1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

halo 2 januari slayer tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door sargeant swift, 24 dec 2004.

  1. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd allemaal, ik zal SpiNNeNMaN vandaag of morgen de codes van de trials PM-en, verder wil ik degene die allemaal wel op kwamen dagen bedanken en wou ik nog even zeggen dat er in februari ook nog een H2 Team Skirmish toernooi komt waar jullie mischien ook aan mee willen doen.

    see ya :D
     
  2. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd :D
    Jij ook bedankt O-)
     
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie game jongens. Feli SpiNNeNMaN met je (verwachte) overwinning. Toch heeft Jozo het mooi gedaan.
    Dank aan Sargeant Swift voor dit goed opgezette toernooi. Jammer dat er zelfs in de finale mensen niet komen opdagen. Maar daar kan niks aan gedaan worden. Ik heb me al ingeschreven voor het skirmish toernooi.
    Wat heeft EriK_ gedaan? Je onder de match ingefluisterd dat je rustig moet blijven? 8) :p
     
  4. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens ik had jozo geloof ik al gefeliciteerd met de het goede resultaat de rest wil ik ook feliciteren met welke ronde die dan ook gehaald heeft.
    Jammer dat ik er niet bij kon zijn, zoals ik al eerder zei wist ik niet zeker of ik het zou halen ik had namelijk een afspraak. Helaas kwam ik 20min later ofzo.
    Volgende keer beter.
     
  5. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    @ FF1 aka Maeros: we hebben je om 20.25 ( toen we nog NIET waren begonnen ) nog online gezien, en je ook nog invites gestuurd. :mad:

    @ Amras: Ik bedank Erix (en die anderen) omdat ze niet op waren komen dagen. ;) Zonder hen had ik het niet tot de 2e plaats geschopt. :p
     
  6. ff1-x

    ff1-x Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry jozo maar ik was toen inderdaad online om te zien of ik nog de party in kon maar jullie waren al bezig, waarschijnlijk was het dan een oefenpotje. in die tijd heb ik geen invites gekregen alleen maar een friends uitnodiging van spinnenman geloof ik.
     
  7. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, op dat moment dat jozo zei dat jij online kwam waren we niet in game, daarna ging je weer offline, en toen dat gebeurde zijn we zo ongeveer begonnen.
     
  8. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben echt zo dom geweest om de halve finale te missen :mad:
     

Deel Deze Pagina