1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    volgende week al meer duidelijkheid over de exemplaren van de limited edition, vaag, ik begin nu te twijfelen aan 11 november, mischien komt er echt een worldwide release op 24 augustus, anders nog maar 15 daagjes wachten, 24 augustus gaat er wat gebeuren, maar wat, hope so halo 2 ;)
     
  2. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Godver, ik wil ook de limited edition... issie al uitverkocht :mad::mad::mad::mad:
     
  3. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1

    Keep on dreaming. 24 augustus... _O_ dat geloof je toch zelf niet.
    Ik bedoel Conker : Live and Reloaded werd ook gespeelt op de e3 en zag er ook uit als klaar voor release.Maar deze word pas volgend jaar gereleased in maart.

    Halo 2 komt gewoon 11 Nov. [ je moet je zelf geen valse ideeen geven, want dan valt het alleen maar tegen]

    En dit:

    "Orgineel gepost door Mogelijke mail van GCshop
    Geachte heer, mevrouw,

    Helaas hebben wij niet genoeg Halo 2 LE's exemplaren ontvangen die u op ..-..-2004 heeft besteld. Gaarne genoegen te nemen met deze normale editie van Halo 2.
    Deze word volgende week opgestuurt, omdat de normale editie helemaal is uitverkocht.
    Onze excuses voor het ongemak.En mocht u hier problemen mee hebben kunt u kostenloos annuleren.

    Met vriendelijke groet,

    GCshop"
    :cool:

    Hoe vaak ik wel niet zo`n mail gehad heb. _0/
     
  4. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan bestel je 'm op Play.com en als íe in September bij GCShop beschikbaar is, cancel je 'm daar. Heb ik ook gedaan.

    Trouwens, wat een gedoe over hoe Limited de Limited is, of dat je 'm in de winkel wilt hebben. Boeiend, waarom reageer je dan hier? Wij bestellen 'm hier, omdat íe in een mooie tin can zit, en een bonus DVD heeft. Ook willen we 'm graag thuisgestuurd krijgen, en op dat ene dagje zit ik persoonlijk echt niet zo moeilijk te doen. Ik wacht liever een dagje dan dat ik vier a vijf winkels langs moet gaan om te vragen of ze een game al hebben ontvangen. Veel winkels in de buurt zijn namelijk kut wat betreft titels op launchdates krijgen.
    Ik nog nooit :)
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2004
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Vertel daar eens wat meer over als je wilt?:eek: Dit is mijn eerste pre-order en ik krijg nu al nare voorgevoelens dat het mis zal gaan (het gaat bij mij gewoon áltijd mis als ik me op iets verheug)

    edit:
    Ow wacht, dit is mijn 2e pre-order. Ninja Gaiden had ik ook al besteld en die kwam gewoon een week voor de release door mijn brievenbus. _O_
     
  6. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij zijn ze ook nog altijd wel goed gegaan, ook wel logisch, anders bestonden die gasten ook al niet meer. Btw, hoe lang bestaat dat gcshop nu eigenlijk al???
     
  7. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Tsja, dat moet je bij Halo 2 niet verwachten natuurlijk. Ik weet niet waar jij Ninja Gaiden hebt besteld, NTSC of PAL (was íe in Engeland eerder uit ofzo?), maar een "pre-order" bij GCShop heeft als enige voordeel dat íe goedkoper is in de winkel en thuisgestuurd wordt. Meestal een dag nadat íe in de eerste winkels te koop is heb je 'm op de mat, om de simpele reden dat het een dag kost om te versturen.

    Dus als je ermee kan leven dat íe 11 november (uiterlijk) op de mat ligt, dan heb je niks te klagen :)
     
  8. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ze zeggen dat ze hem eerder gaan versturen, zodat sommige hem al op 9 november door hun brievenbus krijgen.
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik had Ninja Gaiden gewoon bij gcshop.nl besteld, daar kreeg volgensmij iedereen hem een week eerder.
     
  10. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had toen top spin besteld:p, daar ging het helemaal verkeerd dus :+
     
  11. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Daar ga ik niet van uit, ik ga uit van 11 november, dan gaat het altijd meevallen. Er zijn een hele hoop mensen die dan gelijk ervan uitgaan dat ze op 8 of 9 november kunnen gamen. Leuk en aardig, maar ga nou maar uit van de gewone release-date. Als ik GCshop was zou ik dat namelijk gewoon helemaal niet zeggen. Want dan krijg je achteraf weer zeikerds die dan zeggen "Ja, maar jullie hadden dit en dat gezegd, en als ik dat had geweten..." + wat gescheld.

    Overigens, ik weet niet veel over de Ninja Gaiden actie, maar het lijkt mij persoonlijk stug dat GCShop het zich financieel kan permitteren om Ninja Gaiden een week eerder dan de release (bij andere winkels) te versturen. Als ik mis zit dan neem ik deze woorden terug, maar ik ga ervan uit dat ook Ninja Gaiden toen al een dag (of twee) in de winkel lag.
     
  12. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga er niet vanuit, ik ben zelf al blij als ik hem al binnen krijg :cool:
    Ze hebben zelf gezegd dat ze gaan proberen dat te doen, dus wel een beetje vertrouwen erin hebben :+
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2004
  13. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm de shops krijgen de game meestal eerder binnen dan de releasedatum hoor. Denk je nu echt dat ze de games pas binnen krijgen op de releasedatum? Ze moeten de game ook nog inpakken voor degene die hem heeft gepre-ordert, de bestelling controleren enzovoorts. 11 November ligt de game zeker op je deurmat wanneer je de game bij gcshop hebt gepre-ordert.

    En dat 24 Augustus heeft ook wat. Iemand van GCshop vertelde ook dat een game ongeveer een maand voor de releasedatum vaak te pre-orderen is. En dat is nu het geval. En 3.5 maand wachten op een game door middel van een pre-order is wel erg veel! Maar ja ik ben ook nog niet overtuigd en ik ga nog steeds voor een demo. De demo die ook speelbaar was op de E3 voor de pers.
     
  14. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Halo 2 komt 100% zeker niet op 24 augustus, dat kan gewoon niet. Microsoft heeft al kenbaar gemaakt dat het Halo 2 ontzettend zo promoten op TV, bladen en internet, en dat zou nu niet meer mogelijk zijn. Kortom, Halo 2 op 24 aug is onzin.
     
  15. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Eerste alinea: dat zeg ik toch ook? Dat ik van 11 november (de releasedatum) uit ga? Meestal 1 a 2 dagen ervoor krijgen ze de game binnen. What's your point?

    Tweede alinea: is onzin, ze hebben al miljoenen gepompt in de "9 november" campagne. Dan gaan ze dat niet veranderen, hoe leuk sommigen dat ook zouden vinden. De pre-order van Halo 2 is bij sommige shops al maanden aan de gang.
     
  16. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn, kom net terug van vakantie, LE al uitverkocht...... :eek: :{ :mad: :'-(
     
  17. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen maar in dat bericht van gcshop.nl staat toch wel zullen hoogstwaarschijnlijk allemaal hun Limited Edition op de releasedate in huis ontvangen. Dit is dus niet 100% zeker :'-(
     
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier doelde ik op. En Mirik was aan het proberen Halo 2 9 november binnen te hebben bij de bestellers.
     
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik had Xbox Live ook een dag van te voren binnen (van GCshop) en anderen twee dagen van te voren. Het kan makkelijk dat dat met Halo 2 ook weer het geval is.

    Maar als ik hem gewoon op 11 november in de brievenbus heb vind ik het al best. :)
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live Kit had ik inderdaad ook een dag eerder in de bus zitten.

    Nog even over het uiterlijk van de limited edition. In het nieuwste xbox magazine wordt het volgende vermeld over de limited edition:

    Er komt een speciale editie van Halo 2 in een beperkte oplage. Het tinnen doosje bevat niet één, maar twee dvd's. De eerste dvd bevat - uiteraard - het spel zelf, de tweede een aantal leuke bonusfeatures, zoals je die ook wel kent van speciale edities van films op dvd. Wat kun je verwachten? In de eerste plaats de documentaire The Making of Halo 2: Behind the Scenes of Bungie Studios, daarnaast een zestal korte filmpjes die ook over de ontwikkeling van de game gaan, artwork, trailers, commentaar van de makers, de geschiedenis van Bungie, The Making of Halo 1...Kortom, een flinke berg informatie die je als echte Halo-fanaat niet aan je voorbij mag laten gaan! De box zal in Nederland tegelijk met de gewone versie van Halo 2 verschijnen en vijf tot tien euro meer kosten. Het zit er dik in dat je hem van tevoren moet bestellen, wil je een goede kans maken een exemplaar te scoren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina