1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, er zijn uiteraard genoeg internetshops die de LE wel op voorraad zullen hebben.
    Ook zal ongetwijfeld je plaatselijke speeldgoedwinkel de LE versie hebben liggen.
     
  2. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk wanneer ik het geld bij elkaar heb geschraapt, dat ik dan meteen de LE ga pre-orderen, voor die paar euro meer dan de gewone versie.
     
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    YES, ik heb 'm besteld en betaald, op de launchdatum ligt er iets moois op mijn deurmat *)
     
  4. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het een beetje zonde om nu geld te geven voor iets wat je pas over 3 maanden krijgt, maar ja. Een vraagje, in die metalen box zit toch wel de echte coverdoosje in of niet?
     
  5. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mirik, als ik het goed begrijp is er dus een vast aantal Limited Editions en dat aantal is reeds bij jullie bekend? Dus op een gegeven moment sluit de pre-order van de Limited Edition simpelweg omdat het aantal beschikbare exemplaren is overschreden?
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Juist, ja juist!

    We willen geen mensen teleurstellen door te veel aanmeldingen aan te nemen en dan mensen te moeten meldden dat het opeens niet doorgaat. Vast aantal, wie het eerst besteld, en betaald, Krijgt zijn Limited. Dus als de bestellingen op zijn, krijgt iedereen de kans om te betalen zonder dat je je plaatje kunt verliezen. Als twee weken na bestelling nog niet betaald is, komen er weer slots vrij voor nieuwe mensen.

    Beetje vaag zei ik 't eerst, maar goed, hehe. Ik weet nog niet precies hoeveel, maar dat zal ik snel weten en meldden, maar momenteel hoeft nog niemand bang te zijn dat hij/zij geen kans krijgt te bestellen. Alhoewel het wel touwtje trekken zal worden uiteindelijk, er zijn er niet gigantisch veel beschikbaar geloof ik.
     
  8. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de LE maar besteld, je krijgt neem ik aan bericht als je naast de pot pist!
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het zal wel aan mijn deftige manier van praten liggen, ik leg 't nog een keer uit in Rinustaal:

    Dit zijn de mogelijkheden:

    OF je piest in de pot,
    OF je kan niet eens piesen.

    Nu doideloik? :p
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Zit ik rustig te wachten totdat er wat op de mainpage verschijnt over de pre-order, blijkt het allang te kunnen! :+

    Nou ja, heb hem besteld. :cool:
     
  11. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    roger that :p , :'-( ik pis naast de pot 8).

    maar eerlijk gezecht vind ik die normaale mooier (qau voorkant en zo), ja mijn idee hoor maar ik bestel hem gewoon _O_

    samewerking }:] weer iets geleert :+
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    ya uhm, jorrit de coder zit op campzone, dus ik ben beetje gehandicapt, terwijl ik eigenlijke en leuke halo 2 page wil lanceren.....maar goed!
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat is de 'echte' boxart niet, zover ik weet, maar een placeholder. Die LE ziet er wel gegarandeert zo uit als op het plaatje.
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, die PAL boxart ziet er zo uit hoor, stoer hé! Ik op de voorkant, slimme keus van MS.
     
  15. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Zow, besteld
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Leuke prijs voor LE. Maar heb slechte ervaringen met preorders. Kunnen ze em niet leveren, of val je net buiten de boot en moet je 2 week of meer wachten tot ze em weer leveren. Zelfs als ze zeggen dat het gegarandeerd is... Heb zelf geen zin om 2 week op halo 2 te moeten wachten. Zou kunnen dat alles wel goed gaat en dat iedereen de game optijd op de mat heeft liggen, maar neem het zekere voor het onzekere. Ik koop em gewoon de dag dat ie uitkomt om 8 uur in de winkel oid. Weet ik zeker dat ik dezelfde dag nog kan spelen. :cool:

    Ik denk dat ie niet zo LE is als veel mensen hier denken. Le zal ook wel gewoon in de winkel liggen. Ik sta op release date bij de mediamarkt oid en dan kan ik uurtje later de game spelen... ga zowieso niet op postbode wachten ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2004
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat meen je toch niet? :{ Waar is het Halo 2 logo? Waarom her-gebruiken ze de OXM cover art?

    Nou ja, dan vind ik het niet eens zo erg dat ik de echte cover mis met de LE.
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ach ja al zou die Mirik Edition heten, ik vind het gewoon een leukere uitvoering en om het geld hoef je het niet te doen. Maakt mij weinig uit of die Limited is of niet, wel leuker natuurlijk, maar liever dat iedereen een leuk pakket heeft want dat is immers wat we graag zien, vooral bij consolegames.
     
  19. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat de limited edition gewoon een metalen doos was met daarop dus de welbekende (halo) 2 teken op de voorkand met in de metalen doos de echte doos met de boxart zoals je die zou kopen zonder LE. klopt dat dan niet?
     
  20. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik niet, in ieder geval heb ik em ook besteld en betaald *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina