1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dag Xbox2, Hello PS3 :mad:
     
  3. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    heey, ik heb ook een eigen mail gemaakt:p...is het niet allemaal een geintje:confused:????

    Beste Frank van Dijk,

    ik ben al jaren lang een trouwe xboxer en ik heb ook jaren lang Halo gespeeld zonder er één keer genoeg van te hebben gekregen. Nu hoorde ik al meer dan een jaar geleden dat er een vervolg zou komen op dit briljante spel. Nu zag ik een aantal maandjes geleden dat er een speciale editie zou komen van Halo 2!

    Ongeveer drie maanden geleden was het mogelijk om deze Limited Edition te bestellen bij GCshop. Dit is een winkel waar ik al voor een langere tijd mijn spellen koop. Ik heb hem die dag gelijk gepre-orderd, zodat ik er zeker van was dat ik hem had. Op www.xbw.nl was een teller die aftelde naar 11 november. Dit was voor mij de dag waar ik al meer dan een jaar naar uit heb gekeken.

    Helaas lees ik vandaag (27 oktober 2004) dat Microsoft géén Halo 2 wil leveren aan GCshop, omdat de prijs te goedkoop is. De teleurstelling toen ik dit las was zo ontzettend groot, dat ik Microsoft tot zo'n beetje alles heb uitgescholden. Het gaat er niet eens zo zeer om dat ik anders 9 euro extra zou moeten betalen, maar dat Microsoft pas nu met de mededeling komt dat het TE GOEDKOOP VERKOCHT werd (wat volgens mij toch echt de keus is van de winkel zelf). Het is nu voor de meeste mensen die een Halo 2 Limited Edition hebben besteld, te laat om in een andere winkel deze Limited Edition te bestellen.

    Ik begrijp niet waarom Microsoft er een probleem van maakt, aangezien jullie toch het zelfde bedrag binnenkrijgen als bij winkels waar het spel 65 euro kost. GCshop wil zelfs zelf 9 euro betalen, waardoor ze verlies zouden lopen. Toch na al deze wanhopige pogingen, wilt u geen Halo 2 leveren aan GCshop. Ik denk dat u met deze beslissing vele mensen met een xbox, veel pijn hebt gedaan. U heeft in ieder geval voor mij 11 november voorgoed verpest!

    Met 'vriendelijke' groet,



    ps. Als dit alles alleen maar een rumoer is, zou ik graag een antwoord terug willen krijgen.
     
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ik heb een mail gestuurd naar vandijk, CC@microsoft.nl, (iemand schrikt zich lam als ie inlogt), naar halo.bungie.org en heb zelfs Frankie gemaild. Denk niet dat die laatste twee veel uitmaken.
    Ook heb ik de telegraaf hierop gewezen.
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Lijkt me sterk, want je kunt zelfs je bestelling al annuleren enzo.
     
  6. GhanZ

    GhanZ Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het is verdomme geen grap!! was het maar waar!!
     
  7. Als Microsoft zo doorgaat staan ze nog een boete van 500 mln te wachten. De EU houdt namelijk niet van het kunstmatig hooghouden van prijzen.
     
  8. Slofsky

    Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerlijk gezegd dat de heer Van Dijk alle mailtjes zo snel mogelijk weggooit ;).
     
  9. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ik hoop dat ie zich dan verslikt in zijn koffie als ie morgen de krant openslaat.
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    _O_
     
  11. Guus

    Guus Narf.

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    "retreiving mail 1 of 4322"

    :D
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, want mijn mooie mega mail verdeint geen prullenbak.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Daarom mailen we hem morgen en overmorgen weer met vershillende e-mail accounts
     
  14. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1


    Geachte heer/mevrouw

    Hierbij wil ik melding maken van de schandalige praktijken van Microsoft.
    Het gaat hier om de game Halo 2 en daarvan de Limited Edition. Verscheidende Gamers hebben dit spel al in Juli/Augustus 2004 besteld voor een lagere prijs dan in de andere winkels. Nu zult u begrijpen de meeste gamers zijn jongeren en die hebben niet zo'n hoog inkomen, dus zijn deze sites erg handig voor de mensen met wat minder geld. De site in kwestie is www.gcshop.nl . Deze site heeft zoals hierboven gezegd is (deze site is overigens van gamers voor gamers), de prijs van de Game omlaag gehaald zodat het aantrekkelijker is voor de consument, zonder dat hun daar grote winst mee maken. Zo gezegd zo gedaan, dus ze begonnen een zogenoemde Pre-order Actie (game bestellen voordat hij uitkomt) en die was al gauw uitverkocht. Ik ben 1 van de mensen die dit spel heeft besteld voor een (voor mij) redelijke prijs: 55 euro incl. verzendkosten.
    Maar nu hoor ik vandaag, dat microsoft de game niet levert aan de betreffende zaak, omdat de prijs afwijkt van het gevraagde bedrag, namelijk 64,95 euro. De Onlinewinkel heeft er nog alles aan gedaan om microsoft toch over te halen, maar het mocht niet baten. Ze hebben zelfs voorgesteld om voor de inkoopprijs van de game meer te betalen, zodat microsoft meer geld kreeg en de bestellers van het spel hun spel, maar zelfs hier ging microsoft niet mee akkoord. Ik vindt het ook schandalig dat microsoft dit doet, want ik als besteller krijg dus niet de game waar ik al 2 jaar op de betreffende datum (11 november) thuisgestuurd en een mogelijkheid om de limited edition te bestellen is er haast niet meer, dus voel ik met toch erg in de maling genomen. Ik heb er ook nog het mailtje bijgevoegd van iemand die bij het online bedrijf werkt. Ik hoop u hier genoeg mee te hebben geinformeerd en hoop dat u er werk van gaat maken, want ik en nog 200 andere voelen ons erg belazerd. Bij voorbaat dank.

    Met Vriendelijke groeten,

    ....

    deze heb ik dus gestuurd :)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Goed idee ... we gaan ook een e-mail sturen naar het EP _O_
     
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    En nu komt de typische M$ geest weer naar boven :mad: Net zo debiel is dat dat je een speciale afstand bediening moet kopen op dvd's af te spelen. Of de verkoop prijs van de Xbox zelf op de Release..

    Ze moeten es ophouden met dit gedrag. [​IMG]
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    lekker bedoeling :mad:

    Naja had al gezegt dat er waarschijnlijk iets niet goed zou gaan en niet gepreordert, maar dit slaat echt helemaal nergens op :mad: Hoop dat er wat gedaan word aan zul;ke praktijken... dit kan natuurlijk niet :{
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dit heb ik gestuurd naar meneer van dijk:

    Goedendag,
    ik vind het absurd dat u van Microsoft dit soort
    onbegrijpelijke stappen neemt. Ik heb het in dit geval over de LE van
    Halo 2 bij gcshop.nl. Mijn woede steeg helemaal toen ik las dat u
    heeft gezegd dat lage prijzen leuk en aardig zijn voor rottitels
    (zoals Sudeki, daar had u geen problemen mee), maar bij Halo 2 LE
    mocht het niet en moest iedereen, elke gamer, de volle pond van 65E
    betalen. Dit is een absoluut ridicule reden die totaal nergens op
    slaat. Waarom mag de gamer die al zolang wacht op die toptitel niet
    gewoon op zoek gaan naar een plek waar een game goedkoop te verkrijgen
    is, en waar ze niet de volle pond betalen. Ik weet niet of het is
    doorgedrongen, maar de prijs die ze bij gcshop vroegen is toch nog 120
    á 125 gulden omgerekend. Dit is natuurlijk al absurd voor een computer
    spelletje, maar ik betaal het graag omdat het mijn favoriete
    tijdverdrijf is. Ook 60 euro betaal ik zo als een game mij erg
    aanstaat. Voor halo 2 zou ik ook zelfs nog wel wat hogere bedragen
    willen betalen, maar dat is het hele punt niet. De manier waarop u dit
    regelt is gewoon ver onder de maat, en kan gewoon niet door de bocht.
    Ook is de reden absurd, en u kunt denk ik met uw gezonde verstand toch
    ook wel begrijpen dat een winkel niet zomaar even de prijs kan
    opdrijven nadat veel mensen een game hebben ge-preorderd. Ik hoop er
    bij u nu toch een belletje begint te rinkelen en dat u begint te
    beseffen dat zoiets niet door de beugel kan en dat u uw woorden en
    daden terug zou moeten nemen. Tenslotte zijn jullie bij Microsoft
    helemaal ver van de bedshow als iedereen klakkeloos de games zouden
    gaan kopiëren.

    Hoog achtend,
    .........................
     
  19. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat naar de bungie site, mail forum.

    A hope you will read this as staf of bungie
    In holland there is a webstore called GCshop that wants to sell youre game for 56 Euro, the normal price for the LE game is in Holland 65 Euro. There are lots of preorders here for the Halo2 LE, but GCshop gets none of the game in Holland.Microsoft don''t want to deliver the game at GCshop becausse every gamer has to pay the 65 Euro. But they only lose thrue fans with this kind of actions, becausse GCshop don't make profit on there game sells. It is a store by gamers for gamers. I hope you don't agree with this kind of actions from microsoft, and talk with them.
    With friendly regrets,
     
  20. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, dit is ook belachelijk, dat kan ik ze nog wel vergeven, maar dit is niet goed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina