Ik ben nu in het level "Uncomfortable Silence", met Arbiter. Net dus het stukje gehad met de MC op de andere HALO.
Ik ben een beetje in verwarring, misschien dat iemand de volgende punten wat kan ophelderen:
- Wat doet de Flood op de Covenant planeet :{ Zijn ze meegekomen van HALO. Misschien dat de Heretics de Flood wilden gebruiken voor hun eigen agenda?^
Als je in dat level komt vind 1 Elite het al vreemd dat de Guards of the Holy Rings (Sentinals) zich hebben geschaard naast de Heretics. Later kom je erachter dat de Heretics de Flood bestuderen. Waarom? Geen idee.
- De Hierarches hebben het een beetje gehad met de Elites, en geven de voorkeur aan de Brutes. Dit kan haast niet goed gaan?
Daar kom je wel achter
- De Covenant willen de HALOs activeren? Deze "Great Journey" waar ze het over hebben lijkt eerder een massale zelfmoord
Klopt, maar Prophets weten ook niet alles. Tenzij zij gewoon denken over een hiernamaals, maar dan kunnen ze net zo goed zichzelf met een Energy Sword doorboren.
- De MC zit in de problemen, hij is gepakt door een raar octopus-achtig beest.. Forerunner misschien?
Hij heet Gravemind, en ik denk dat het Flood is, maar wat zijn functie is?