1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeeer waarschijnlijk dat alle limited editions op de eerste dag al uitverkocht zijn! :cool: (dit komt uit zeer betrouwbare bron bij Microsoft)

Heb er nu eentje thuis liggen...... :p

Helaas een leeg doosje :'-(

2. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Edit: Oeps verkeerde thread. _0/

Laatst bewerkt: 14 aug 2004
  3. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Damm ik heb hem besteld, maar ik kom er achter dat ik geen overschrijvingskaarten meer heb. Ik moet ze dus eerst bestellen.

4. kingnbajam

kingnbajam Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ooit gehoord van internetbankieren? ;)

5. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    Ja tuurlijk wel maar is dat wel veilig allemaal?

6. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe tegenwoordig alles via internetbankieren, nog nooit troublez gehad

7. XeoN

XeoN Guest

Heb hem besteld en het geld overgemaakt.
    Als ik bij status Order kijk staat er nog niet betaalt; terwijl ik hem vorige week heb weggedaan...
    Hoelang duurt dit meestal?

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ligt eraan of je het via internetbankieren heb gedaan of via overschrijvingskaarten.

9. XeoN

XeoN Guest

Overschrijvingskaarten.
    Maakt dat veel uit dan ?

10. Puffin

Puffin Fratercula arctica

Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel ja, ze zitten eerst een dag in de post, dan moeten ze verwerkt worden. Dus voordat je betaling gedaan is ben je minimaal een paar dagen verder (weekend nog niet meegerekend).
    Daarna als je van giro naar bank of andersom blijft je betaling ook nog een dag of 3 hangen. Dan is een week zo voorbij.

Het laatste heb je met telebankieren uiteraard ook last van, maar de betaling wordt wel direct verwerkt, dus die eerste 2 dagen vertraging zijn er niet met telebankieren.

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, bij internetbankieren kan het geld binnen enkele uren op hun rekening staan, terwijl als je het gewoon overschrijft het 8 dagen kan duren. Het ligt ook aan je bank: de rabobank is over het algemeen snel, de postbank erg traag.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Postbank traag? Ik maakte het geld voor LE s'ochtends om een uurtje of 8 over en s'middags stond me status al op betaald in behandeling :)

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik doe telebankieren, en het geld was inderdaad gelijk van mijn rekening afgeschreven, maar op gcshop staat nog steeds 'niet betaald'. Nou heb ik het pas zaterdag betaald, dus misschien moet ik nog even wachten. Maar ik hoop wel dat ze weten dat het geld van mij komt.

14. Puffin

Leuk Bevonden:
    0
    Nonsens, de postbank is net zo snel of traag als banken. Wat tussen de ene giro rekening naar de ander wordt overgemaakt gaat on the fly. Probleem zit hem tussen de postbank en de banken. Alleen dat is de schuld van beiden, beide partijen houden je geld 1 of 2 dagen vast.

15. Puffin

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm, zaterdag en het is vandaag zondag. Als jij een winkel zou hebben, zou je dan 24 uur per dag op je rekening gaan zitten kijken of er een bedrag binnenkomt? Wacht effe een paar dagen, en het komt vast wel goed. Het is bij mij ook goed gekomen (dag of 6, en doordeweeks overgemaakt).

Ik neem aan dat je het factuurnummer in je betaling hebt gezet? Dan weten ze dat het van jou komt.

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk ook via overschrijvings formulieren, dat duurt altijd 4 รก 5 dagen.

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nou, de factuurnummer heb ik erbij gezet, weet niet waar het precies staat, maar het staat er wel op.

18. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    Damm ik heb vandaag overschrijvingskaarten besteld. Maar ik krijg eerst een formulier die ik moet in vullen en dan terug moet sturen. En dam gaat het iets van 3 weken duren. Ik had Halo Limited al besteld. Wat moet ik nu doen?
    Ik heb ook gisteren me aangemeld bij postbank.nl en daar moet ik nog op wachten tot dat ik een paar code's thuis krijgt gestuurd. Dat gaat iets van 5 dagen duren. Dus misschien dat ik het haalt door te betalen via het internet. Anders zou ik het niet weer weten. :'-(

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    me 2, ze hebben volgens mij rabobank.
    maar als ik betaal heeft gcshop het altijd 2 dagen later (maandag betalen = woensdag hebben)..

Nu ff Black Arrow bestellen...;)

20. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heey via deze site kan je hem niet meer preorderen maar ik heb een vraag kan het nog wel gewoon via gcshop.nl??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina