1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

halo 2 januari slayer tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door sargeant swift, 24 dec 2004.

  1. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dinsdag heb ik al laten weten dat het verschoven was. In een PM en nog op het forum! Volgens xbw heb je mijn PM al gelezen. Ik heb het even nagekeken. Je hebt het woensdag om kwart voor 5 gezien.
    Zelfs als je deze niet op tijd had gekregen had ik verwacht dat je even op het forum zou kijken wat de reden was. Dat zou ik in ieder geval gedaan hebben.
    Je denkt toch niet, 'Amras is niet online en ik krijg van niemand anders een invite dus dan zal ik wel de enige zijn die eraan gedacht heeft' ? :confused:

    *edit, die ene persoon waarvoor het verplaatst is kon dat niet eerder weten. Als dat wel zo was had ik er niet eens over nagedacht om het te verplaatsen...

    *en nog een edit voor ff1-x. Het is niet makkelijk om voor 8 man een tijd te vinden. En zovaak is nou niet verplaatst. Eerste voorstel was woensdag om 8 uur. Dat werd wat later omdat dat sommigen beter uitkwam. Dan hoor ik dat iemand onverwacht niet kan komen. Dus wordt het een dag verplaatst. Ik snap het probleem niet zo over de verplaatsing.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  2. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Amras je hebt me verkeerd begrepen, natuurlijk is dat lastig maar ik bedoelde voor de volgende ronde niet afgelopen ronde.
     
  3. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    @Amras: wie loopt er hier nou als een gek te editen. :+

    Anyway, zondag om 16.00 kan ik zeker niet. Net als vorige week sta ik dan op de tennisbaan. Wederom ben ik op zondag vanaf 20.00 beschikbaar. Zaterdag kan ik de hele dag.

    @ degene die woensdag toetsen heeft: je gaat me toch niet vertellen dat je geen 30 minuten vrij tijd meer hebt? :confused:
     
  4. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    hey jozo die gene ben ik, ik wil gewoon de hele complete week (3dagen dan) alleen maar denken aan die toetsen dat vind ik fijn :p
    met andere worden ik wil me kop daarbij houden en ik wil me ook goed kunnen concentreren voor die game. vanaf woensdag lijkt mij prima. aangezien jij zondag al niet kunt.
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik edit gelijk op om weer op jouw edit te reageren :+ :p

    30 min? wij waren gister zelfs al klaar in 16 min en 4 seconden :p
    Zaterdag ben ik de hele dag weg (hockey en carnaval _O_ )
    Zondag om 20.00 ben ik van dat laatste wel weer hersteld. Kan iedereen dan?

    @ ff1-x, ik kan me wel iets indenken bij jouw reden. Maar die 15-30 min moeten wel kunnen lijkt me. In het weekend kan normaal iedereen, door de week wordt het veel lastiger met trainingen e.d. Het zal niet zo zijn dat je een urenlange voorbereiding nodig hebt voor zo'n match :p

    *edit, ja alweer ja 8) Grote typfout gemaakt :eek: |:- |:- 2e zaterdag is dus zondag. Dus zondag om 20.00
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  6. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan denk ik wel op zaterdag
     
  7. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow damn, grote typfout. Die 2e zaterdag moet dus zondag zijn. Kun je zondag ook BoneCrusherrr?
     
  8. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    de ronde van gister was ook door de weeks, dus aankomende zondag wou je het doen? dan stel ik voor om het om 7 uur te doen in plaats van 8 uur dan kan ik na de match nog leren.
     
  9. SchaduwmaN

    SchaduwmaN Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het best wel een kutgame voor mij dan kheb eigenlijk geen een keer de kans gehad om een goede combinatie wapens te pakken maarja midship is niet echt mijn map maarja amras deed het wel het best gg verdient
     
  10. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    @ ff1-x: Ik schat de kans op 40% dat ik om 19.00 nog niet thuis ben, ivm tennis. Kun je niet na 20.20 gaan leren dan?
     
  11. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon voor 20.00. Een zondag heeft behalve de avond ook nog een lange middag en als je je zaterdag gedragen hebt zelfs nog een morgen ;)
     
  12. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    dan denk ik toch dat de meeste mensen de ochtend liever willen doorslapen :p maar jozo, ik begrijp het maar ik dacht dan heb ik nog wat langer de tijd te leren omdat ik ook vroeg naar bed wil :)
     
  13. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik begrijp wel dat het beter voor je uitkomt, maar jouw voorstel komt sowieso in de knoop met mijn schema. Nouja, zullen we voorlopig het op 20.00 houden? We hebben immers pas van 3 mensen gehoord dat ze dan in principe wel zouden kunnen, het zou dus goed nog op een andere dag uit kunnen komen.

    _O_ Geen enkele edit!!! _O_

    Edit: GVD :mad: Spel ik edit fout, moet ik alsnog editten.
     
  14. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry dan kan ik helaas niet...heb die dag daarna 4 proefwerken ( proefwerkweek ) dus ik kan echt niet xboxen die dag. Als er geen andere mogenlijkheid is kan je zonder mij spelen,keuze is aan jouw
     
  15. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet mee laten doen lijkt me nog niet aan de orde. Misschien kun je vertellen welke datum/tijd je wel uitkomt? Liefst meerdere noemen, dan hebben we meer keuze.
     
  16. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan dus op zondag om 8 uur als het niet anders kan :) het liefst na woensdag.
    Wie hebben er al gezegt te kunnen op zondag 8 uur?
     
  17. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik het liefst na dinsdag of morgenavond..
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahahahaha die gaat in mijn sign _O_ _O_ _O_

    Ok, dus nu 2 mensen die kunnen. 2 die niet kunnen. Ik was niet van plan om zonder iemand te spelen als we net zo makkelijk een andere dag kunnen vinden waarop wel iedereen kan.
    Zaterdag kan ik niet, zondag 2 anderen niet. Dan toch maar niet zondag?
    Donderdag dan om 20.00 (of wat later)? Dan is de toetsweek weer voorbij voor jullie, dus tijd genoeg om te spelen.
     
  19. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    :p

    Donderdag 20.00 kan ik op zich wel. Alleen jammer dat het dan nog zo lang duurt. :)
     
  20. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk ik wil geen pain in the ass zijn maar donderdag zal mij toch wel beter uitkomen.
    ennuh... HAH ik heb nog geen 1 keer hoeven editen :p
     

Deel Deze Pagina