1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

halo 2 januari slayer tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door sargeant swift, 24 dec 2004.

  1. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: Veel geblaat over dat ik eerst niet kon komen en later wel. 8)

    Game zelf was lache. Al was er niet echt sprake van een afvalrace. Dutch Diablo deed als 5e man mee in een potje waar al snel de winnaar en de verliezer vaststond.
    stats
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  2. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal even een verslag geven van hoe het hopeloos misging bij mij...

    we begonnen met 5 man omdat er ook bij ons 3 niet op kwamen dagen, erg jammerlijk maarja, zoals ik al zei, dat heeft niets met organisatie te maken, daa kun je helemaal niets aan doen.

    toen we begonnen stond jozo al gauw met flink wat punten voor en daaronder was het nog wel redelijk spannend, later stond jozo nog maar met 2 punten voor op de nummer 2 en stond ik na 5 minuten nog steeds met maar 1 kill op de teller, ik kreeg het zwaard maar niet te pakken en beseftte dat het anders moest (ik kwam tevens ook steeds degene met het zwaard tegen), dus ik greep naar de magnums waar ik de rest van het 20 minuten durende potje mee in de ronde zwaaide, ik kreeg nog 1 keer het zwaard te pakken, maar na welgeteld 1 kill was ik hem weer kwijt, met mijn snipertechniek is het ook niet best gesteld (en ik ben de laatste tijd de GR2 controls gewend, ERG vervelend!) dus daar kwam na 1 kill ook een eind aan, uiteindelijk kwam het aan op een zwakke maar verwachtte ;) 13 kills, jozo was glorieuze winnar, proficiat gasten!!! tot in de kwartfinales... (waar ikdus geen kans meer op maak ;))
    hopelijk komen er in groep B meer opdagen :mad:
     
  3. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ook even een verslagje maken voor de mensen die dat leuk vinden om te lezen. Stats staan overigens hierboven.

    Na zo'n 10 minuten gewacht te hebben besloten we met 5 man (helaas) te beginnen. Ik wist van dutch diablo dat ik hem normaal gesproken kon hebben, en ook wist ik al dat DeXXa NL een sterke tegenstander was. Tegen Outsider NL had ik nog niet gespeeld en D M3N had ik ook niet echt een beeld van. De game begon en tot mijn vreugde spawnde ik vlak bij het zwaard. Binnen no time stond de teller op 14 waar de rest nog rond de 5 zat. Iemand riep toen al voorbarig dat de winnaar al bekend was. Toen ik zo rond de 25 kills zat ging het allemaal wat stroef. Al snel maakte mijn persoontje 3 keer achter elkaar van dichtbij kennis met het zwaard en 1 kaar met de shotgun. De SMG-plasma rifle combinatie wilde niet zo lukken en dus stapte ik over naar de SMG-magnum combo. Blijkbaar verassend want D M3N vroeg zich na een tijdje hardop af wie die magnum-maniak was. :9 Het viel me op dat vooral D M3N, DeXXa NL en Outsider NL redelijk dicht bij elkaar bleven wat de strijd om de 2e, 3e en 4e plaats spannend maakte, hoewel ik moet toegeven dat ik hem op een gegeven moment ook begon te knijpen aangezien ze dicht bij mij kwamen. Het zwaard kwam nog een paar keer in mijn handen en samen met de SMG-magnums bracht dit mij toch redelijk vlot naar 50.

    pluspunten:
    -Outsider, DeXXa NL, Dutch Diablo (volgende keer beter :) ) en D M3N voor de leuke, relaxte en sportieve match.
    -D M3N voor het mij zo lastig maken.
    -Dutch Diablo voor het organiseren van dit alles.
    -Het zwaard.

    minpunten:
    -de 3 mensen die niet kwamen opdagen
    -Erix NL die helaas moest afzeggen, had me verheugd op een spannende strijd met hem.
    -Het zwaard.
     
