Dringt het dan echt niet tot je door dat dit soort fora ongeveer gemaakt zijn voor pro's die hun tactieken willen uitwisselen en voor noobs die, die tactieken willen lezen/ toepassen, dan leren ze ook eens wat en komen ze weer een stap dichter bij het "niet n00b" zijn. En zelfs als je, je zo verveeld, hoef je nog niet overal mensen van het topic af te gaan houden met je verhaaltjes over wat voor een n00bs zij zijn, en wat voor een pro jij bent. gehummel, je was me voor
wat ik het stomst vindt in het verhaal is de tweede prophet gedood wordt door de flood gewoon stom zeg
Spoiler Die is in dat forerunner schip naar de aarde vertrokken om de Ark te zoeken en om zo de Halo's te activeren. Dat is dat schip waar MC ook op zit op het einde
Shr3ddEr, verlaat deze thread en ga ergens anders puberaal lullen en uitdagen en zeggen hoe goed je wel niet bent.
Hey gasten na de credits komt er nog een of ander vaag verhaal, met mijn engels kom ik niet echt ver waar gaat dit eigelijk over ? haha
God Alla is machtig en ik mijn geluid altijd maar op vol en zeer goed luisteren... heb je hem uitgespeelt kun je de ondertietels aanzetten nou jah dan nog maar us de filmpjes zien
Jij als mod zou wel moeten weten dan men niet met één woord spreekt. Ja meneer Ondertiteling kan je bij de settings instellen als het goed is. (in het spel zelf) Ik gebruik ook altijd ondertiteling aangezien je de Brutes erg slecht verstaat met hun geoe enzo.
Ja ondertiteling is wel heel handig. Ik hoor vaak dingen die dan wel leuk klinken enzovoort, maar met de geschreven tekst is het makkelijker te vertalen.
Spoiler Ik denk zelf dat Cortana (ja noem me vreemd) antwoorden aan Gravemind geeft om niet in de problemen te komen en om te zien wat hij weet. Trouwens ik denk dat Gravemind de leider van de Flood is. Hij is die volgens mij die Parasite waar de Covenant over praten. Plus de Flood zijn in de Holy City gekomen door het schip In Amber Cland. En de Heretics vechten volgens mij tegen de Flood samen met de Sentinels. En de Ark.... Tja ik denk dat dat gewoon de 'center' is waar alle ringen kunnen worden geactiveerd. Maar als het zoals al gesugereerd werd dat grote gebouw in new Mombasa is is de Ark vernietigt toen dat Covenant schip in 'Slip-Space' ging in de stad. En dat zouden de moniters ongetwijfeld weten. En als Truth naar de aarde gaat is dat volgens mij om de mensheid uit te roeien. En als de ringen worden geactiveerd gaat iedereen dood en heeft de Flood niks te eten waardoor ze uitsterven. Maar de Covenant denkt dat je naar een soort hemel gaat. Maar dat denk ik allemaal.
die ark is er nog wel. dat is dat schip waar de master chief op zit met truth. dat zie je in het eindfilmpje. die gaat naar de aarde om de nog 6 overgebleven ringen te activeren ofzo. ksnap alleen nie wrom ie dat op de aarde moet doen. komen we wel in halo3 te weten. ik had teminste gelezen in xboxmagazine dat er een derde zou komen maar dat zal nog wel ff duren.