1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Het verhaal en discussie [spoiler alert]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gister ook uitgespeeld.. game was ineens voorbij, net dat ik dacht
    dat we op aarde zouden komen... dacht dat er meer levels op aarde waren... is dus maar 1 level echt op aarde... Bungee heeft dus de hele trailer van vorig jaar op aarde niet gebruikt.. erg jammer, had wel graag ook dat level gehad. Maar verder super game... alleen beetje jammer van het einde toch.
     
  2. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen hoe ik de spoiler tags gebruik , heb de faq gelezen maar kon het daar niet in vinden
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [spoiler ] blablabnla [/spoiler ]

    En dan zonder de spaties ertussen.
     
  4. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn theorie over
    over de ark is dat het fore runner ship de ark is en dat daarom de overige covenant aan boord gingen van het ship als een soort ark van noah.om de totale vernietiging te ontsnappen en aangezien masterchief ook aan boord zit gaat ie het gevecht afmaken
     
  5. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Sinds 9 nov hé, zo'n 2 dagen dus. Niet non-stop maar wel aardig wat uurtjes.

    edit, en van het einde had ik idd ook iets meer verwacht.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    _O_ Shiit en ik heb al gekookte hersenen van het uitspelen op normal mode.. kan de tv even niet meer zien, heb nog steeds koppijn ervan :D
     
  7. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel jammer is, dat je in sommige levels zoveel minuten continu op dezelfde plaats moet vechten...

    Tja, ze hebben zo de lengte van het spel verlengd.....
     
  8. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff vraagje. Zijn die levels in stukken opgedeeld ofzo? Of zijn ze gewoon kort? want dan zou ik na 1 uur en 3 kwartier in het 5e level zitten... zou wel zonde zijn. Dacht eigenlijk dat ik pas 2 levels gehad had, maar waren er dus wat meer
     
  9. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn in stukken opgedeeld.
    en de paus het lijkt me sterk datje em al op legendary heb uitgespeeld want ik speel em op heroic ben bij een van de laatste levels enje moet erg vaak schuilen etc dus ..of Legendary is niet meer zo moeilijk als vroeger of je zit et gewoon uitje duim te zuigen :+
     
  10. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Wahahaha WTF ik heb het spel net uitgespeeld, maar ik begon er net in te komen zeg maar.
    Had nog een mega grote battle verwacht op aarde. Ze zijn toch echt wel verplicht nu om een deel 3 te maken want het einde van 2 vind ik niet zo sterk er had nog iets achter gemoeten, weer tijdsdruk?

    OKEE IK HEB ER HIER NOG NIETS OVER GELEZEN MAAR JE MOET DE AFTITELING LATEN AFSPELEN ER KOMT NOG EEN FILMPJE NA.

    Dan zie je dat flood wezen (wat masterchief in het water pakte en the arbiter en master chief samen bracht, met die tentakels). Je hoort hem iets zeggen van ik heb vragen en jij gaat me antwoorden geven. Dan zie je de tentakel naar cortanna gaan en de slaat hem zachtjes weg en zegt "okay shoot" en dat was het
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2004
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Mja had hem een maand geleden al uit, maarja idd een kut einde. teveel gehyped
     
  12. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    @Jorrit

    Hey dude dat is de illegale versie doen we hier niet aan.
     
  13. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het level op het ruimte station bent waar je op een gegeven moment in de ruimte bent waar je drie elites kilt . daar kan je het hele sation over lopen is echt kicken ok zal wel niet de bedoeling geweest zijn dat je overal komt maar boeie is wel kicke ook kun je over het schip heen lopen wat er gedockt licht en heb ook al op een boarding craft gestaan is echt lachen en je kan naar de mac gun lopen maar je kan helaas nog niet verder want de deuren zitten nog dicht maar verder kun je over al op het station komen
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2004
  14. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar dat je als een Elite kan spelen is echt niet zo origineel hoor, nog nooit Half-Life: Opposing Force gespeeld zeker? :confused:

    Ik had er meer van verwacht, die game werd zó gigantisch gehyped dat het al niet waar kón zijn, maar toch had ik een beetje hoop. Dit is net zo´n vervolg op Halo als Doom 2 een vervolg was op Doom 1: een paar nieuwe wapens/vijanden/voertuigen en that´s it.
     
  15. tupaclives_on

    tupaclives_on Xboxer for life

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er meer van verwacht, die game werd zó gigantisch gehyped dat het al niet waar kón zijn, maar toch had ik een beetje hoop. Dit is net zo´n vervolg op Halo als Doom 2 een vervolg was op Doom 1: een paar nieuwe wapens/vijanden/voertuigen en that´s it.[/QUOTE]

    "never change a winning formula" ;)

    en ik vind halo 2 echt super _O_
     
  16. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar* ksnap geen zak van dat spoiler gedoe..
     
  17. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent een beetje simpel?
     
  18. UTADDICT

    UTADDICT unreal b00n

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb halo 2 vandaag gehaald.... Dat was een slechte zet! Ik meot leren voor mijn tentamens en daar komt nu heel weinig van..
     
  19. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de game egt te kort en op normal is de game egt veellste makkelijjk, ik ben in totaal maar iets van 3 keer dood gegaan ofzo:confused::confused::confused::confused::confused:
    ook d8 ik dat het super grote levels waren maar dat bleken dus gewoon in ene heel veel levels te zijn, de levels zijn eigenijkk in stukjes gehakte maps, maar toch is het 1 van de vetste games in tijden en online is ook zwaar vet:p:p:p
     
  20. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn dit spel ownt! Speel nu onophoudelijk paar uur lang. Ik zit nu in dat level waarbij je met een tank over die brug rijdt. Machtig mooi spel.
     

Deel Deze Pagina