Ik heb een paar vraagjes..Die neger sergeant oid, die sterft toch in Halo 1. Hij zit iig vast in dat flood achtige ding en de master chief laat hem achter. Hoe komt die dan weer veilig thuis..? En..Zijn de boeken over Halo (first strike en die andere 2) naar aanleiding van de Halo games geschreven, of zijn de Halo games op de boeken gebasseerd.
Volgens mij ben je in de war met Capt. Keyes. Die zit wel vast in een flood-achtig ding. Maar Johnson is met een paar mariniers in een Pelican teruggevlogen.
ze gaan natuurlijk met de ark naar aarde omdat daar de plek is waar ze de ringen kunnen activeren (dan begint volgens de prophets 'the great journey', alleen prophet truth zegt dat er weer geen great journey is voor prophet mercy ) De masterchief gaat met ze mee om de prophet te stoppen, en waarschijnlijk te leren hoe hij de halo's kan vernietigen
nee dat schip is de ark niet. de ark is een gebouw en staat op aarde. het is er gebouwd voor dat de aarde bewoond werd door mensen. en in het gebouw moet een controle paneel zijn om alle halo's te activeren. zijn de bouwers van de halo's en de ark (de forerunners dacht ik) menselijk? want de brutes konden de halo niet activeren zonder de dochter van keys.
forerunner menselijk? Ik denk het niet. De Forerunner leefden gigantisch lang geleden. Zij hadden technologie way more advanced dan dat mensen kennen. Dat lijkt op meer intelligentie dan dat wij hebben. Dus als wij ervan af zouden stammen zijn we wel verdomd slecht ge-evolueerd
Waar slaat dat op? Tartarus was de gene die de index in het controlepaneel stopte. Dus das niet logisch.:{
Er is toch een threorie dat de mens vergaat door een atoom oorlog en miljoenen later alles weer overnieuw begint en de mens overnieuw moet beginnen. Dus ook overnieuw met hun kennis en de mens in Halo is nog lang niet zover als the Forunners, dus zal de mens nog even door moeten leren
Bij een atoomoorlog op aarde die de forerunners zouden kunnen uitgeroeid hebben , worden zelfs bij totale vernietiging van de aarde geen schade aan de halo's in de ruimte aangericht aangezien de gigantische kracht van een atoomontploffing in de ruimte weinig effect heeft. En aangezien de aarde dat overleeft heeft hebben de haloringen zeker geen schade geleden. Alleen de forerunners hebben zichzelf vernietigd , zou mooi staan in de legende van atlantis.
ja maar waarom hebben ze die ringen dan helemaal bebouwt enzo en hebben er nieteens een nederzetting??? Lijkt mij niet dus.
Die ringen zijn eigenlijk een gevangenis voor de flood , gebouwd door de forerunners en zijn tevens een reusachtige vernietigingsinstallatie. Als de flood losgelaten wordt vernietigen die alle leven,zodat mocht de flood ontsnappen dan kunnen ze vernietigd worden door de halo te activeren . Dit was de opzet van de forerunners, doch halo vernietigd dan niet alleen de flood , maar tevens een groot stuk van het heelal inclusief alle planeten die binnen zijn bereik zijn.
wat heeft het dan voor nut ls the flood tog immum is wisten de Forerunners dat??? editw zooo nee ik snap
Ja, maar hij hield de index niet zelf vast. Hij stopte het erin door haar arm vast te houden. Voor de rest van jullie vragen zou ik zeggen, lees dit topic eens door *)