1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ja maar is dat een tinnen doos waar dan ook de originele dvd alleen in zit, en nog een doos met de extra's??
     
  2. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ze zitten volgens mij beide in 1 doos, de tinnendoos dus.
     
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    nee ik bedoel zoals bij UT2004 1 doos met 2 dvd hoesjes erin
    1 origineel en 1 met de extra's en nog andere dingetjes
     
  4. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij ook niet, maar ik kan nergens een bron daarvan vinden, op de webmaster van Bungie.net na... die zegt dat de 'groene' dvd box er niet in komt te zitten, dus geen speciaal hoesje voor halo 2 speeldisc.
     
  5. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop niet dat die groene hoes erin komt te zitten, om de doodsimpele reden dat ik gewoon dat tinnen hoesje in hetzelfde formaat van een gewoon doosje wil zien, anders past 'ie lastig in de kast / staat 't niet mooi. Bovendien vind ik het ook wat onzinnig, hebben ze de kans om alles mooi in tin can uit te voeren, is het alleen een raar doosje. Maargoed, voor die 5 extra euro zal 't wel om een simpel doosje gaan.
     
  6. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk persoonlijk dat het gewone Halo 2 hoesje er niet in komt te zitten maar dat de tin can het doosje zelf is. XBM heeft het toch ook over DVD films. Hierbij is het meestal ook één doosje met 2 DVD's erin. Eentje met de film en eentje met de special features.
     
  7. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, thats why ik kocht de normale versie. Scheelt je ook weer paar euri's :+ :+
     
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Over het formaat van het hoesje ben ik het eens, maar helaas hebben wij dat niet voor het zeggen... :{

    Overigens is het hoesje niet het enige verschil:

    *bron: http://www.gamestop.com/product.asp?product_id=210577
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    in de tinnen doos zit geen groen hoesje ... ik ga straks wel ff plaatjes zoeken
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Vaak vallen veel mensen buiten de boot, omdat ze toch niet het aantal kregen die de winkel verwacht had... de winkel wil immers zoveel mogelijk verkopen dus vaak nemen ze meer mensen aan dan ze eigenlijk kunnen. Maar like I said, misschien gaat het hier perfect, alleen doe ik nooit meer aan preorders als het echt niet nodig is. Voor de mensen die eventueel wel weekje willen wachten of 2 als de winkel eventueel toch niet kan leveren is het geen probleem. Maar ik ben nogal ongeduldig ;) En de LE is toch wel in de winkel te krijgen als je er beetje optijd bij bent. Dat ie eventueel paar euro's meer in de winkel is hindert me niet zoveel ;) Denk dat veel mensen nu preorderen omdat ze denken dat ze em anders niet krijgen. Hoop dat het allemaal goed gaat voor iedereen die em daar heeft gepreordert. Niks zo vervelend als teleurstellend mailtje 2 dagen voor release te krijgen dat ze em toch niet kunnen leveren op release datum voor iedereen 8)
     
  11. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Sh!t, ik zie dat ik net de pre-order gemist heb van de LE versie bij gcshop!! :mad: :mad: :mad:

    Weet iemand een andere winkel die ook zo goed en goedkoop is? Ik neem niet het risico om te wachten denk ik, want ik MOET de LE versie hebben! :)
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  12. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jongens jongens ik wordt helemaal gek van die zenuwachtige lui die eind juli zichzelf al gaan lopen volpompen met rare gedachtes. Een winkel zal nooit beloftes doen wat betreft levering. Je weet toch ook, dat men altijd een langere levertijd aangeeft dan in de praktijk meestal het geval is.

    Het mooie aan de huidige snelle en vroege pre-order is dat je nu gewoon wat formuliertjes invult, en je je juist tot aan die 11e november geen enkele zorgen hoeft te maken.

    Natuurlijk, als ze hem eerder binnen krijgen, zullen ze hem zsm versturen maar dat ze dat zeggen betekent niet dat dat ook daadwerkelijk gebeurt. Immers, GCShop is ook gewoon afhankelijk van toeleveranciers die te maken hebben met meerdere resellers en daar kan dus wel eens wat mislopen. Dus, net zoals Twi, houd ik het lekker op de 11e november. Als alles dan normaal loopt, kan het alleen maar meevallen. Als er vertraging is, heb je wel enigszins het recht thuis een stoel in elkaar te trappen maar daar blijft het dan ook bij.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    helemaal met WouteR eens ... gewoon geuld hebben .. de verloren tijd haal je vast wel weer in ;)
     
  15. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik moet nog steeds gewoon werken, als ik hem al heb wordt het pas na 21:00 gamen of in het weekend.
    Geduld is een schone zaak, en het enige wat zeker is in het leven is dat we dood gaan!

    We zijn toch al 2 dagen later als Amerika, dus de eerste paar dagen wordt je van Live geveegd alsof het niks is.

    Al het goeie komt vanzelf
     
  16. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan je zie dat de tin-box gewoon als normaal DVD-hoesje opengaat:
    Layoutverpestendende foto

    Mijn LE order is immidels ook betaald, m'n nummer is *****766
     
  17. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem maar bij play.com besteld, maar dan wel in GBP want dat was omgerekend toch goedkoper dan hun prijs in EUR. Ongeveer 60 euro incl verzenden.
     
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik verwacht had is de tin can het hoesje zelf. Niks mis mee toch? En zoals Fardo en Wouter en Rinus al zeiden: Gewoon geduld hebben. En we zullen inderdaad de 1e dagen van live worden geveegd door Amerikanen die 24 uur per dag gamen. Maar ja dit is bij zo veel games. Ik verheug me gewoon op 11 November.:)
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    die was al een tijdje bekend hoor, zie mijn avatar O-)

    Maar hij is wel héél mooi die achterkant! :cool:
     
  20. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dan maar dat GC shop zijn zaakjes weer een beetje op orde heeft... bij te grote vraag hebben ze nogal eens leveringsproblemen zo hebben ze in het verleden bewezen... maar goed we gaan het weer eens proberen en we gaan natuurlijk voor de limited...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina