dit is nog niet de eerste ronde, hoor! dit is gewoon voor de fun en om iedereen te leren kennen en te laten zien wat je in huis hebt
jullie moeten mij uitnodigen hoor ik ga jullie niet elf joinen ik ben gewoon om 3 uur online dus zend me maar een invite! !
je hoeft pas om 15.30 er stond een foutje in de mail! dus nog een keer het rooster van vandaag: (dit is nog NIET het toernooi, dit is om elkaar te leren kennen, te laten zien wat je kan en om te kijken of er evt netwerk problemen oid zijn!) 14.00 groep A slayer, dawn of the dead 14.30 groep B oddball, swords 15.00 groep C big team battle (alleen alser iemand niet omdat we anders met 9 zijn), rockets 15.30 groep D CTF, dawn of the dead
... bullshit man ik wil gewoon slayer spelen dawn of the dead is echt saai, ik vindt daar echt geen hol aan. Hoe kun je nou laten zien wat je in huis hebt in een game zoals dawn of the dead of zulke random winner games zoals oddball
Er staat dat we eerst slayer gaan spelen. Als we dat leuker vinden blijven we dat toch doen... Ik ben benieuwd of iedereen op komt dagen. *edit, ja hij doet mee in groep A
En al was het niet zo geweest, als iedereen liever slayer speelt vind ik dat we dat gewoon moeten doen. We spelen nog altijd voor onze lol...
Net met zijn 4en gespeeld uit groep C. Zie hier het resultaat: http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=44191613&player=Erix NL
@ Erik: Vergeet er niet bij te vermelden dat toen ik (wat later) in de game kwam jij en MGWLEE al op 2 stonden, en DD op 1. Reken dat eens even door in de eindstand en trek nogmaals conclusies.