1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

halo 2 januari slayer tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door sargeant swift, 24 dec 2004.

1. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn nog steeds 6 mensen nodig (die zeker spelen, dus niet op de reservelijst) om het toernooi vol te krijgen!

/edit: ik ga nu spelen,voor degene die aan het toernooimeedoen en elkaar willen leren kennen dmv slayer etc. moet je me maar joinen!

Laatst bewerkt: 27 dec 2004
  2. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check sign, ik werk eraan ;)
    Ik denk dat een aantal vrienden op Live wel mee zouden willen doen, maar niet iedereen zit op xbw. Sommige hebben niet eens een pc :eek:
    Je hebt de regel dat je alleen jezelf op mag geven, maar als ik zo mensen kan vinden. Laat je ze toe? Als je ze dan in mijn groep plaats kan ik makkelijk contact houden omdat ik ze al ken. Ik heb nog niemand zeker, maar dan kan ik eens zoeken.

/edit, damn kan nu niet spelen. Mijn kamer is net geschilderd en alle ramen staan nu open. Ik heb het even geprobeerd, maar met 0 graden spelen werkt echt niet :{

Laatst bewerkt: 27 dec 2004
  3. sargeant swift

Leuk Bevonden:
    0
    mja, ik zet ze er wel bij,maar dan moet ik wel een e-mail adres hebben,want anders kan ik geen contact zoeken...

trouwens, ik kan toch niet nu spelen want ik zit momenteelmet netwerk problemen :mad:

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  5. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    Agh man Pussy :cool:

6. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En je weet dat ik de leider ben van jouw groep? }:]

;)

7. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb af en toe probs met netwerk errors,het lijkt me verstandiger om een andere aap te laten hosten...

8. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    jah dat weet maar uhm......dus }:] :p

9. sargeant swift

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik was net met synergy aan het spelen en hij kon mij niet joinen en andersom,terwijl anderen dat wel konden, dus ik maak iemand anders de host van groep D en als Cold Synergy mij niet kan joinen als ik host moet de leider hem nog ff inviten, of hij moet proberen via iemand anders in de party te joinen.

10. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer moet ik spelen?

11. sargeant swift

Leuk Bevonden:
    0
    jij zit in groep D, waar GforceGti de leider van is, dus is de taak aan GforceGTi om met jouw groep te overleggen welke tijd/datum het gaat worden en dan horen zowel ik als jullie groep (geld ook voor de andere groepen natuurlijk) wanneer jullei gaan spelen en ik zet het ook nog een in de beginpost en ik mail het naar jullie allemaal, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

ps alsjullie leider NIET min. 72 uur van tevoren zegt welke tijd/datum jullie gekozen hebben, zal hij gedisqualificeerd worden (tenzij hij een HELE goede reden heeft) en kies ik voor jullie een tijd/datum uit. duidelijk?

12. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hartstikke bedankt dus dan hoef ik dit forum niet helemaal meer te volgen voor de tijden vanwege mijn drukke week

13. sargeant swift

Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar zoals je in de eerste post kunt lezen is niet GforceGTi, maar SpiNNeNMaN nu jullie groepsleider

14. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. dickjustice

dickjustice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. sargeant swift

Leuk Bevonden:
    0
    je staat erbij, nog 4 plaatsen vrij!

17. Bacardi

Bacardi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
  19. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zozo, het word druk :),
    maar das maar goed ook.
    in iedere geval... ik heb heel mijn groep een friend request gestuurt, wie hem declined die heeft pech of moet me snel een friend request sturen.
    OniRyo's friends list is vol, dus hem kan ik niet toevoegen,
    OniRyo... je zult iemand eruit moeten gooien en mij dan maar een friend request sturen,

mvg. SpiNNeNMaN

20. sargeant swift

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook nog iets te melden voor ik weer friend requests stuur, ik heb namelijk gezien dat Maeros en Rick NLD nog steeds NIET mijn request accept hebben, als dit niet voor 6 januari gebeurd kunnen jullie niet meedoen...

er zijn nog 2 plaatsen over, dus als er nog iemand is die graag mee wil doen, moet je er vroeg bij zijn!

Deel Deze Pagina