Maeros heeft bij mij ook niet geaccepteerd, en ook mijn PM nog niet gelezen. Al een tijdje niet meer online geweest dus. De anderen hebben allemaal mijn PM gelezen maar van Manialmadcowie, Mozilla en SchaduwmaN heb ik nog geen reactie teruggekregen over de tijd. *edit, Ik heb Maeros een mail gestuurd omdat hij in mijn groep zit en ik nog niks van hem gehoord heb.
hey, heb je mailtje gelezen, ik zal vandaag ff je request aannemen, zit al een tijdje niet meer zoveel op live dus vandaar
Amras kun je me nog eens een keer de tijd in pm sturen maar ik denk dat de tijd wel oke is, maar ik heb je pm niet ontvangen
amras = dutch diablo Ik heb je PM nu ontvangen. Wel vreemd, er stond dat jij mijn vorige ook had ontvangen. Het komt allemaal goed.
Ik heb iedereen een PM en een Friendrequest gestuurd... alleen heeft doerak geen XBW naam, dus zou Tha Messenger zo aardig willen zijn om hem te vragen welke tijd/datum hem goed uitkomt... _0/
Een oproep aan team C: Het is misschien handig om elkaar zo snel mogelijk te adden aan je friendlist. Ik zal vanavond ongeveer om 19:30 online zijn en jullie gamertags toevoegen. mgwlee KalashniKev NL Outsider NL HasjKikker NL Jozo 1987 DeXXa NL en mijne D m3n Als jullie elkaar nog niet in de lijst hebben is het misschien handig om dit zo snel mogelijk te doen. Ik hoop jullie vanavond, of anders binnenkort online te zien Nog 1 ding alleen. Kunnen we misschien ipv 25 kills geen 50 doen? Anders duren die games zo kort en heb je niet gelijk verloren als een partij bijvoorbeeld het zwaard en de rocket heeft... just my 2 cent
ik heb er ook een goed gevoel over, tegen de meeste gasten heb ik nu wel gespeeld en ik vertrouw er wel op dat iedereen op komt dagen en dat het gezellig word! wat betreft die 50 kills,lijkt mij ook beter ja, wie lijkt dit ook beter? laat het ff weten, dan kan ik het nog veranderen!
Ik ben ook voor 50 kills. precies wat D m3n zegt. Als iemand met het zwaard te pakken heeft krijgt hij al snel een stuk of 5 kills. Maar daarna wordt hij echt een keer zelf gepakt. Met 50 kills heeft iedereen de tijd om een keer te laten zien wat ze kunnen.
ach ja gaat wel lang duren maar dat maakt niet uit met 50 kills kun je altijd nog een comeback maken als je dik achter staat
ik ben ook voor 50 kills alle tijd voor en als iemand vor staat betekent dat dan niet dat je meteen wint wat je wel hebt als je 20 kills Bijv. hebt
ik ga de meeste gasten van dit toernooi(dus ook andere groepen)toevoegen dus jullie zien me messegge wel verschijnen
50 frags is wel wat btr jah, waarschijnlijk moet je toch ff w88 tot je groepje compleet is, en het is maar 1x in de week, en het is een toernooi, dus dat mag wel wat langer duren. EDIT: trouwens, ik vind dit allemaal wel leuk, en zit zo te zien goed in elkaar... maar welke map gaan we nou eigenlijk spelen???