1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

halo 2 januari slayer tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door sargeant swift, 24 dec 2004.

  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit joh :D

    goed dan neemt Dutch Diablo of criptyle jouw plaats in...

    maar goed aangezien Rick NLD zich heeft teruggetrokken staat de wedstrijd datum voor groep B op dit moment op:

    zondag 9 januari om 20:00 uur

    mocht dit niet lukken laat het me dan even weten...
    _0/
     
  2. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat tijdstip komt mij goed uit.

    Alleen ik kom net van vakantie terug, dus ik ben weer compleet uit m'n ritme :'-(
     
  3. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    vanavond gaat het gebeuren!:)
     
  4. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet het toch, meedoen is belangrijker dan winnen ;) Ik heb nog niet tegen iedereen gespeeld. En ik denk dat de meeste redelijk dicht bij elkaar zitten, het zal meer afhangen van de wapens die je te pakken krijgt dan het verschil in skill. Ik wil hier niemand mee tekort doen.

    We laten ons niet kennen, we gaan gewoon maar door. Want wie niet tegen zijn verlies kan, die is maar zielig hoor! :+

    Mooi, Maeros doet mee. Cryptyle is toch online. Dus we hebben een reserve achter de hand als iemand niet op komt dagen.
     
  5. DeXXa

    DeXXa XBW Security

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het aan mij ligt: :):)

    9 Januari, 19.00
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gespeeld met groep A. Niet bij de eerste 4. Jammer, maar ik had ook niet echt verwacht om door te gaan. Balen dat ik geen zwaard te pakken kreeg :'-( , ik ben flink wat keren neergemaaid met een zwaard.
    Succes aan de gasten die wel door gaan _0/ .
     
  7. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, mijn impressie:
    De game is achter de rug. Het viel me mee hoe lang hij duurde, we zijn om iets over 8 begonnen, en om 20 over 8 was het alweer voorbij.
    Vlak voordat we begonnen kreeg ik van Mozilla opeens een PM, hij dacht dat het een team slayer toernooi was en trok zich dus terug. Daardoor heeft Cryptyle zijn kans gekregen. SschaduwmaN is helemaal niet komen opdagen, ik kwam er vandaag achter dat hij nog niet eens in mijn friendslist stond. Mijn PM heeft hij wel gelezen, maar hij heeft niet meer gereageerd.
    Een vervanger hadden we niet meer, dus zijn we (jammer genoeg) maar met 7 begonnen.
    Manialmax had volgens mij niet zoveel zin in het toernooi. Al in de lobby zat hij te kloten. In de game is hij opeens ook weggegaan. En toen waren er nog maar 6.
    Deze hebben het de hele game volgehouden.
    Het verloop kan ik niet echt beschrijven. Ik weet wel dat ik in het begin het zwaard te pakken kreeg en daardoor even op voorsprong kwam, maar die voorsprong was ik rond de 25 kills weer bijna. Ik heb daarna het zwaard op 1 of 2 kills na niet meer gehad. Een hele tijd heb ik toen geen kill meer te pakken gekregen.
    Er zijn geen vreemde dingen gebeurd in de game.
    Link: http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=45954047&player=Amras NL
    [​IMG]

    *edit, Srry SpinnenmaN, ik had het idd over SchaduwmaN. Dankjewel Madmrk
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Amras, je bedoelt SchaduwmaN ipv SpinnenmaN
     
  9. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    was erg gezellig!
     
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek:
    Dankjewel, heb het aangepast
     
  11. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    marruh, mss had je schaduwman nog een friend request moeten sturen, want daar vroeg ie nog om op dit forum, en daardoor heeft hij geen tijd door gekregen , en rekende hij erop dat het zondag was, en hem werd verteld dat hij niet meer op dit forum hoefde te letten omdat de leider hem wel zou informeren over de tijden.

    marjah, das ff pech hebben.
     
  12. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor het verslag Amras. Ben een beetje verbaasd dat aXeabuser maar 36 kills had. Wel eens eerder tegen hem gespeeld en anderen en had hem wel als favoriet getipt.

    Mocht SchaduwmaN het gemist hebben kan hij denk ik er nog wel bij in een andere poule toch?
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow shit. Sorry, dat van die friend request heb ik niet gelezen :eek: En ik kwam er gisteravond pas achter dat ik je nog geen friendrequest had gestuurd. Kan het kloppen dat er nog iemand verschoven is van groep nadat hij ingedeeld was? Want iedere keer als er een nieuwe bijkwam heb ik die meteen een request gestuurd.
    Maar aan de andere kant, hoe anders dan via het forum kan ik iedereen de tijden doorgeven? Iedereen persoonlijk een berichtje op Live sturen is zo onhandig.
    Je hebt volgens xboxworld wel mijn PM's gelezen. Dus je had het kunnen zien... Maar ik heb nooit een reactie terug gekregen op de PM's.
    Maar nogmaals sorry, ik baal er van. Ik dacht dat ik het allemaal goed geregeld had :'-(
    Als je wilt kun je op de reservelijst gaan staan, de kans is groot dat zondag iemand niet op komt dagen. Of dat iemand zich terugtrekt.
    Cryptile heeft gisteravond al gespeeld, dus je staat bovenaan. (dutch diablo heeft zich zover ik weet ingeschreven voor het geval er echt iemand te kort zou zijn, dus niet echt de bedoeling om mee te doen)

