1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Maar maybe een idee om naar hart van nederland te bellen.
    Moet je wel een interview geven!!!
    Wie ???

2. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    wtf... ik kijk even niet en meteen weer tig pagina's bij.....
    als ik het goed begrijp:
    MS zegt dat het verhaal van GCshop Bullsh*t is?
    GCshop krijgt 10 exemplaren?
    heeft GCShop al gereageerd?

3. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ja iemand moet ff Hart van Nederland bellen maar ik weet niet wat ik moet zeggen.
    Iemand anders?

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat erom dat die gene die naar hart van nederland belt.
    Weet wat ie moet zegen.
    Iemand die alles weet over hoe het zit.
    1 van de webmasters ofzo...

5. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    lol, je hebt toch het hele verhaal gevolgd... dan weet je toch wat er aan de hand is? dat moet je zeggen :) iedereen heeft allerlei ideeen maar weigert zelf wat te doen :) lol
    wat Darkwing al zei; Hoe triest....

6. Fourlion

Fourlion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HALO 2 CO-OP GOES OFFLINE

It's official - you WON'T be able to play Halo 2 co-op over Live or System Link. Boo!

10:06 Halo 2's co-op mode has been one of those weird things where everyone has just assumed it would be online even though Microsoft or Bungie have never confirmed it. It just would be, you know?

Well, it's not. You won't be able to play co-op with another player online over Xbox Live or System Link. Essentially the co-op mode is identical to the first game's - you and a mate sitting together on the couch playing through the campaign mode. There is a new option to split the screen vertically rather than horizontally, so if you've got a TV the size of Russia you'll be able to enjoy a vast individual display.

It would have been cool to play co-op with a distant pal or hook up with a total stranger for some on-the-spot teamwork, but Halo 2's online multiplayer component is so good anyway we can just about forgive it.

And there is some good news - the option to connect to Xbox Live with four players from one Xbox that we told you about here has been confirmed. So if you've got three mates over all four of you can play online using one TV, a particularly cool option for team games or clans.

Perhaps the lack of online co-op is a little disappointing, but it hasn't really diminished our excitement about Halo 2. Just sixteen days to go... we'll keep you up to date with any further developments and bring you our verdict real soon.

Graeme Boyd

7. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Oud nieuws :p

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dit was al lang en breed bekend, en daarnaast hoort dat ook niet in deze thread thuis maar in het geruchten en feiten topic, waar het al eerder genoemd is.

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    JA oud nieuws en daar ging het in deze threath niet over...

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Maar wie belt er nu ff naar hart van nederland?

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En wat denk je daar nou werkelijk mee te bereiken? Iedereen loopt elkaar maar op te stoken hier, dit is een mooi voorbeeld van massahysterie en kuddegedrag. Ik snap niet dat je je zo druk kunt maken om een spelletje.

12. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Nou je zou MS negatief in de publiciteit kunnen brengen, zodat ze voortaan wel uitkijken. Vergeet niet dat Nintendo ook ooit een boete heeft gehad voor het aanhouden van adviesprijzen (dat was in het N64 tijdperk).

13. XeoN

XeoN Guest

Ja, goeie vraag wie belt er naar Hart van NL?
    Ik ben bang dat ik me kalmte verlies als da wijf vraagt wat is een Halo 2 ? :p

14. Zuka_'Zamamee

Zuka_'Zamamee Ready when you are

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad. Zoals een wijs man ooit zei: Helaas,....pindakaas! Tis allemaal heel vervelend, maar het is niet anders. Ik krijg nu ook geen LE meer, maar ik heb m'n bestelling omgezet en kan nu 11 november gewoon Halo2 spelen. Da's toch het belangrijkst of niet?

15. XeoN

XeoN Guest

Toch ga ik nog proberen om die Limited Edition te krijgen !

16. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Deze mail gaat nou onze geliefde vriend.

Het schiet mij echt in het verkeerde keelgat die actie van jullie. Ik hoop dat jullie dat onderhand ook beseffen en dat jullie want terug gaan doen voor de hardcore gamers die al 3 maanden van te voren het spel hebben besteld op GCshop. Echt belachelijk, en dat Halo2 (wat ons) jullie toppertje (had moeten zijn) is, er onder moet lijden. Jullie geven niet alleen jullie zelf een slechte naam maar ook bungie. Hulde aan M$.

17. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    "spelletje?" dan bedoel je zeker het spelletje dat gespeeld wordt met gcshop en ons gamers?

Het gaat om recht, waarom zouden we niet mogen moeilijk doen een 'spelletje' maar wel over het kabinet?

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou niet zo fijn zijn.
    Straks zegt ze het te letterlijk.

19. XeoN

XeoN Guest

Mooi gezegd... *)

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het zo eens een beetje bijgehouden en volgens mij staan de gamers straks goed voor lul...
    M$ laat een paar marketing deskundig dit verhaal van onder tot boven doorlichten en maakt straks een statement die de landelijke media (zoals Telegraaf) overnemen. Kijk maar naar de Bungie fora gisterenavond. Die gasten in de USA denken dat de gamers hier wat zitten te zeiken omdat ze de game niet voor minder krijgen (zien de issue dus gewoon niet).

M$ heeft veeeeeeel vaker met een bijltje als dit gehakt en ik hoop dat GCshop hiermee niet zwaar door de stront gehaald gaat worden....

I've got a bad feeling about this....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina