1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    dat is wel een vage Microsoft actie, bewijst toch maar weer eens dat het ze echt alleen om het geld gaat. Misschien kunnen jullie op de game expo gaan actievoeren? Zal vast wel weer zat van microsoft zijn?

2. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Jaaaa iedereen downloaden die hap :+ :+ Tja XBW dat krijg je er nu voor terug he, alle goede bedoelingen krijg je echt weer zon M$ streek over je heen :mad: Typisch hoor :{

Maarre... Krijgt gcshop wel de normale versie op tijd binnen? Moet echt koste wat kost H2 hebben, LE of niet :{

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat betreft de doorverwijzing naar Play.com. Daar is de prijs van Halo 2 LE inmiddels dus ook al weer verhoogd naar 65 euro. Net zoals GCShop dat dus eigenlijk moest doen.

Wie hem echt nog goedkoop wil hebben en in het bezit is van een creditcard kan anders nog terecht bij het Australische DVDCrave.

http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=11542

Al snap ik eerlijk gezegt ook weer niet waarom sommigen zo ontzettend kwaad reageren. Oke, het is een naaistreek, maar dan koop je toch gewoon de normale versie. Zo bijzonder was die LE nu ook weer niet imo :)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Komt XBW nog met een standpunt? Zij hebben immers ook deze pre-order georganisseerd?

5. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    wel een naaistreek.
    Zit je 2 jaar te wachten op dit spel, hoor je 2 weken voordat ie uitkomt dat je hem niet thuisgestuurd krijgt. Lekker slim weer van Microsoft |:-

Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    XBW demonstreert tegen MS! :cool:
    Maar ik vind het echt een (!@#$@) actie.

7. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan em nog wel bij Free Record Shop pre-orderen. :D
    Wel wat duurder, maar hoef je de LE niet te missen. Ben alleen erg bang dat ik weer een "Sorry, is uitverkocht" mailtje krijg :mad:. Maarja, ik houd goede hoop. Ik heb em iig gepre-orderd daar met accept giro en thuisbezorgdienst. Dus.....hoop hoop.

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ook daar gaat ie omhoog. Want anders krijgt ook deze shop geen voorraad binnen.
    Reken daar maar op. Ik zag de LE daar ook al staan, wilde ook al gaan bestellen. Maarja, het is toch vergeefse moeite denk ik.

9. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 exemplaren besteld, weet iemand of ik ze dan wel krijg want die mail is alleen voor mensen die er 1 hebben besteld? Zo niet hoe kan ik het dan annuleren?

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Vind dat XBW wel wat mag doen uit protest. Wat kan ik zo snel niet bedenken maar dit is gewoon asociaal. Is de organisatie nu al bezig om NMA te informeren?

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    De GCShop.nl krijgt 0 LE's binnen.
    Ook al had je er 10 besteld, krijg je nog niets binnen.

Als ik jou was, zou ik even mailen met GCShop.nl

12. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    pheeew,
    ben ik ff blij dat ik die besteld heb bij de e-plaza :D maar wel lullig voor al die mensen die hem besteld hadden bij de gschop

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    GODVERDOME!!!!!! Ik ben echt HEEL PISSED!!! Wat een klere microsoft zeg. Het zijn gewoon een stelletje jankers. Nou is me dag nog meer naar de knoppen. Ik moet nog flink gaan nadenken of ik nog wel halo 2 ga kopen. Ik vind nou eigenlijk dat ik dat niet moet doen en ze maar moeten stikken in hun spel. Sorry dat ik dit allemaal zeg, maar ik ben echt heel boos.

Edit: ik heb trouwens ook nog geen mailtje gehad:confused:.

14. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    roche heeft de NMA geinformeerd

15. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    hij stond bij mij in de ongewenste post, mischien dat hij ook bij jouw daar staat.

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Maar is dit probleem gelukkig niet voor de Normale Editie?

17. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    nope, alleen voor de LE

18. Guus

Guus Narf.

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen LE.

Damn wat baal ik hiervan, niw, ik boycot de LE, tenzij ik hem alsnog via GCshop kan krijgen... M$ shove it up your ass.

19. XeoN

XeoN Guest

Die vuile dikke nicht van microsoft, he moeten ze weer meer poen.
    Zal hem eens mailen vuile dikkop.
    Gvd wat ben ik kwaad zeg. :mad:
    Ik heb nog steeds geen mailtje ontvangen van hun ofzo maar kwil gvd mn geld terug.:mad:

20. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net nog de bevestiging binnen gehad van Free Record Shop. Ik denk dat dat wel goed zit. Dus mensen, we zijn boos, maar we kunnen de LE nog steeds op ons deurmatje krijgen. Preorderen die handel En voor Halo 2 kan me de prijs effe nix schelen :p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina