1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Philles

    Philles ex X*W.nl Crew™

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0

    Je denkt toch niet dat als ze er maar 1 krijgen dat ze die dan naar jou gaan opsturen ookal sta je bovenaan de lijst. |:-
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ga overmorgen ofzo pas een mail sturen, want nu is er een grote golf van mails. En ik wil niet dat ze 1 dag klachten krijgen en dan ineens niks meer.
    M$, je hoort nog van me!!:mad:
    En dan speciaal het dollarteken omdat het geldjagers zijn
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  4. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke.. we moeten echt ff in de aanval. Pas geleden kwam op het RTL 4 programma Editie NL een onderdeeltje over de goedlopende game pre-order diensten. Hier kwam Halo 2 natuurlijk ook in voor. Nu heb ik dit e-mailtje gestuurd naar het programma. Ik stuur hetzelfde e-mailtje ook naar nu.nl. Als jullie hier nu ook iets over schrijven kunnen we het in de media brengen. Ik heb dit mailtje gestuurd:

     
  5. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    wellicht helpt het om op www.petitiononline.com een petitie te starten tegen microsoft... ik en vele anderen zullen graag tekenen.
     
  6. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    niet tegen Microsoft.. maar om de belachelijke beslissing dat ze Halo 2 LE niet leveren aan GCSHOP.nl en daarmee honderden gamers teleurstellen waarbij Microsoft zo hoog STOND. Zo moeten we overkomen, hoe meer mensen hoe sneller Microsoft zal toegeven. Dus hoe meer mensen er reageren en mailtjes sturen naar allerlei mediapoorten, hoe sneller ER gehoor aan zal worden gegeven. Dus: KOM OP MENSEN! DIT KUNNEN WE NIET LATEN GEBEUREN!
     
  7. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
  8. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat MS dit niet weet, of omdat ze een korting geven mag het wel???
     
  9. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar zat ik ook al aan te denken , nou hopen dat die belgen geen gezeik krijgen
     
  10. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    dat maakt mij niet uit, als ik die L.E. maar krijg.
    voor 55,95 bestel ik em bij proxis. even goedkoop als hij voorheen bij gcshop.nl was en de zekerheid dat je em hebt. (als Ms het hierbij laat)
     
  11. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de gewone versie gaat ook 7 euro vanaf
     
  12. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee ,daar pakken ze het slimmer aan de game kost 65 euro dus is microsoft kontent , en dan geven ze korting.
    Zo had gcshop.nl het ook moeten doen.
     
  14. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi zo , krijg ik toch nog me le editie . ik kan gerust gaan slapen nu
     
  15. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik en mijn vriendin hebben getekend (#6 & #7). Ik vind dit echt niet kunnen en blijf net zo lang wachten totdat mijn LE van gcshop op de deurmat pleurt. Verdomme 28e die ge'ordered heeft en dan nog geen LE voor mij. Dik trieste aktie van m$.
     
  16. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er nu nog niet mensen er van overtuigd dat je die doos moet ombouwen? Dan heb je van al dit gezeik helemaal geen last.

    Voor de mensen die die nog een LE willen bestellen. Ik heb regelmatig al wat besteld bij Proxis.be.. zijn netjes snel en goed.... alleen de grens he NL --> Belgie. Kan soms wel wat langer duren.
     
  17. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Koning, keizer, admiraal,
    Bill die naait ons allemaal.
     
  18. Ice Thunder

    Ice Thunder Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was de 10e :)
     
  19. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik nummer 12 :D maar waarom hebben ze er eigenlijk ook niet nog een Engels stukje bij geschreven? We moeten gewoon zorgen dat Bill Gates hiervan op de hoogte komt... die zal niet happy zijn hoor, want dit gaat Microsoft echt geld kosten...
     
  20. nnex

    nnex just NNEXíng it,baby

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is nou echt weer typisch een microsoft actie.
    kunnen ze hun nog steeds "matige" fanbase vergroten met een titel als Halo 2 en helpen diverse bedrijven zoals de GC shop eraan mee dat het spel massaal verkocht gaat worden, komen ze met zo'n bullshit streek aanzetten.

    nou, de tyfus voor microsoft en laat bill die LE maar in zijn anus douwen!

    *nnex is zwaar teleurgesteld en gaat op google zoeken naar "gelekte versies" van spellen...hey wat staat daar nou..H...2????* 8)

    :mad: Kut microsoft :mad:

    wou nog wel ff de gasten van GC en XBW bedanken voor de genomen moeite dit voor ons te regelen, maar wat helaas niet mocht baten....toppie gasten! _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina