1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel limited editions zullen er dan beschikbaar gesteld worden? Ik ga namelijk morgen voor een week op vakantie, dan kan ik pas volgende week bestellen...

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb Sudeki uitgespeeld, is meesterlijke game, alleen te kort helaas. Maar de gameplay is geweldig verslavend, en de graphics zijn echt uber. Ben wel meteen nog een keer overnieuw begonnen.

3. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik post de link en info ook wel hier als ze up zijn, no worries.

4. Raptiod

Raptiod ..

Leuk Bevonden:
    0
    @Kobold. Misschien dat je hetover het hoofd had gezien, maar daarom vraag ik het ff voor de zekerheid een 2e keer.

Ik heb echter nog 1 vraagje. Wanneer maak je dan daadwerkelijk kans op de LE versie. Als je hem als eerste besteld of als je hem als eerste besteld en meteen geld over kan maken? Postbank is namelijk niet zo snel in het overmaken van geld naar rabobank, dus als dit laatste zou gelden (waar ik niet vanuit ga), zouden deze mensen worden benadeeld.

5. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    geldt dat ook voor België? :{ , en krijgen de Belgen em dan op 10 november omdat dat hier de officiële releasedatum is?

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Waarom heeft nog niemand gevraagd wtf anders is aan de limited edition, want voor een ander hoesje ga ik geen 5 euro meer betalen of wat dan ook.

7. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah klopt Sudeki is bout spel, met slechte medespelers AI en te kort, maar Graphics zijn wel über :)

jahhhh blijft die pre order 'actie' voor de gewone versie gewoon geldig tot ongeveer 4 november? of alleen een bepaalde tijd *e.g. 2 weken*

8. Raptiod

Raptiod ..

Leuk Bevonden:
    0
    Op www.play.com staat een kleine inhoudsogave van de LE versie en normale versie. Check it out! :D

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Dat ligt aan hoe snel je het geld overmaakt natuurlijk, want we kunnen niet versturen zonder dat we betaling binnen hebben.

Maar ik denk niet dat het binnen een week al uitverkocht is, en andere mensen moeten ook overmaken ten slotte. Een klein beetje snelheid is wel nodig denk ik, maar als je bijv. via internet doet ofzo, dan gaat 't denk ik heel snel. Of anders maak je een spoedoverschrijving als dat kan via je bank en je zeker wil zijn.

10. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het allang bekend is, kijk maar in de grote halo 2 topic. Making of, interviews etc enz

EDIT:

-Behind the Scenes: The Making of Halo 2
    -Making the Game: Six Video Featurettes
    -Visualizing the Story (Concept Art, Early Level Design, From Script to Game, Narrated Storyboards, Character Tests.
    -Bonus Material (Trailers from Halo 1&2, Cut scenes, Commentaries, Inside Bungie, A Bungie history, Before Halo, The Making of Halo 1, Gameographies)

Laatst bewerkt: 27 jul 2004
  11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Die heeft geen limiet en loopt tot kort voor de release.

Sudeki is absoluut geen bout spel. Is geniaal, alleen te kort.

12. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Zeker de limited edition voor mij. Count me in!

13. Raptiod

Raptiod ..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan zelf niet internetbankieren. Dus ik moet het per giro overmaken. Hier gaat meestal een week overheen als ik meteen die zelfde dag nog een giro de deur uit stuur. Het lijkt me raar als deze mensen dan niet in aanmerking komen. Ik zal eens informeren. :)

14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Nou ik heb telebankieren dus leg er maar 1 klaar voor mij :)

15. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar goed dat ik sinds kort kan internet bankieren bij de rabobank, dat schijnt de snelste te zijn

16. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Verwacht niet dat dat een probleem is though, vele andere moeten dat ook. Spoedovermaking kan denk ik ook, effe bellen naar bank.

17. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Maareh het komt er dus op neer dat je voor die 'limited' edition(half xbw heeft hem dadelijk) en een ander hoesje 5 euro meer neerlegt?

18. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    heeft er iemand een antword op mijn vraag op pagina 2?

19. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb pas 50 euro gekregen van mijn moeder om te besteden in de vakantie. Komt goed uit dat de pre order binnenkort start.

20. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    De actie is niet geldig in belgie, die heeft zijn eigen Limited Editions.

Zal er over beraadslagen though. Is toch juist cool als heel XBW hem heeft? daarom houden we die actie, wij zijn de hardcore.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina