1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Het verhaal en discussie [spoiler alert]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

  1. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat wij tegen de Forerunner zullen moeten vechten maar dat wij, de mensheid, de nakomelingen van de Forerunner zijn. De Ark is (was) ergens op Aarde, toen de Halo's geactiveerd werden zaten er vast wat Forerunner in de Ark. Bij een activatie van een Halo wordt er echter niets verwoest, alleen alle levende vormen zullen sterven. De Aarde bestond dus voor de activatie en na de activatie in dezelfde vorm en na de activatie van Halo zijn de Forerunner uit de Ark (locatie New Mombasa) gestapt en hebben een bestaan op aarde opgebouwd. Dit verklaart evt. ook het feit dat Monitors Engels met een Brits (Oud) accent spreken.
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ik denk niet dat de mensheid van de forerunner afstammen. Als dit het geval zou zijn moet de mens toch veel intelligenter zijn. Of we zijn gewoon niet echt goed ge-evolueerd :9 De technologie van die forerunner peeps is veel te geavanceerd. Ik kan fout zitten hoor, maar dit denk ik nu. O-)
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, NU AL. dits het halo 2 forum he? (dat je t ff weet ;))
     
  4. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Je hebt gelijk, maar iets zeg me dat de Forerunners toch wel een grote rol krijgen in de Halo 3.
     
  5. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze hebben al een grote rol ;)
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar dat ze ook daadwerkelijk in het spel voorkomen ;)
     
  7. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe gaat master chief op het einde dood
     
  8. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    hij gaat niet dood !!!!
     
  9. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    De laatste woorrden van MC zijn
    "Ending This Fight"
    lijkt me niet dat ie zomar dood is dan :p
     
  10. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien eindigt hij het gevecht voor zichzelf, door zelfmoord te plegen ;) Maar goed, das natuurlijk onzin. Zeer interessante discussie over de Forerunners, ik denk ook dat de Forerunners (ook :confused:) onze voorouders zijn. Maar het vreemde vind ik dat vooral de Covenant praat over de Forerunners, misschien is de Covenant ook deels van de Forerunners. Misschien zou dat de band tussen Elites en mensheid groter maken, als ze te weten komen dat ze beiden afstammen van de Forerunners. Hier heb ik echter geen enkel bewijs voor, beetje speculeren :) Toch twijfel ik nog meer over die Gravemind. Hij weet alles en samen met Cortana kan hij misschien een oplossing voor het gevecht zoeken, maar wie is hij? Ik denk dat hij ook een soort Forerunner is, omdat hij oud, wijs en 'beschermend' is. Flood lijkt me sterk, dus moet het eigenlijk wel Forerunner zijn (Forerunners hadden toch ook de Halo's gebouwd?)
     
  11. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Of hij is van de Flood, dat lijkt me best wel logisch, want wat doet een Forerunner op een Halo? hij had dan toch allang dood moeten zijn?
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    maar als hij van de flood is, waarom zou hij de MC en de Arbiter dan sparen?
     
  13. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand dat allerlaatste filmpje al gezien? als je halo 2 hebt uitgespeeld, dan komt er na de credits nog een kort filmpje, dat ding met die tentakels zegt nog iets en dan zie je cortana? snappen jullie er iets van? HALO 3
     
  14. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Dat weet ik ook niet, maar als Master Chief naar beneden valt en die tentakel hem pakt zegt hij: het is NOG niet jullie tijd, ik weet het ook niet het blijft alleen maar gokken.
     
  15. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik vond dat echt een vaag filmpje want cortanna zegt dan shoot it snapt iemand wat ze daarmee bedoelt :confused:
     
  16. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus echt geen zin om het verhaal te volgen te wachten tot 2006 (leuke lanchdate van de xbox 2 en halo:cool: en dan toch weer de uitstel van halo 3 wachten.

    het leukste zou zijn als het verhaal word afgemaakt via xbox live content, ja toch?
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, want dan ben je asociaal bezig tov de mensen die geen live hebben.
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja. Die Gravemind heeft vragen en dat verteld hij haar en dan zegt zij dus Shoot it, dat betekend dat hij de vragen af mag "vuren". Standaard Engels zinnetje.
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben wel benieuwd wat voor vragen dat zijn. :eek:
     
  20. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Ow oke bedankt trouwens wie is die gast met die tentakels eigenlijk ik weet nog steeds niet wie hij is.
     

Deel Deze Pagina