  4. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe wel een verslag van poule B:

    ik zat naast schaduwman op de bank uit mijn neus te eten en naar de dartwedstrijd van v. barneveld te kijken.
    Daar was werkelijk geen bal aan, marjah altijd nog boeiender dan die match van schaduwman, SCHADUWMAN OWNT ZE TOCH ZO HARD :| NIET TE GELOVEN, ze leken haast wel noobs vergeleken met schaduwman :|, nee maar schaduwman was gewoon te goed :p.
    en die raymon... die word ook niet veel dunner van dat darten, hij zweet zich te pleures maar er komen alleen maar kilo's bij :p.

    nee maar was een goeie game in poule B, nie veel van gezien, maar toch toch wel spannend :).
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2005
  5. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons kwamen er ook drie niet opdagen.. Geen zin in n verhaaltje, Zie maar hierboven.
    De Stats
     
  6. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, de deelnemers voor de kwartfinales zijn bekend, ik moet nu alleen nog leiders voor groep E en F hebben

    ik wil trouwens degene die wel zijn gekomen bedanken!
     
  7. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo mensen,

    De wedstrijd in groep B was wel relaxt. Ik denk dat iedere poule wel zo'n beetje deelnemers heeft gehad die niet op kwamen dagen...

    Met 5 man was het idd niet echt heel spannend. Beloved NL was de Groningse student met een eenzaam uitzicht op de wereldberoemde Martini toren die was afgevallen ;)

    De doorslag op Lock out was vooral het zwaard die ik zelf helaas niet al te lang in mijn bezit had :{ SchaduwmaN was zeker de beste van de game had bijna niet het zwaard en was dodelijk met zo wat iedere combinatie. Ik hoorde op een gegeven moment zelfs zijn guest die de headset had (SpinnenmaN) roepen dat hij 4e van Nederland met Halo 1 was.

    Ik denk dat Midship werkelijk een paarse hel gevuld met lijken zal worden :+ Met het niveau van de mensen die in deze ronde zullen spelen is het vrij voorspelbaar dat de shotgun en het zwaard gewilde objecten zullen zijn.

    Grtz Dave
     
  8. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Johhh dat wist ik niet wan schaduw man... dan heb ik het toch niet slecht gedaan met mijn 2e plaats al zeg ik het zelf... en jah het kwam denk wle ff door het zwaard, maar dan wel in de laatste minuten waar ik hem pas een keer goed in mijn bezit had... 11 kills achter elkaar ( met een beetje veel geluk) , maar het was een leuke game ik kijk uit naar de volgende.... de paarse hell zoals dibri al zij }:].... denk niet dat ik daar al te veel kans maak maar ik ga zekers mijn best doen.
     
  9. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    als mensen ermee akkoord gaan dan word ik de leider van groep F wel :).

    dibri, je moet wel al die N'etjes en de M groot maken in mijn nickname :p, SpiNNeNMaN.

    SchaduwmaN is idd 4e van NL 2003, maar sinds toen heeft hij geen halo1 meer aangeraakt, en nu speelt hij ook bijna nooit halo2, maar hij is van plan het wel weer vaker te gaan doen.
    hij vond het wel leuk, alleen vond hij het niet leuk dat ik hem aan het storen was tijdens de game :mad:.
    en die nerd van een schaduwman moet een normale tv kopen :p, hij heeft een breedbeeld maar dies te breed :p, en die past nergens normaal in hun huis, en hij heeft een tv van 30 cm diagonaal, en die gebruikt hij momenteel :/, daar is nog niet op te spelen in je eentje laat staan met zijn 2'en :p.

    groep B heeft goed gespeelt :), ik neem terug wat ik gezegt heb... ik vond dat de mensen in mijn poule [poule D] behoorlijk goed gespeelt hadden, en ik dacht eerlijk gezegt niet dat er veel meer van die spelers tussen zaten, maar ik had het mis, maar ik kende ook bijna geneen nickname van de mensen uit heel dit toernooi :p, dus moest zowieso mijn mond houden.

    allemaal slap gelul, neway, ik heb wel zin in de 2e ronde.
     
  10. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat ik niet ben doorgegaan. iedereen pakte mijn kills af maarja dat kan gebeuren ik vond de wedstrijd bij het begin wat minder leuk vanwege dat klote zwaard maar in het geheel was de game top! (groep D)
     
  11. DeXXa

    DeXXa XBW Security

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben totaal niet tevreden met mijn game... Ik verloor zoveel nutteloze duels waardoor ik teveel kills misliep en daardoor kregen hun er uiteraard meer ( ''joh echt?'' jahhh ) :)

    Maja, toch 2de en hopen dat het volgende ronde ietwat beter gaat :):)
     
  12. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben de hele middag online geweest, muv 20 min vanwege een probleem met de router. Maar heb geen invite niks gezien. :'-(
     
  13. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    @Gforce:

    Ben de hele middag online geweest, muv 20 min vanwege een probleem met de router. Maar heb geen invite niks gezien. ---> Was jouw wedstrijd niet om 19:00?
     
  14. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ik ook online. Zal misschien in een game hebben gezeten, maar dan nog.


    /Edit: en het was 16:00. ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me echt tegen dat er zoveel man niet op zijn komen dagen. Maar ik denk dat de fanatiekste (en beste) spelers er allemaal bijzijn nu. Dus of het veel verandert zou hebben aan de uitslag als iedereen er was weet ik niet.
    Ik vond het al vervelend dat er iets fout was gegaan met SchaduwmaN in mijn poule, maar dat is gelukkig goed gekomen.
    Ik moet maar weer veel op Live spelen, anders maak ik geen kans meer. Ik heb mijn xbox vanaf woensdag al niet meer aangeraakt. :eek:
    Iedereen die door is gefeliciteerd, en tot de volgende ronde.
     
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mja ik had al een Message naar Dutch Diablo verstuurd wat de oorzaak was
    en waarom ik ook op precies die Moment Geen internet had >:-(
    Mja die Modem bleeft steeds op 2 lichtjes staan en ergens op 00:00/01:00 Uur was ik weer On-Line ach ja jammer dat ik niet mee meer doe maar zo probleem is dat ook weer niet:)
     
  17. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik zal je wel groepsleider maken.
    nou nog iemand voor groep E, Amras mischien?
     
  18. SchaduwmaN

    SchaduwmaN Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    mjah ik ben mischien 4e van nl 2003 maar met halo2 kan ik dat niveau niet meer halen en jah spinnenman was zelf de nmmr 2 dus snap niet dat hij er zo over loopt te roepen,
    maarja ik vond mijn tegenstanders zeker niet slecht had eigenlijk niet verwacht dat het nog een uitdaging ging worden alleen wist ik toch vrijwel zeker dat ik niet ging winnen omdat spinnenman toch die game wat meer speelt met zijn clan en ook tegen heel wat betere wint als ik:),
    ik vind het jammer dat het zwaard meedoet en dat je op die manier soms toch geen eerlijke winnaar bent want je bent opzich veel beter als je met de assault rifle goed bent en daarmee iedereen killed maarja daarom had ik liever dan bungie een optie had dat je dat zwaard uit kunt zetten maar dat komt hopelijk weer wel :)
    het is bij halo2 ook wel wat meer geluk als bij halo want de spawn wapens zijn gewoon een stuk slechter dan de wapens die je moet vinden en dat was bij halo niet.

    maarja ik heb mijn verhaaltje weer gedaan GG allemaal was een leuke match
     
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha ach tja... wat kan ik zeggen ;)

    maar ik schaam me diep......

    ik kan veel beter dan 24 kills |:- maar goed jullie hebben me keihard geownd, dus boeiend... gefeliciteerd allemaal!! *)
    _0/
     
  20. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    En toch vond ik het ook ckers een leuke pot met sportieve tegnstanders.
     

Deel Deze Pagina