    @ Bacardi, ja ik had ook verwacht dat aXeabuser gevaarlijk zou zijn. In de eerdere potjes die ik tegen hem speelde ging het gelijk op, maar meestal won hij van mij. Maar ik was toch ook wel een favoriet van je? ;) :p
     
  14. halo freak

    halo freak Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    HE als de winnaar bekend is wil ik daar wel een 1vs1 tegen.
    Hopelijk is die dan beter, want alleen noobs afknallen word je ook niet beter van :p
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    |:- Je zult jezelf vast ontzettend goed vinden, maar met zo'n post denk ik niet dat iemand ook maar zin heeft om tegen jou te spelen. Hoogstens om die grote mond af te leren :{
    Ik snap niet helemaal wat je wilt zeggen, denk je dat de meeste die meedoen aan het toernooi n00bs zijn ofzo? Jezus man, zo'n post laat nou niet bepaald zien dat jij zo'n hoog niveau hebt.
    Als je wilt laten zien wat je kunt had je je in moeten schrijven. Het kan nu ook nog, dan kom je op de reservelijst terecht. Zondag is de eerste ronde voor Poul B, C en D. Dus je zou nog in kunnen vallen als iemand alsnog niet kan. Bewijs daar maar dat je zo geweldig bent, en ik verzeker je dat de meeste die je tegenkomt echt geen n00bs zijn.
     
  16. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    @halo freak

    Als je even je gamertag post daag ik je uit voor een game vanavond. Jij mag level en gametype bepalen wat mij betreft...

    @Amras

    Stond voor mij al vast dat je doorging naar de volgende ronde. Niet om mijzelf in te dekken maar Poule B ziet er heel sterk uit. Qua stats zitten hier niemand lager dan een level 10 en iedereen heeft tegen de 200 games gespeeld en Rick NLD doet niet mee dus die moet je niet meerekenen. Maar 50 kills is mooi zo kunnen de verschillen mooi naar voren komen.

    Trouwens wel leuk om te zien wat voor topics onze vriend halo freak opent:

    -Halo: hoe je de beste gamer van halo word!!!!!!
    -Zeikende ouders dat je te veel Gamed!!!!!!!!
    -Xbox lampje knippert oranje naar geel (gebeurt alleen als je gemodded hebt)

    Om maar even het niveau aan te geven.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  17. halo freak

    halo freak Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind mezelf helemaal niet goed hoor zkers niet, vind alleen leuk om goeie tegenstanders tegen te komen.

    Oja BAcardi trouwens ben blij dat je daar van die topics over begint, want ik heb helemaal geen gemodde xbox, bleek dat mijn kabel niet goed zat en dan die moderator Darkwing zomaar zeggen dat die gemod is.
    Dat zekr niet waar!

    PS;onder noobs versta ik me maten die geen xbox hebben
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu meteen zo had gereageerd was het wat netter overgekomen. Die vorige post was niet meer dan een 'kijk mij geweldig zijn' post.

    We hebben uiteindelijk ook maar met 6 man de game afgemaakt. SchaduwmaN is zo te zien een goede speler. Die ook bovenin had gestaan. En de stats in mijn poule liggen een stuk lager dan de jouwe. Mijn hoogste is zelfs maar lvl 10... Je zou het ook een beetje geluk kunnen noemen :+
    Jouw poule is ook sterk ja. Maar jij hebt zelf ook een dikke 400 games en zit boven lvl 10. Dus wat zeur je :p 8) De volgende ronde komen we er wel achter als ik jullie tegenkom.
     
  19. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar ik kan niej meedoen ik ben overgestapt van xbox live naar pc dus sorry ik zit in groep d veel plezier allemaal _O_
     
  20. Bacardi

    Bacardi Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    @halo freak

    Dat van die topics was gewoon om een voorbeeld te geven van het aantal zinvolle topics/posts die jij bij draagt aan dit forum. Het woord n00b zover het een woord is mag volgens mij niet eens gebruikt worden op het forum omdat spelers het kunnen opvatten als belediging (hangt van de context af) Ik weet in iedergeval dat op veel andere forums het niet gebruikt mag worden.

    Als jij nou even je gamertag neerzet kan ik je toevoegen en dan spelen wij vanavond een goede 1 vs 1 game want dat is toch wat je wilt?

    @Amras

    Ik speel veel teamskirmish omdat training gewoon geen ruk aan is maar het plezier in teamskirmish wordt wel minder het vele cheaten :{
     

Deel Deze Pagina