1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Staat al op de voor pagina van xbw nu.
     
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk bij ''computers'' of ''overige''
     
  3. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    GCShop doet alles al weg voor bodemprijzen dus ik denk niet dat je dat voor elkaar krijgt. Vind ook niet dat het van GCShop moet komen, eerder van M$. Anyway, ik bestel em gewoon bij de lokale gamesboer bij mijn in de buurt, weet ik tenminste zeker dat ik em krijg.
     
  4. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke is een erg goed idee, en dan iedereen reageren op radar forum!
     
  5. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    staat ook al op de pagina van Owns
    gewoon zo groot mogelijk aan pakken die handel.
     
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
  7. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    wie maakt er een topic aan?
     
  8. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind t een hele slechte actie van microsoft maar t heeft gewoon allemaal met marketing te maken he. Net zoals ze al zeggen Halo2 is veel meer waard. Rot spelen mogen misschien wel voor een zacht prijsje worden verkocht. Maare ik haal m toch bij Freerecordshop 10% korting :p Dus Ik ga m niks preorderen, ik ga hier mooi over 14 dagen voor de winkel liggen :D en ben dan waarschijnlijk die hele week vrij. Dat wordt dus mooi uuuuuuren HALO2 spelen en natuurlijk live instaleren!!!!!!!
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmm acties /reclame of computers of speelgoed ... wel een goed idee trouwens
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand asl je de xbox LIVE starterpaket + halo2 bestelt dat je gewoon een hoesje om je Halo 2 krijgt :9
    En niet alleen een disc in een papieren ding...
     
  11. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanmiddag even nog contact gehad met een lokale shop hier. Zij gaven aan dat Microsoft ook bij hun (en dus waarschijnlijk bij iedereen) er ontzettend op gehamerd (c.q. gedreigd) heeft dat de adviesprijzen gehanteerd MOETEN worden en het spel onder geen geding voor 11 november verkocht mag worden. Blijkbaar spelen ze dit erg hard. De gameshops zijn er wel blij mee aangezien die al moeite genoeg hebben om te concureren met zaken als de mediamarkt die op lokaal niveau proberen altijd 1 of 2 euro goedkoper te zijn.
    Let wel: ik ben slechts de boodschapper in deze want ik had ook de LE besteld bij gcshop. Gelukkig was er bij de betrefffende gameshop toevallig net een inschrijving afgevallen waar ik nu voor genoteerd sta. Ik moet wel zeggen dat ik dit ontzettend vervelend vind voor gcshop die nu opgezadeld worden met een berg aan administratie en negatieve PR (dit soort voorvallen blijven hangen bij mensen bij toekomstige pre orders ook al valt gcshop niets te verwijten. Is gewoon psychologisch effect).
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ach, zo'n LE hoesje staat toch niet mooi bij de rest van je groene games? :cool:

    En tja, die DVD verschijnt toch wel als media file op Internet.

    Maarja, toch voel ook ik me belazerd. Niets aan te doen.
    Ik reken er overgens niet op dat ook maar 1 van de gemailde programma's dit serieus neemt.
     
  13. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ten eerste vind ik dit een zeer onwaarschijnlijk verhaal want juridisch gezien denk ik ook dat dit helemaal niet door de beugel kan. Hoe duur de Free, Dixons of GCshop het ook verkoopt dat maakt helemaal niet uit! Dat heet concurrentie we leven niet in een communistisch land ofzo. De inkoop prijs kan wel bepaald (vastgesteld) worden maar vaak is het ook zo hoe meer je koopt dan word het vaak ook weer goedkoper.

    En om de mensen even uit de dromen te halen dat GCshop geen winst maakt op games is natuurlijk ook onzin. Ik weet de inkoop prijzen van Xbox games, PS2 games etc. en die zijn stukken goedkoper dan €56,- of €64,- of wat voor prijs dan ook maar daar gaat het niet om. Bij alle andere spellen maakte het toch ook niet uit dat b.v. de Free een spel €10,- duurder verkoopt dan b.v. de Dixons....

    Tevens vind ik het een raar verhaal dat MS niet aan de GCshop wil leveren omdat de verkoopprijs €56,- is i.p.v €64.99. De inkoopprijs ligt lager dan €56,-die krijgt MS gewoon tevens als b.v. van de Free. Dus MS gaat er niks op achteruit maar alleen b.v. GCshop omdat zij hem voor minder verkopen dan de Free. Is dus minder winst maarja zij hebben ook geen personeel, winkels etc. Dus met andere woorden:

    Dit verhaal STINKT gewoon...

    Toch denk ik nog steeds dat Halo 2 LE gewoon op 11 nov. in meerdere winkelketens te verkrijgen is... denk aan Free, Media markt, Dixons etc.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  14. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een k*nkerstreek van micro, de tering :mad: |:- 8) :'-( !!!
    Ik keek zo uit naar mijn LE :'-(
     
  15. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    We moeten ff kijken, hier een voorbeeld:
    topictitel: Microsoft maakt zich schuldig aan illigale parktijken!
    Vaak bestel ik computerspelletjes bij de site "www.gcshop.nl". deze site is opgericht door gamers, hun motto luidt "van gamers, voor gamers". De prijzen liggen op deze site zo'n €10,- lager dan in de winkel.
    Nu heb ik laatst ook Halo 2 Limited Edition voor de Xbox (een spelcomputer) besteld. De game kost daar €54,- terwijl hij in de winkel €65,- kost. Microsoft heeft nu opeens besloten om de game niet te leveren aan GCshop. Dit omdat iedereen de game voor €65,- moet kopen. Microsoft houdt op deze manier de prijzen kunstmatig hoog. Concurentie verdwijnt op deze manier (en in Nederland hebben we al een tekort aan concurentie, kijk naar de benzinepomp).
    Frank van Dijk, woordvoerder van Microsoft Nederland zei letterlijk "wij willen niet dat ons kroonjuweeltje Halo 2 Limited Edition voor dumpprijzen de winkel uit gaat". Maar €54,- noem ik geen dumpprijs. Vooral als je je bedenkt dat halo 2: limited edition voor $54,- in de VS in de winkels ligt.
    Maar er is meer, omdat Mircrosoft vandaag pas bekend maakte dat er geen Halo 2 Limited Edition aan GCshop geleverd zal worden is de game inmiddels uitverkocht in Europa, dus veel teleurgestelde gamers kunnen Halo 2 Limited Edition niet eens meer krijgen!
    Voor de officiële bekendmaking klikt u naar: http://www.gamecom.nl/rant/302
    Voor reacties van gamers: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=56519&page=42&pp=15
    Andere sites:
    www.xboxworld.nl
    www.gamer.nl

    Zeg maar wat er veranderd moet worden.
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    echt balen als hij echt niet voor 11 nov word verkocht(ik ga gewoon aan de balie op 9 nov vrage: "please ik weet dat je hem hebt ik zal het niet veder vertellen maar ik moet hem nu hebben 8) "

    is bij fable ook gelukt :D
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik vind het wel best zo hoor, alle info die vermeld moet worden staat er in. Van mij mag je hem neer zetten. Waar ben ik alleen nog niet over uit. Het moet iig het computer of speelgoed forum zijn.
     
  18. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je alles geplanned voor 11 nov, precies genoeg geld uitgegeven, lekker goedkoop gekocht, moeten ze het weer dwarsbomen! DE VUILE HONDELULLEN :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
     
  19. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke staat in speelgoed forum
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    laten we met z'n alle nooit meer halo 2 spelen stort de disk's maar in rotterdam Straatweg 106 dan weten ze er daar wel raad mee O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina