1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Het verhaal en discussie [spoiler alert]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

1. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb halo 1 al uitgespeeld :9
    Het was idd in dat level Keyes maar hoe is die gozer dan vrijgekomen, en mag ik dat ook horen van jullie zonder dat jullie me vertellen de boeken te lezen..

2. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik heb halo 2 ook wel :+

en live :+

en heb um al uitgespeeld :+

seieus _0/

3. dickjustice

dickjustice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou vooruit dan,

Keyes heeft Halo niet overleeft voor alle duidelijkheid, je wou toch weten hoe Johnson weer terug op aarde is gekomen?
    Sgt Johnson, een ONI lieutenant, een ODST en een pelican piloot zijn dus ook ontsnapt van halo in een pelican. Master Chief en Cortana komen dan die Pelican tegen. Maar er komen ook een stel covenant schepen aan om te kijken wat er aan de hand is, dan jatten Master Chief en zijn kameraden een covenant flagship en om de rest te weten moet je first strike maar gaan lezen ;)

4. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aha..,Maar wie is dan die nieuwe kapitein in Halo 2..? Die witte die je in het begin van het spel komt halen? En die boeken.. |:-

5. dickjustice

Leuk Bevonden:
    0
    Die witte is geen kapitein dat is sgt maj Johnson, dezelfde die halo heeft overleeft, dezelfde die in halo2 steeds voorkomt dus :).

6. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik snap er vrij weinig van..
    Dus die gozer in dat witte pak die in dat level metropolis toestemming geeft om dat schip te volgen die naar Halo (installation 5) leidt is niet de kapitein..
    Speelde hij dan al een grote rol in Halo of niet..? En Sarge Johnson is dus gewoon gevlucht..Ik vond het altijd al zo vreemd dat je in outskirts hem niet dood kon maken, maar dat komt dus door dat plasma granaat syndroom.

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hebben ze die ark wel ontdekt, maar kunnen ze hem niet activeren, en zijn ze nog aan het uitinden hoe hij werkt. Nu mrs (alicia :+ ) keyes het weet hoeven ze het niet meer uit te zoeken, ze moeten de prophet of truth nu nog stoppen zodat hij de ringen niet kan activeren en daarmee volgens hem de great journey kan beginnen die dus eigenlijk de vernietiging van iedereen betekent. }:]

8. dickjustice

Leuk Bevonden:
    0
    ..... Die zwarte gast die je in het begin komt halen in die armory is sgt maj Johnson, die gast die toestemming geeft om het schip te volgen en die eerder medailles geeft aan Johnson en Miranda Keyes enzo dat is Admiral Hood. Een admiraal dus. Hij komt niet in halo1 voor. Hij wordt genoemd in een van de boeken, waarin hij een kleine rol speelt.

9. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    je kan hem en Miranda niet dood maken omdat dat Key Characters zijn, het verhaal kan niet verder zonder hen, ze moeten blijven leven. Gebruik deze wetenschap voordelig.

10. Gold Elite

Gold Elite Guest

Inderdaad. Plus heb je het geluk dat je dus twee onoverwinnelijke carachters hebt net als de Spec Ops Chief van de Covenant.

11. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Beetje laat post maar ik citeer (Prophet truth)"But BECOME the Arbiter and you will be set lose against the heracy with our blessing!"

Hij WORDT dus de Arbiter. Voor zijn veroordeling was ie gewoon een van de beste Elite's

12. dickjustice

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, hij heeft ook nog de keuze of hij Arbiter wil worden of niet. Daarvoor was hij zoals velvet dark al zei een elite met een hoge rang, vergelijkbaar met admiraal oid.

13. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De arbiter heeft toch gewoon de keuze om arbiter te worden omdat in de prophets ogen het toch zelfmoord missies zijn en het dus eigenlijk niet uitmaakt en de council zo dus nog hun zin krijgt.

14. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    waarom laten ze hem eigenlijk tegen hun eigen vechten?

15. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het hele spel wel gespeeld? De brutes proberen de macht over te nemen, ze horen dus niet meer bij de covenant.
    De prophets willen dit tegengaan, dus wordt er tegen de brutes gevochten.

16. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat die daarop doelt..

Ik denk dat die het over de heretic leader heeft. Zo ja, de arbiter vecht tegen de heretic leader omdat deze verkondigd dat de great journey onzin is en dat ze genaaid worden. De prophets zijn hier niet blij mee en jij wordt dus op pad gestuurd om die heretic leader een lesje te leren..

17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Terwijl die Heretic leader gewoon gelijk heeft, eigenlijk....

18. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Hij had niet echt de keuze hoor, of huurmoordenaar (arbiter) of doodgemarteld worden.

19. dickjustice

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heeft ie toch een keuze? Een niet zo moeilijke maar keuze is keuze :).
    En de prophets proberen het niet tegen te gaan dat de brutes de elites vervangen, ze staan daar juist achter.
    In de missie in de library zegt de arbiter zo als Tartarus hem wil afmaken, "The prophets will have your head", waarop Tartarus antwoord "Fool they ordered me to do it" ofzoiets. Na het Halo schandaal en de dood van de prophet of regret denken ze dat het beter is om de elites af te zetten als bewakers van de prophets.

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    vanuit de prophets gezien is dat volgens mij ook de beste keuze, ze zijn beter dan de elites vind ik.

Deel Deze Pagina