gebeld en telefonisch de klacht ingediend. Die e-mails worden in 1 klik verwijderd. Ze zeiden trouwens dat het aan de leverancier ligt, maar ja, die dude weet ws het verschil niet tussen Halo 2 en Mijnenveger.
Nou nou nou zeg... Ik snap niet dat je er zo erg over kunt flippen zeg :{ Dat doosje belandt toch in de kast en die DVD kijk je toch niet (een making of, lekker boeiend??). Ik dacht dat men wel weer een beetje afgekoeld zou zijn na een nachtje slapen, maar het is alleen maar erger. Al steken ze de Halo2 DVD in een drol, en propt de postbode hem door mn brievenbus op 11 nov. zou ik nog blij zijn... Ik heb overigens meteen de normale versie besteld. Als hij er maar op 11 november is vind ik echt alles best
de echt fans willen mischien iets meer(ik ben er ook bereid een aardig bedrach meer voor neer te tellen)
Halo 2 LE Mijn emails naar Radar, Kassa, Veronica, SBS6 en de Telegraaf zijn ook onderweg. Bovendien lijkt het me een goed idee om dit ook op Amerikaanse forums bekend te maken. En Microsoft zelf en onze vriend Frank blijven bombarderen!
jah, het is meer iets speciaals ik heb hem ook besteld (de le) ik vond het toch wel leuker dan een gewone. maar je hebt wel gelijk, na een nachtje slapen komen er steeds meer terroristen bij op xbw
ik weet niet wie ermet het idee kwam mar ja schrijf naar de telegraaf enzo dan word het overal bekend!
oh wacht, mijn post kan verwarrend overkomen. Hij zei niet dat die mails in 1 klik worden verwijderd, maar ik belde omdat ik dat dacht Dit leek me effectiever.