1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Waarschijnlijk niet, nee. Volgens mij kon je hem op gcshop al niet meer bestellen, alleen maar op die site.

2. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog een kans dat hij via deze site niet meer sold out kan worden en dat ik er nog 1 kan preorderen?????????????????? I hope so!!!!!!!!!

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien wel ja. Het is al een paar keer gebeurd en misschien krijgen ze te horen dat ze er weer wat halo 2 limited edition's krijgen ofzo. En dan zal hij wel weer terug komen. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij niet meer terugkomt.

4. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet jij dan nog een andere winkel of site waar ik hem kan preorderen?

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Lol, ik Heb de LE nog in m'n winkelwagen zitten, zonder dat ik verder nog wat heb ingevult zoals naam; woonplaats etc. Als ik dat nog steeds doe, zou ik dan nog steeds de limited krijgen?

6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    www.DimPlus.nl

Daar heb ik het ook gedaan.

7. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
  8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm, ik denk het niet. Want je hebt hem volgens mij nog niet besteld. Dus waarschijnlijk heb je pech. Maar misschien heb ik het fout. Probeer het zou ik zeggen.

sven1989: Je kunt het bij www.dvdcrave.com proberen. of misschien heeft freerecordshop het ook wel. Maar ik zou of wachten tot de pre-order terug komt bij gcshop, of bestellen bij dvdcrave.

9. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, want hij is bij gcshop nog gewoon te bestellen.

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij niet hoor, op deze site staat dat hij sold out is(Deze site)

Maar op de site die Aart gaf, kun je hem inderdaad nog bestellen. Maar je kunt daar niet meer komen door bij gcshop de heletijd door te klikken(bij de normale staat niet meer: "dit is de normale edition, klik hier voor de limited). Dus volgens mij kun je hem niet meer bestellen.

Edit: sorry, ik had het toch fout. Je kunt hem dus nog wel bestellen bij gcshop.nl. Dit vind ik dan toch raar, dat op die andere site staat: sold out.

Laatst bewerkt: 16 aug 2004
  11. boffers

boffers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd deze thread redelijk in de gaten. Het is mij echter niet helemaal duidelijk wat er gebeurt als ik nu de LE van Halo II bestel. Is die straks echt op voorraad voor mij; of word ik in een soort wachtrij geplaatst? Daarnaast neem ik aan dat wanneer ik 'm nu bestel, niet een normale uitgave krijg als blijkt dat de LE uitverkocht is?

12. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe langer je wacht, des te kleiner de kans dat jij straks de Halo 2 LE in huis zal krijgen. Niet te lang wachten dus!

Waarschijnlijk mag je ervoor kiezen om je geld retour te krijgen, of dat je de gewone editie van Halo 2 ontvangt met geld. Je kan ze ook even mailen en het navragen, dan weet je het zeker...

13. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit echt met een probleem. Ik heb nog waarde bonnen van de FRS. En wil dus mischien daarmee Halo 2 halen. Echter is het natuurlijk wel zo dat ik de game zo snel mogelijk wil hebben.

Wanneer heb ik hem denk je sneller. bij GC of FRS. GC moet hem natuurlijk nog opsturen.

14. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien stuurt gcshop hem 9 november al op, misschien heeft FRS hem 10 november al. Het is dus gewoon afwachten.

15. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    ik lig iig al vanaf 9 november op de deurmat met mijn slaapzak, tot de postbode aanbelt met mijn LE-tje in zijn hand. :p

16. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    factuurnr:-------datum:--------product:-------------------status:
    04088413--------13/08/2004---Halo 2 (Limited Edition)------Betaald; in behandeling

als het goed is ben ik verzekerd van een kopie toch :D

[EDIT]
    maggik trouwens vragen hoeveel mensen er er al 1 preorderd hebben (LE versie) want het moet natuurlijk wel een beetje speciaal blijven :p

Laatst bewerkt: 16 aug 2004
  17. Shorty

Shorty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mja zo 'limited' vind ik em nou ook weer niet.. half xbw heeft em volgesmij al besteld :p

18. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen ik heb halo 2 le besteld maar bij GCshop bij order overzicht staat halo 2 niet bij? Is dit wel goed?

19. Shorty

Shorty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    orderstatus bedoel je?

20. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.