1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha dit is echt grappig, iedereen helemaal flippen omdat zoiets niet doorgaat, whehe. Is gewoon naaistreek en gewoon kut ja maar verder. Demonstreren? Kom op zeg :D
     
  2. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
  3. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF! ik lees dit nu pas hoe lang is het al bekend heb geen mail gehad enzo, wat is dit een naaistreek van microsoft zeg :mad: . Ik weet nu niet wat ik moet doen ff afwachten maar dan
     
  4. obi-wan

    obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    YO, ben net geblacklist op bungie.net, terwijl ik helemaal geen spoilers of iets dergelijks dat niet door de beugel kan heb gepost, sterker ik heb al een paar dagen niks gepost. Enige wat ik heb gedaan is net een mail naar die bastard gestuurd, heeft iemand dit ook of moet ik maar ff een mailtje sturen naar bungie????
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik vind trouwens dat MS dit onterecht heeft gedaan ... vele mensen hebben de game maanden geleden ge-preorderd ... vlak voor de release vlikken ze dit ...:{ ... in sommige winkels is de L.E. al uit verkocht ....Dus sommige kunnen deze versie dan niet eens krijgen
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn maar 1000 exemplaren van Halo 2 LE in Nederland. MS moet dus een verdeling maken, lullig dat GC shop hem dan niet krijgt. Effe dan een vraag had GC shop dan bevestiging dat ze de LE ZEKER WETEN zouden krijgen , of hoopten ze dat ze hem zouden krijgen? (dit is een retorische vraag) Geef niet Microsoft de schuld, wel gedeeltelijk maar ook GC shop. HEt is Limited dus gelimiteerd en niet oneindig verkrijgbaar als de Normale. Weet dit mede xboxers ik leef met jullie mee, en probeer niet de ijdele uittehangen. My condoleances to you.

    Heb zelf de LE bij dixons besteld.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    ff de A in I, true fans, because, Friendly regards (anders zijn het vriendelijke spijtbetuiginen:p)

    K vind het ook misselijk allemaal bah zeg!
     
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    M$ kan de Halo 2 LE wat mij betreft in hun *** stoppen. :mad:

    Overigens gaat demonstreren me ook wat ver. Uiteindelijk is het enige verschil tussen de LE en de normale versie de doos en de extra dvd... Plus dat het limited is. Het spel blijft hetzelfde. Daarom snap ik ook niet dat M$ niet over de gewone versie "zeikt" bij GCShop. Die kost toch ook maar 47,50 ipv 59,99!! :confused:
     
  9. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    is het geen goed idee om te mailen naar Editie NL? (editienl@rtl4.nl) aangezien hun gister avond ook aandacht hadden voor games :) en meschien dit wel in een uitzending kan komen!
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Doe het zou ik zeggen. Ik heb mn portie emailtjes versturen vandaag wel gehad :+
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Amazon.uk verkocht de game toch ook voor 35 pond? Dat is x1.48 ongeveer 50 euro. En play.com ook.
     
  12. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    misschien is het handiger om deze versie te posten. ik heb er ff wat spelfouten uitgehaald, staat wat beter ;)

    edit/ ja 4 keer ge-edit :confused: ofzo
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  13. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zit nog steeds vol spelfouten hoor ;)
     
  14. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Microschoft is gewoon een beetje bescheten als het gaat om het image van de titel van de xbox. "Waag het niet, stoute spellenverkopers, om onze supergame voor een paar euro's goedkoper in de verkoop te gooien." }:]

    Mijn steun gaat uit naar allen die deze paar dagen in een heftige mentale crisis verkeren. Ik begrijp jullie maar samen komen we er wel overheen.

    @AlleGastenDieDenkenDatZeIemandNodigMoetenCorrigeren: De boodschap is toch duidelijk! Er bestaat nog altijd zoiets als een "Private Message". :confused:
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  15. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    iig minder spelfouten dan in de vorige;) Laat de hele wereld het maar weten, wat voor naaisteek MS uithaald!
     
  16. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    gaat nu wel heel snel met de pagina's :eek:

    verder...denk je dat de gshop het nog kan winne?
     
  17. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Als afnemer van MS games heeft GCshop recht op een (klein) percentage Halo2 Limited Edition. Begin augustus kon ik bij GCshop inschrijven op de LE
    met daarbij de opmerking van GCshop, wie het eerst komt, het eerst maalt.
    In dit geval heeft het te maken met prijsstelling die in de ogen van de concurrentie te laag is en nu ('de concurrentie') door MS worden voorgetrokken.
     
  18. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand dan alle spelfouten er uit halen??
    Dit is de laatste versie.

    I hope you will read this as staf of bungie
    In holland there is a webstore called GCshop that wants to sell youre game for 56 Euro, the normal price for the LE game is in Holland 65 Euro. There are lots of preorders here for the Halo2 LE, but GCshop gets none of the game in Holland.Microsoft don''t want to deliver the game at GCshop because every gamer has to pay the 65 Euro. But they only lose true fans with this kind of actions, becausse GCshop don't make profit on there game sells. It is a store by gamers for gamers. I hope you don't agree with this kind of actions from microsoft, and talk with them.
    With friendly regards,
     
  19. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em inmiddels maar geannuleerd (bij gcshop) en meteen besteld bij proxis :)
    maar wel vervelend...
     
  20. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen we geen mail of een brief sturen naar MS met iedereen zn naam eronder die het er niet mee eens is, zullen er veel zijn denk
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina