1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    nee, omdat je hier heel vroeg moest preorderen heb je het gevoel dat je zeker bent van een exemplaar, en als microsoft dan een paar weken voor de release zijn afspraak niet nakomt (zo ziek ik het)is dat een naaistreek!

    gcshop betaalt dezelfde prijs voor de LE als elke andere winkel, want GCshop offert iets van dat geld op om goedkope games te verkopen en geen winst te maken.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  2. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ome Bill al zoveel centjes had dat het hem niks uitmaakte dat hij verlies maakte op de xbox. Als zijn product uiteindelijk maar bij heel de wereld in huis staat. Waarom dan verdomme mierenneuken om die paar euro!!
     
  3. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    je hebt het niet door. MS vangt hetzelfde van gcshop als van Dixons. De inkoopprijs dus. Het verschil zit hem in de winstmarge van de grote ketens als Dixons en FRS. En zij hebben wss MS gepushed om de prijs op te drijven omdat ze niet tegen gcshop opkunnen.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar hoe zit het nu met de normale edtie, Starter kit editie en de x-box crystal pack?
    Kunnen we die om 11 november thuis verwachte?
     
  5. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt logisch Elite... Ik snap niet waar ze zo'n probleem van maken.

    Edit: een vraag: Als ik m'n bestelling omzet, ben ik dan wel zeker van een normaal exemplaar op 11 november? Want ik was echt één van de eerste die de limited had gepreordered en zou het naaiend vinden als ik nu zegmaar weer achterin de rij moet gaan staan voor de normale versie.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  6. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    jep @elite je hebt helemaal gelijk :eek: sorry :'-(
    probeer ook maar wat te bedenken :p maar dat ms er dan niet iets eerder mee komt :confused:
     
  7. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij zit het zo niet inelkaar hoor. MS krijgt gewoon de normale prijs voor per spel, en de winstmarge voor gcshop is lager. Dit weet ik ook allemaal niet zeker natuurlijk maar zo begreep ik het. het probleem is dus dat MS gewoon niet wil dat de LE voor minder dan €65 verkocht wordt. Correct me if I'm wong :)
     
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    dan nog al zouden de grote winkel ketens M$ gepusht hebben M$ had nooit acoord mogen gaan onder deze druk.Dat is heel simpel.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar hebben we die game dan wel op 11 november?
    En dan de normale editie...
     
  10. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Jeuzes wat een drukte, dubbelpost met twee reacties ertussen :+
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  11. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar gaat het niet om.
    GCshop pakt hierdoor de meeste orders ( zo werkt concurrentie nou eenmaal) op en (waarschijnlijk) zijn andere winkels gaan klagen bij MS omdat GC zo de concurentie eruit loopt.
    Ik geloof dit verhaal trouwens half want dan zou de normale versie van Halo 2 jusit een veel grote bedreiging vormen dan HAlo 2 - Le, sinds er daar een stuk minder exemplaren van zijn !
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Elke winkel moet winst maken.
    En als er winkels minder exemplaren kan verkopen vanwege GCshop.
    En dan is ms verandwoordelijk.
    Of niet???
     
  13. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat GCshop het eerst zelf probeerde af te handelen zodat mensen niet in paniek zouden raken of ze hem nog krijgen.
     
  14. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    jah, maar dat duurt toch geen maanden :confused: dan hadden ze er toch altijd eerder mee kunnen komen, of is ms pas zolaat begonnen met actie tegen le leveren :confused:
     
  15. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    als ze dezelfde prijs betalen, wat is dan het probleem van ms. ze krijgen toch het zelfde bedrag alleen naaien ze nu gchop :confused:
     
  16. hessel88

    hessel88 fabulously lazy

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt denk ik niet aan winkels als dixons en frs, alle winkelkentens van hun waar ik ben geweest is die al uitbesteld.
     
  17. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Zoiets heet "concurrentie"
     
  18. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ze hebben afgewacht totdat Microsoft de aantallen van de LE's bekendmaakte en toen stond erbij dat GCshop er 0 zou krijgen.
    Dus daarom de late bekendmaking.
     
  19. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gcshop de game inkoopt mogen zij zelf toch bepalen of ze het voor 20 euro of 80 euro verkopen.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja zover was ik ook al.
    Maar ja het GCshop hun keuze om het voor die prijs te geven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina