1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Als microsoft nou gewoon ff bekend maakt dat GC er net als elke winkel gewoon 30 ongeveer krijgt dan zijn we weer af van dit gedoe...
     
  2. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja ik zat ook te twijfelen of ik zou omschakelen maar ik denk dat ik to 5 november wacht en anders schakel 't over, ik eerst meer duidelijkheid erover krijgen.
     
  3. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, als ze maar niet verwachten dat ze er honderden binnen krijgen, zit er dus niet in....
     
  4. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon lekker afgewacht ( jullie zijn ook veels te ongeduldig)..oke ik had voor de zekerheid ook een andere Limited Edition ergens anders vast gesteld.
    maar als het goed is kan ik die zometeen ( zodra ik bericht heb van GCSHOP zelf) stoppen.
     
  5. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb toch wel wat liever dan 30 LE's, maar als ik het goed lees heeft Frank van Dijk een grote foute gemaakt.
    Frank van Dijk heeft gezegt dat GCshop helemaal geen LE's krijgt, maar dat heeft die waarschijnlijk gedaan zonder te overleggen R. Dekker, want die beweert dat GCshop minstens 10 exemplaren krijgt. RaRa 8)
    Wat denken jullie?
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is GC shops schuld, als microsoft het spel aan hun wil aanbieden mogen ze dat doen onder voorwaarden. Ze zijn van te voren gewaarschuwd als GC shop zo dom is om te doen wat ze willen moet je het GC shop verwijten niet MS.
     
  7. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar 30 is lang niet genoeg voor allemaal. Als je er geen krijgt, wordt je bestelling dan automatisch omgezet in de normale versie van Halo 2?? Dit stond namelijk niet in de mail.
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Je kunt op de site opgeven wat je wilt: annuleren, andere game kopen of de normale editie.
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    en nog iets:

    "Microsoft heeft de winkel inderdaad gebeld om te waarschuwen dat er voor een Limited Edition geen garanties gegeven kunnen worden als het gaat om het aantal geleverde pakketten"

    Dat heet verkopen zonder garantie, mag dat wel? (retorische vraag)
     
  10. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    ......................het is wettelijk vastgelegd dat dat niet mag..?
    de NMA is er niet voor niets?!....
     
  11. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben jij zo'n 100% Microsoft Freak!!!!!!!


    Het is Microsoft zijn schuld.... En niet die van gcshop... Zoals jullie konden lezen had gcshop al afspraken over het aantal LE's ze konden krijgen en ze hebben de pre-order op die maximum gehouden! er zijn niet meer bij gekomen.... En ja als Microsoft 2 weken voor de launch komt met een brief van dat gcshop 0,0 LE's zouden krijgen van wegen de lage prijs vind ik dit echt zeilige gedrag van Microsoft. Ik zelf ben 100% Geen fan van microsoft. Liefst zie ik Microsoft ooit eens verdwijnen!!!!!!!!
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wijs jij anders even aan waar het staat, want ik kan niets over vaste aantallen vinden hoor.
     
  13. kealf

    kealf Waiting for Briefing

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    euhhh maar hoe zit t dan met de levering van microsoft aan GCshop gaat die nou wel door!?
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Bullshit SuperFly.

    Twee dagen na de pre-order was gestart werd GCShop al op de hoogte gebracht over eventuele problemen. Genoeg tijd om je klanten te waarchuwen, die paar maanden..
     
  15. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het in zo verre wel mee eens dat GCshop ons eerder op de hoogte had moeten stellen over eventuele problemen...
     
  16. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    vaste aantallen of niet, het gaat er toch om dat microsoft niet wil leveren, omdat ze de prijs die GCshop vraag niet ok vinden?? Als dit waar is zou het iig dikke stierenschijt zijn! :mad:
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Het gaat er mij meer om, dat GCShop al vanaf de tweede dag na de pre-order actie op de hoogte was van onstabiele aantallen.
    Dan gaat er nog eens een dikke 2 a 3 maanden overheen voordat wij dit horen.
     
  18. Vens

    Vens stoer!

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is inderdaad ook geen goede zaak. ipv dat GCshop bij ons informeert of we maybe meer willen betalen, houden ze stug vast aan hun opinie, met als resultaat dat wij nu (hoogstwaarschijnlijk) zonder LE zitten.
     
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    http://img39.exs.cx/my.php?loc=img39&image=dimplus.jpg

    Ik denk dat GCshop hetzelfde probleem had als de Dimplus, maar om niet iedereen kwaad te maken het hele verhaal sterk heeft overdreven om MS als de 'slechterik' eruit te laten zien. Want nu dat bijna iedereen haar bestelling heeft omgezet of geannuleerd blijkt GC toch nog een aantal exemplaren binnen te krijgen?

    Krijg jij het idee uit het nu.nl artikel dat MS heeft ge-eist dat GC per direct de prijs omhoog moest gooien? Ik niet.

    Noem me gek, maar ik vind het heel erg verdacht.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik doe met Xiroke mee.
    Vreemd geheel, dat alles.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina