staat in de beginpost op het plaatje voorrondes: lockout kwartfinales: midship halve finale: foundation finale: beavercreek
schrijf me ook ff in: GT: MacSeth stats: http://www.bungie.net/Stats/PlayerGameList.aspx?player=MacSeth email. themacseth@yahoo.com
je staat nu op de reservelijst, maar als Maeros mijn friend request voor 6jan niet heeft geaccepteerd kom jij direct op zijn plaats! (degene op de reservelijst stuur ik pas een friend request als ze voor iemand in komen te vallen, omdat er niet veel meer op mijn lijst staan die ik weg wil gooien )
ik heb mezelf ook op de reservelijst geet,omdat ik niet zeker weet of ik elke keer kan, maar als ik een keer kan en er is iemand tekort,kan ik wel meedoen
Pik... stuur me nou gewoon maar een friendrequest want als je leuk wil HALO-en moet je gewoon mij in je lijst hebben lol Greetz Seth
Omigosh, was jij Dutch Diablo, ik heb je friendinvite perongeluk ge-declined. Ik stuur je wel effe een invite.!
cwl! Eyzz stoer hoor, ma goed ingedeelt. _0/ ma ook ff vraagie aan jullie, ik heb z'n toernooi dat hopelijk een hele lange tijd zal duren.. ma dan moet je ma ff op mijn topic kijken ma moet je ff op die van mij kijke! staat onder de naam : HALO2 LIVE Toernooien! ma ik hoor het wel van jullie, laters...!
haha..ik zie net dat je zelfs loopt te spammen in het PES 4 topic! nee lijkt me wel leuk dat idee van jou
ik heb jullie allemaal een e-mail gestuurd (als je e-mail adres het tenminste deed) met de volgende text: ik hoop dat iedereen kan
ik denk dat je hem nog krijgt want ikheb hem echt pas net verstuurd. dit zijn degene met een failure: OniRyo_LeviathanX@Gundamwing.net (bekend, mail gehackt) Richi_Casholini@hotmail.com (mailbox waarschijnlijk vol) madmax@home.nl (over quota)
het staat toch echt bij send mail,ik denk dat jullie even geduld moeten hebben ik weet trouwens ff niet meer wie Doerak opgegeven heeft, maar kan diegene Doerak ook even op de hoogte houden? of mij het e-mail adres geven
yep je moet om 14.00 het is trouwens niet dat ik in die 30 minuten alle gametypes doe die erbij staan,ik doe per groep andere gametypes anders verveel ik mezelf. ik doe het zoals ik het op het toernooi zou doen (alleen doe ik nou zelf ook mee ), namelijk: ik maak de game aan, zet hem op invite only, speel een half uur, wacht tot jullie weggaan of anders boot ik jullie als het niet snel genoeg gaat , dan invite ik de volgende groep en zo verder, mischien speel ik na het half uur van groep D nog verder, dan zet ik de party open en kunnen jullie allemaal weer joinen, dan spelen we nog wat en als me moeder schreeuwend naar boven komt zeg ik: tot kijk!