitgekeken op deze game.

15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    en als je de SP weer even wat interessanter wilt maken kijk dan even in de eastereggs thread, daar staan nog een aantal leuke dingen die je kunt doen om de speelbaarheid van de SP te verlengen (bijv. de skulls verzamelen).

16. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar dat is wel super moeilijk, want de meeste moet een gevonden worden in legendary !!!

en dat is toch wel best tricky ... vooral die F*&king K*t snipers ...

17. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet snap is de Ark, Ze zeggen dat je daar de Halo´s kan activeren, maar je kan ze daar pas activeren als alle halo´s remote activite stonden, dat stonden ze pas NA DAT ze halo 05 hebben geactiveerd, dus hoe kan Truth weten dat halo 05 activeren mislukt was?????

Wat ik erover denk is dat Truth helemaal niks weet over de Ark, en dat de Ark ook niet op de aarde is.

Laatst bewerkt: 6 dec 2004
  18. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is een Prophet man, hij voorspelt!

19. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wie is eigenlijk die grote "octopus" (tentakels) die mensen naar beneden haalt en later weer ergens terugzet?

20. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    lees de thread...maja, aangezien de eerste post niet wordt geupdate kan ik je niks kwalijk nemen...das Gravemind, het centrale bewustzijn van de Flood en volstrekt onbetrouwbaar.

Deel Deze Pagina