Het is niet specifiek een Clan-LAN. De nadruk ligt op HALO!!!, niet PG2... Project Gotham 2 kan gespeeld worden als iedereen naar de pizzaria is man... Dat geldt ook voor mensen die denken dat ze mij in een tag-match doa3 kun beaten...
Denk het ook he PLOP denk ff aan vorige Lan (die van jou dus) Ik heb geen flauw id waar dat ligt en denk dat ik niet de enigste ben...
gedaan Jullie zijn uiteraard welkom... Opmerking: Ik word een beetje moe van die mensen die vragen of ik weet of er in de buurt van Groningen binnenkort toevallig een LAN is... Voor de laatste maal voor alle Noorderlingen (no offense) die me met onzinnige vragen bestoken: ik organiseer een LAN in Stein (Limburg) en daarvoor is deze thread opgezet... KAP AUB MET MAILEN!!! JE KRIJGT TOCH GEEN ANTWOORD MENDOZA!!! EN AL HAD JE BLAUWE BAND MET PIMPELPAARSE STIPPEN IN KARATE DAN BOEIDE HET ME NOG NIET!!! PM me if you have to... Hopen dat ze t snappen...
Vanwege het uitblijven van zinnige reacties en betalingen, zal dit naar alle waarschijnlijkheid de laatste xboxlan worden die ik organiseer. Het kost mij veel moeite en tijd om alles te regelen en alleen zeggen: "Ja, lijkt me ruig!" of "We komen met 4 man, we nemen wel contact op!" werkt NIET!!! Er hebben meer dan 50 man gezegd dat ze komen, maar er hebben er slechts 23 betaald. Ik vind niet dat ik degene ben die moet gaan smeken of de rest nu eindelijk eens wil betalen. Het wordt voor jullie georganiseerd. GRAAG OF NIET?
Ah daamn, sorry ET, dat ik je in de steek heb gelaten.. ik heb nu nog eens met die jongen contact gezocht waar ik samen mee zou rijden.. ik laat je wel zo snel mogelijk weten, maandag staat in deze thread of ik wel/niet het geld heb opgestuurd (wel/niet defenitief kom, ik ga er wel vanuit, wil/kan de lan niet missen) veel liefs en XxXjes PLOPPIE! (L)(K)(L)(K)(L)(K)(L)(K)(L)(K)(L)(K)
ja, ik kom defenitief, ik kan het geld zo opsturen, maar is er dan nog wel een plaats vrij? ik bedoel: niet dat er daalijk geen plaats meer is..
nog een vraagje: die KS kelovitz zei mij dat we allemaal op ons eigen toestel spelen, dus, ieder een eigen xbox en eigen TV, maar kun je wel 16 boxen aan elkaar linken zodat je een fullscreen hebt per persoon..?
Bij deze de deelnemers en nicks We zijn dus met 51 man... Voor iedereen die graag mee had willen doen, maar nu baalt : Jullie hadden m'n mailadres, maar hebben niet gemaild... Zo graag wilden jullie dus niet meedoen... :{ De mensen waarachter GIRO checken staat, daarvan is de betaling nog niet nagekeken. Ze hebben het dus mssn wel overgemaakt, maar ik heb het nog niet kunnen controleren omdat ik nog geen afschrift ontvangen heb. Deelnemers: Vrij: BIO Draqoon 1. Culke 2. Anubis 3. Mav 4. Lynx 5. Hellbender 6. The Raver 7. Samwise 8. Gabbertje 9. Majesty 10. Supreme 11. Mayhem 12. DeaQon 13. Street 14. DCIDHM 15. Sjeng 16. Cannibal 17. Lotus 18. Link 19. Sunshine 20. Iliares 21. Xefidox 22. Flabbes 23. Sjoerd V NL 24. Xenon NL 25. Galeon 26. Zsoldier 27. Pretender 28. pUma 29. Whisp 30. Nemesis 31. /Mod knip 32. Sir SnipeAlot 33. Egghead 34. Mentalfrico 35. Dutchbatter 36. Bassie 37. Methius 38. Hellrazor 39. Xerox 40. KickAssKjel 41. King Tuur 42. Alex V 43. Tj44ard NL 44. SilentScopeX 45. Sex_Bunny 46. RiFF 47. Neorej 48. Dark Echelon 49. Kelovitz 50. Horizan Deze lijst bewijst dat het dus wel kan... Een LAN is trouwens niet te vergelijken met XBL... Nu moet ik alleen nog prijsjes gaan regele K heb al een heel wreed ideetje /Mod Vanwege privacy-redenen zijn de echte namen van de forumleden verwijderd