1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we de site van MS niet gewoon over belasten, zij wat, wij wat :D
     
  2. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er mesnen hier die de normaale vesie nu gaan haklen bij Gcshop?
     
  3. of een brief naar de rijdende rechter!!!

    lol

    Ik had de normale versie al gekocht
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mjah dat is criminaliteit ... dit naar de pers brengen is raakt Microsoft veel meer ... zeker vlak voor een belangrijke release

    //edit\\ Ik denk dat ik de normale versie bestel bij GCshop ... en de LE kan MS in hun :mad: steken
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb geschreven dat MS de prijzen opdrijft en dat dat toch heel schandalig is etc etc.En om welke game het gaat en welke gameshop in conflict is met M$.GEwoon een mailtje sturen met of halo 2 als naam of M$ dan komen ze vanzelf bijmekaar in een mapje.En als er genoeg mails zijn komt het in de uitzending (zo werken ze daar geloof ik)
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    en wat bedoel je met belasten?
    anders doe ik mee *)
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    post je mail hier even ... + het e-mail adres van radar ... hoe meer mensen schrijven des te beter ;)
     
  8. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht nog ff af :D
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    kan je niet gewoon iets doen daar bij de site?
    dat je daar gewoon een e-mail stuurt? of een boodschap achterlegt.
     
  10. Ik begrijp Microsoft echt niet.

    Gc shop hanteerd toch gewoon een lagere winstmarge? Microsoft krijgt haar geld toch wel:confused:
     
  11. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon massief inloggen op hun site, en standaard bericht gaan poste!
     
  12. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een mail naar RTL en NOS gestuurd, denk niet dat ze er wat mee doen, maar het valt te proberen.
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ze vinden dat 56 euro dan een 'dump' prijs is en misschien zitten er andere winkelketens achter.
     
  14. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mail is niet super van opzet maargoed ;) here goes nothing ;)
    Beste mensen bij radar
    email: radar@tros.nl

    onderwerp: Microsoft drijft prijs game omhoog
    Hierbij wil ik melding maken van de schandalige praktijken van Microsoft.Het gaat om de limetid edetion van halo 2.Deze game kost normaal in de winkel 65 euro.Nu zijn er verschillende sites voor gamers die de games zonder winst verkopen en dus geen 65 euro vragen (de site in kwestie www.gcshop.nl)maar 60 euro.Microsoft heeft nu besloten niks meer uit te leveren aan gc shop omdat zij de prijs niet omhoog willen doen.Dit is rond uit schandalig en het zou niet mogen.

    ik heb dit mailtje ff gouw inmekaar geflanst dus als iemand die ook al een mail heeft gestuurd hem beter heeft opgezet post hem dan ook ff
     
  15. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een mail stuurt, zet die dan hier op de site, inc adress. Zo dat andere leden ook die mail kunnen sturen, hoe meer mails hoe eerder ze er wat meedoen. Dus kom op!
     
  16. Mischien is dit ook wat voor het FD, Telegraaf, NRC enzovoort?
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zal ik mijn mail dan ook maar ff hier op internet zetten? Als er behoefte naar is that is... Mja dat is dus de mail die ik naar die grapjas van dijk heb gestuurd. Ik stuur zo ook wel naar radar...

    EDIT: radar heeft een emailtje ontvangen.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  18. GhanZ

    GhanZ Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik (*** ) mooi de LE besteld te hebben ,flikken ze zoiets
    Microsoft begint helaas een beetje veel op sony te lijken.

    Ik leg wel ook een klein beetje de schuld bij GCshop aangezien ze wel hadden gezegd dat het geregeld was terwijl de aantallen niet zeker waren en ook het eerste gesprek met de "heer(?!)" van dijk al in augustus heeft plaatsgevonden dus ze hadden wel iets kunnen weten........Maar verreweg de meeste schuld ligt bij M$ die op deze wijze duidelijk laten weten hoe ze het voor hebben met hun die-hards........

    Fardo>Als je een plan hebt voor 10 nov ben ik graag van de partij!!
     
  19. pjotr

    pjotr Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijn bestelling gecancelled, ik wil niet op 11 november 2004 horen, sorry maar helaas het is toch niet gelukt. Ga wel proberen of ik de LE edition nog ergens anders kan scoren, maar dit zal wel moeilijk worden, dan wordt het maar de 'gewone' versie.
     
  20. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste heer/mevrouw,

    Bij deze wil ik graag uw aandacht vestigen op een schandalige actie van spellenuitgever Microsoft. Het paradepaardje van deze uitgever voor dit najaar is Halo 2. Een spel wat alle records van bestellingen nu al heeft verbroken, met een release van 11 november voor de deur.
    Nu is er een webwinkel, www.gcshop.nl, die het spel voor maar liefst 56 euro wil aanbieden. Menig Xbox bezitter maakte hiervan gebruik en men zit met smart te wachten op de datum van uitgave. Vandaag echter stak Microsoft een stokje voor deze hoop door aan te geven dat het spel niet voor minder dan 64,99 verkocht mag worden. Aangezien de heren en dames van GCshop niet op winst uit zijn en het belang van de spelende Nederlandse bevolking hooghebben vertikken zij het om al de mensen die het spel besteld hebben meer geld te vragen.
    Microsoft benadeelt met deze actie niet alleen een immens groot publiek, maar richt hier ook een prijs op waar men niet van af mag wijken. Naar mijn mening is hier iets goed niet in de haak en ik wil u ook bij deze graag om hulp vragen.

    Met vriendelijke groet,


    Zoiets :p?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina