1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik inieder geval nog niet, had trouwens een forum in www.xbox.nl forums geopent wegens deze kwestie, ik wil proberen toch een LE te krijgen van gcshop voordat ik overschakel, ik gun het gcshop meer dan de free ofzow, en ik vind dit gewoon een naaistreek van ms!
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ga op 11 nov gewoon voor een winkel staan en hopen dat ik een LE kan krijgen, en anders maar voor de normale versie... moet ik die bonusdisc maar ergens weg zien te halen.. downloaden 8) Ze hebben het aan zichzelf te danken.

    Door zo'n mentaliteit van microsoft van 'De volle mep betalen voor halo 2 maar niet voor rottitels zoals sudeki' en dan zo'n actie uitvoeren 2 week voor de release, dat geeft bij mij een nare smaak. Ik hoop dat ze goed aangepakt gaan worden voor prijsafspraken. Dit zal vast niet het enige zijn _0/
     
  3. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed heb, kan je bij Proxis.be de LE nog bestellen? Of zie ik dit nu fout?
     
  4. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm gisteravond zestig mailtejs verstuurd! Trouwens onze "geliefde" Heer van dijk heeft een nieuw mail adres: frank.van.dijk@microsoft.nl
     
  5. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    :mad:
    Dit is dus 100% een prijsafspraak, en dat is 100% verboden!
    Aangezien ze het aangemeld hebben bij de NMA hoop ik dat M$ eens flink aangepakt wordt.
    M$ was al aan het dreigen richting de downloaders van de pasgeleden uitgelekte versie van Halo2, maar ze bieden dus ook niet de kans om voor een aardig bedrag de game legaal te kopen. M$ gaat er zelf niet eens op achteruit, alleen de GCShop verdient er minder aan.
    Echt een naaistreek van M$ en ik hoop dat ze er nog spijt van gaan krijgen.

    Nog even over de Standaardbrief van Gamecom, daar staat in:
    "Helaas is mijn ten ore gekomen via GCshop en GameCom dat u het niet eens bent met de prijs van deze actie en daarom weigert de game te leveren."
    Dat zou ik veranderen in:
    "Helaas is mij ter ore gekomen via GCshop en GameCom dat u het niet eens bent met de prijs van deze actie en daarom weigert de game te leveren."
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  6. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    ok, nieuwe opdracht, laat hem lijden, stuur ook weer allemaal mails naar nieuwe email adres!!!
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mooi die gaan we ook even mailen :mad: zou hij ook een hotmail en een msn account hebben? }:]

    Dit is trouwens typisch iets voor MS Nederland, want in beldie mag deze wel onder de prijs verkocht worden ... of krijgt proxis.be ook geen games?
     
  8. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen stuur ook al je gespam naar: frank.van.dijk@microsoft.nl ik las bij de gamecom rant in een reactie dat dit zijn nieuwe adres is }:]
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mooi gaat vanavond weer spammen. Misschien kunnen we ook MS nl bellen en vragen naar Frank van Dijk
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ach aangezien u niet op blaren kan zitten van uw acties en u dus nu een niuewe mail hebt.Kunt u natuurlijk weer op een mailtje rekenen.Jullie actie tegen gcshop is totaal in het verkeerde keelgat bij mij en de andere gamers geschoten.Dit geeft des te meer aan dat jullie totaal niet weten wat er rondgaat bij de xboxgamers.M$ gaat duidelijk weer voor de cash en ik denk dat een grote groep gamers het daar niet me eens zal zijn.En aangezien u uw email heeft veranderd weet u dat ook wel.Tot het volgende mail adres zelfde tijd zelfde zender

    mvg (of toch niet)

    dit is mijn mailtje naar zijn niuewe email adres. O-)
     
  11. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    denk het wel :D iemand de klanteservices lijn van MS? zodat we klacht kunnen indienen!
     
  12. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    K ben toch ziek dus ga ik maar ff 30 meeltjes sturen met de tekst: IK ben een spamhoer en jij een Geldhoer
     
  13. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    whahahaha, goeie :)
     
  14. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    hahaha, we houden het wel netjes he (deze draad gaat wel heeel snel):+
     
  15. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes ;) Dat woord komt niet voor in het woordenboek van de Van Dijk _0/
     
  16. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    neit ook niet _0/

    moet hij zichzelf weer editen hoor }:]
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  17. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik begrijp dat veel mensen teleurgesteld zijn, maar er zijn vast betere (nettere) manieren om dit te uiten. Een klacht indienen is daar een van, spammen dus niet.
    Ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar een nieuwssite en ze geattendeerd op deze kwestie. Ik hoop dat het een nieuwsbericht wordt.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik vraag me af of Microsoft ook nog ergens gaat reageren
     
  19. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg fardo kan jiij niet een centrale site starten over deze actie anti ms enz dat is een stuk overzichtelijker dan een zo'n draadje :)
     
  20. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    jaah, ik stuur er een naar sbs 6 :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina