[Halo 2] Het verhaal en discussie [spoiler alert]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De dochter van Keyes had de index, Tartarus heeft geen vingers, misschien wel, maar hij zou de index er moeilijk in kunnen doen, daarom liet hij het die dochter doen.

Lees dit topic eens door *)

2. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    zij de forerunners even groot als de mens of groot?
    zijn ze met even veel als de mens of minder?
    zijn ze geesten(goden)?
    en hoe zijn ze ''dood'' gegaan?

3. Gold Elite

Gold Elite Guest

Door de ringen te aciveren. Heeft 343 Guilty Spark zelf gezegd.
    @ Volkoren: Als hij geen vingers heeft hoe kan hij dan die hamer vashouden?:confused:

4. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb het hele topic nu door gelezen, maar niks gevonden waarom de brutes halo niet zelf kunnen activeren.

ik dacht dat de flood alle mensen konden gebruiken, zelfs als ze te "kapot"zijn.
    dan maken ze er gewoon van die spore-carriers van.(die flood die optploft)

5. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Johnson had een syndroom waardoor hij niet aangetast en dus niet veranderd kan worden door de Flood.

6. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ehm... tsja,
    maar dat wist ik al (kijk mijn vorige post)
    maar waarom werd hij niet verandert, want volgens het boekje kan de flood alle mensen gebruiken, zelfs zonder hoofd :{

maar dan weet ik nog steeds niet waarom ze hem niet kunnen gebruiken.
    volgens anderen had kap. keys ook dat syndroom, maar hij werd wel gebruikt door de flood.
    niet als vechter, maar in die ronde bol in dat covenant schip.

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    hij werd gewoon net als alle andere mensen door de flood geinfecteerd, alleen probeerden ze bij hem informatie over aarde te vinden, ipv een combatform van hem te maken. Capt. keyes had het syndroom dus niet.

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Aangezien je het al wist zal ik het proberen te verduidelijken. Johson had dus dat syndroom. Toen een Flood tentacle in hem boorde en dat syndroom opmerkte gingen ze snel weer uit het lichaam dus hadden ze geen kans om Johnson zo te veranderen.

9. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    En die "bol" in dat schip was captain Keyes, niet Johnson. Er zijn een hoop theorien in omloop over de Forerunners, ik denk dat de Covenant de Forerunners vereerden maar ze tegelijkertijd te machtig vonden. De Halo's werden geactiveerd door de Forerunners omdat de Flood ontsnapte, de Covenant overleefden het (het zij ernstig beschadigd) en kwamen er na een tijd van wederopbouw achter dat er enkele Foreruners op aarde waren die de activering van Halo hadden overleefd, de Covenant zijn bang voor een wederopbouw van de Forerunner en vallen daarom de aarde aan, maar snel komen ze erachter dat de ultieme controlekamer op Aarde is te vinden, de Ark, ze haasten zich erheen en een van de Prophets is er eerder dan de anderen namelijk "Regret" als Regret inziet dat de Ark niet zo makkelijk te vinden is als hij had gehoopt maakt hij een wilde sprong in de ruimte en komt zo (toevallig of niet) bij een nieuwe Halo terecht, en verder ben ik nog niet met mijn theorie... (al weet ik bijna zeker dat de mensen de foreruners waren en alleen mensen de Halo's kunnen activeren)

10. dickjustice

dickjustice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De theorie klopt niet geheel, de covenant waren er nog niet in de tijd van de Forerunners. Waarom zouden de covenant overleven en de Forerunners niet.. Ik denk dat de Forerunners de mensheid op een of andere manier hebben aangesteld als "Reclaimers", de enigen die de halo's kunnen activeren. Misschien hebben de Forerunners op aarde de basis gelegd zodat de mensheid kon onstaan, misschien naar hun evenbeeld dus de Forerunners kunnen de voorouders van de mensheid zijn.

11. evilavatar

evilavatar Smurf

Leuk Bevonden:
    0
    cap. keyes had niet dat syndroom, Johnson wel en door dat syndrome kon de flood niet in zijn zenuwstelsel komen, waardoor ze niets aan hem hadden

12. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn wel overlevende Forerunners zoals is te lezen, maar deze zijn zonder enige vorm van geavanceerde technologie op aarde terecht gekomen, de Covenant woonden gewoon verder weg en waren minder beschadigd.

13. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Waar lees je dat dan? Guilty Spark/ 2401 Penitent Tangent heeft toch duidelijk gezegt dat alle Forerunners dood zijn.

14. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. dickjustice

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoeld hij met die overlevende forerunners de mensheid.

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja volgens mij zegt hij dat wel in het laatste filmpje, na de vraag ' And what happent to them' antwoord:'they all died' of iets in de richting. Hij (Guility) kijkt er iig wel heel zielig bij.

17. dickjustice

Leuk Bevonden:
    0
    Mja ik vindt hem altijd maar hetzelfde kijken :), maar dat is wat er inderdaad gezegd werd. Alle Forerunners stierven uit, de covenant werden later zo geavanceerd omdat ze alle technologie van de Forerunners gejat hebben.

18. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Paar vraagjes:
    Wie zijn Arbu, Tartarus en 343 GS?

19. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    guility heeft toch geen gezicht?

arbu?
    tartarus is die big ape,die met een soort witte baard :p(of gewoon witte haren)

20. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Met Arbu neem ik aan dat je Arbiter bedoelt? Dat is een veroordeelde Elite zeg maar. Hij is gestraft omdat door zijn schuld Halo is ontploft. Daarom is hij een Arbiter geworden, die knapt alle vuile klusjes op.
    Tartarus is de baas van de Brutes zeg maar. Hij heeft wit haar en een grote hamer.
    En 343 Guilty Spark is de monitor van Installation 04.

Deel Deze Pagina