Als je dalijk €1000,- wil uitgeven voor een oude game wel
Dit is echt weer zo'n legale afpersing van m$
Maar evengoed wordt het eind dit jaar pas verwacht. Naar mijn ideé gaat dat toch iets langer worden. En dan moet halo 2 ook nog even op zich laten wachten.
Dus misschien zit iedereen straks lang en breed halo 3(?) te spelen, als ze de pc gamer eens blij maken met een 2 jaar oude game
@ Xwon: ik denk niet dat het zo simpel ligt, túúrlijk zal er wel weer een meesterlijk plan achter zitten
.
Maar je moet eerst nieuwe hardware kopen voor halo 2, waarschijnlijk wel een hele pc, kost klauwen met geld (iets wat niet bij iedereen op z'n rug groeit, wat m$ ook wel begrijpt). Tegen die tijd hebben ze waarschijnlijk ook superstoere toetsenborden en muizen voor optimaal gebruik bij vista.
En als mensen dan genoeg hebben van halo 2 op de pc, zouden ze dan meteen een xbox van 2-3honderd euro moeten kopen met een jaar xbl en een kopie van halo 3 die tegen die tijd ook misschien al weer verouderd is?(laatste niet aannemelijk, maar toch)
Lijkt mij dus zeer sterk dat mensen een nieuwe versie van windows en bijkomende, of pc gaan kopen, alleen voor een oud spel waarvoor ze net zo goed een xbox kunnen kopen
Nee, ik denk dus niet dat er te verwachten is dat m$ op die manier mensen op longhorn wil krijgen.
Zit waarheid in jou verhaal alleen lijkt mij het eerste gedeelte andersom te werken
Klik om te vergroten...