1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Het verhaal en discussie [spoiler alert]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

1. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    'Met Arbu bedoelde ik eigenlijk Arby, maar dat zal ook wel Arbiter zijn?

2. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ff voor de domme, een arbiter is iemand die een leider is! ( pak het woordenboek, hebk ook gedaan :p ).

maar goed, dat over johnson weten we ook wel, hij is gepakt door de flood maar omdat hij het syndroom van ... heeft gekregen kon de flood zijn lichaam niet gebruiken.

over de ark, (een paar blz terug had ik er een verhaaltje over, da klopt nie)
    ik zei dat het dat schip is waar MC op zat met de prophet truth maar dat is alleen maar een forerunners ship. nu zeggen mensen dat de ark op de aarde staat maar hoe kan dat want de mens weet dat de halo's vernietegende wapens zijn die het leven uitroeien. waarom zouden zij dan een switch maken om alle halo's aan te zetten?
    de forerunners hebben die ark gemaakt maar die zijn allang uitgestorven en als de ark op aarde zou zijn waarom zou de mens die niet allang gevonden hebben? want little girl Keyes vraagt aan guilty spark hoe je de ark moet activeren want anders zou zij het wel weten. ofnie?
    tenzij... tenzij..de aarde zelf de Ark wordt genoemd?

maar die gravemind..er zit nie zon beest in installation 04 (halo 1)
    of is da captain keyes geworden? dat ie nog aan het ontpoppen is ofzo.
    wacht eens...maybe is captain keyes wel die gravemind geworden!?
    hmm...nee...

Laatst bewerkt: 29 dec 2004
  3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Of tenzij dat men refereert naar de verdronken beschaving van atlantis , dan zou in dit geval de ark onder de golven zijn verdwenen.
    En omdat atlantis niet gevonden is , kan de ark bijgevolg ook niet gevonden zijn.
    En de ark is maar een technische installatie die toelaat alle halo 's die er nog zijn vanop aarde te bedienen. :eek:

4. master dude

master dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die elite was al de arbiter voordat hij veroordeeld was hoor.

5. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    voor svennies:
    dan zou het toch ook allang gevonden zijn? of het moet kilometers diep onder water liggen. het zou kunnen, we zullen het wel zien in halo3? als die wel komt?

voor master dude:
    nee maar hij had wel het bevel over de vloot om reach te vernietigen.
    hij werd als de nieuwe arbiter benoemd toen hij naar de 2 prophets moest. hij kreeg toen die speciale armor.

6. master dude

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik nog niet. Ik zit nu op p320 van "the fall of Reach" *)

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Volgensmij is de Ark wel al gevonden. In het boekje "Conversations of the Universe" ,dat bij de Limited Edition van Halo 2 zit, staat een brief van een archeoloog naar zijn vrouw. Hij zegt dat hij en zijn team een geweldige ontdekking hebben gedaan, een buitenaards bouwwerk met een zeer indrukwekkende architectuur. Hij zegt ook dat het er stikt van ONI agenten en dat hij denkt dat hij dus iets groots ontdekt heeft. Ik denk dus, dat ze de Ark hebben gevonden.

8. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    hm ik als ik da zo hoor moe ik nog veel leren over de halo's kzal die boeken is kopen.
    zijn die er ook in het nederlands?

9. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nee, ze zijn engels en je kan ze op www.bol.com bestellen.

10. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sarge Johnson is dus ontsnapt van Halo 1 (installation 4) maar hoe dan..Met een pelican hoor ik steeds maar wanneer dan..? Of zie je dat niet in Halo 1 en moet je daarvoor de boeken lezen..

Wat betreft die bol in (ik dacht) de control room van Halo 1 waar je die bol ziet met die dude erin..Wie is dat dan..? Als dat captain keys is, heeft die dat dan overleefd want ik dacht dat captain keys gewoon die kapitein was die je in het begin van Halo 2 komt ophalen. Zo'n marine vraagt dan aan hem hoe die thuis is gekomen (of iets dergelijks) maar dat zegt die niet.. Nu mijn vraag. Hoe is die thuisgekomen en wie was die gozer in de flood bol in halo 1?

11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    captain keyes zat in die bol (ik geloof level: Keyes). Hij was gevangen genomen door de flood.
    Sargeant Johnson komt niet echt in de filmpjes of in het verhaal in Halo 1 voor, Hij is gewoon die neger die je in halo 2 komt ophalen. Hij heeft Halo 1 overleefd doordat hij een of andere hersenziekte heeft, de flood kon hem daardoor niet overleven, hij was halo 1 ontsnapt met een pelican met nog enkele anderen die niet genoemd worden in het verhaal.

12. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Lees de boeken ja ;) En speel Halo 1 nog een keer

13. dickjustice

dickjustice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral the Fall of Reach en First strike zijn wel leuk om te lezen als het verhaal je interesseert, het 2e boek the Flood is ook wel aardig maar ik vindt het een stuk minder dan de eerdergenoemde. In the Flood words soms gewoon letterlijk hetzelfde vertelt als je in het spel doet, de zinnen die cortana zegt in het spel staan er zelfs in. Maar voor het verhaal moet je the Flood ook zeker lezen ;), aanraders.

14. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    1 ding klopt nie( of je moet er weer een heel verhaal omheen verzinne)
    als je halo1 op legendary uitspeelt zie je in het eind filmpje als de ring ontploft sarge met een elite vechte. maar das op het moment als de ring ontploft. moet hij dan nie dood zijn ofzo. of is hij een superman?

15. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje heeft niks met het verhaal te maken. Dat hebben ze erin gestopt als een extra heeft Bungie laten weten. Het zou wat zijn als op legendary het verhaal opeens een andere wending zou krijgen 8)

16. master dude

Leuk Bevonden:
    0
    idd, dat filmpje is gewoon voor de fun

17. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die prophet was toch boos omdat die halo ring werd geactiveerd.
    why wil hij die andere dan ook laten xploden?

18. master dude

Leuk Bevonden:
    0
    nee, die prophet is boos omdat die installation #04 (halo 1) kapot is.

Ze wouden die andere niet doen ontploffen, maar activeren

19. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh,ja oke.hij ging dus kapot :) best wel een vaag verhaal :)

20. asonto

asonto halo2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja hij was zelfs zo boos dat hij de arbiter gestraft heeft!!!

Deel Deze Pagina