1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, daar heb jij weer gelijk in, maar dit stinkt gewoon, want 30 per onderneming is veel te weinig, en 10 voor een giga webshop is ook veel te weinig. :confused:

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee, dat is Limited.
    Precies wat deze versie behoort te zijn.

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij begrijp je het juist niet. Het begint mij steeds duidelijker te worden dat GC verkeerd zit en dat MS zich gewoon aan de regels houd.

Hoe realistisch klinkt het dat een winkel maar enkele exemplaren van de LE krijgen, maar dat een (relatief onbekende) webwinkel er een paar honderd krijgt?

4. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Zo limited kan je een spel toch niet maken!

5. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ik begin 'm nou wel te knijpen, als het echt ZO limited is :'-(

6. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    1000 stuks in NL.
    Best Limited, lijkt me.

En ja, dat kunnen ze wel maken.

Waarom niet?

7. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Het lijkt erop dat er meer mensen de LE hadden ge-pre-orderd dan de normale versie.De verhoudingen tussen de LE en normale versie waren precies omgekeerd.

Bovendien kampt Dimplus met precies hetzelfde probleem, ook zij hebben niet genoeg om aan hun pre-orders te voldoen. Alleen hangen zij geen lulverhaal op over dat ze geen zouden krijgen etc.

Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Even mn eigen quote van een paar pagina's geleden...
    Ik ga mee met Xiroke, iets klopt er inderdaad niet en als dat waar blijkt te zijn heeft GCshop nog een zware storm te verduren.. Dit kan als smaad gezien worden (mochten ze dit inderdaad op de net vernoemde manier hebben aangepakt...)
    Ik hoop het niet...

9. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ok.. helemaal de kluts kwijt, maar toch weer begint te begrijpen 8)

Dus in feite is het GCshop's fout omdat ze veel te veel LE's hebben laten pre-orderen, maar dan komt Microsoft met een actie, tot hoop dat veel mensen annuleren en eist een prijssteiging, tot die tijd als niemand annuleert zeggen ze dat ze nul exemplaren leveren en houdt GCshop ze op de hoogte en hoe meer annuleringen hoe meer Microsoft erover gaat nadenken, want het is en blijft een limited edition.

10. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er nog maar 1 ding over zeggen, hier hangt een luchtje aan, en dat luchtje stinkt ongelofelijk! Maar snappen doe ik het nog steeds niet, vooral omdat GCshop er maar 10 krijgt, en dat voor een nationale gamestore.

11. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee, weer fout.

GCShop doet pre-order.
    Krijgt veel meer dan verwacht, aan pre-order bestellingen.

MS laat weten dat zij de prijs te laag vinden. (Puur uit voorzorg voor GCShop, hogere verkoop prijs = meer winst GCShop.nl)
    GCShop merkt op dat er per winkel bijzonder weinig LE's verkrijgbaar zijn.
    GCShop merrkt op dat ze zelf slechts 10 LE's krijgen.
    GCShop verzint verhaal.

Althans, zo zou het kunnen zijn.

Niets mis mee. Limited = beperkt verkrijgbaar.
    Als een gewone winkel er maar 1 of 2 krijgt, mag GCShop.nl zich al gelukkig prijzen met 10.

12. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    GCShop heeft veel te veel LE's laten pre-orderen. Vervolgens blijkt dat GC veel minder exemplaren van de LE zal krijgen als verwacht (zoals de dimplus) en moet het feest dus voor veel gamers afblazen. Maar in plaats van dat ze het gewoon zeggen en de schuld opzich nemen komen ze met een verhaal dat MS hen niet wou leveren. Wat dus onwaar blijkt te zijn. R. Dekker (MS) zegt in het nu.nl artikel dat GCshop net zoals elke andere winkel een x aantal LE's zal ontvangen.

Nu denkt iedereen dus dat MS te gemene is terwijl dat niet waar is, althans, zo komt het bij mij over. Of het waar is of niet blijkt later wel, maar dit lijkt mij het meest logische gezien al de 'fouten' in de verklaring van GC.

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik schrok me gisteren rot toen ik een brief van DimPlus kreeg, maar gelukkig krijg ik de game dus wel. Maar las net in andere topic dat ze dus ook cancels moeten doen. Tjah het is dus toch echt heel erg limited! En dat is misschien maar goed ook. Heb je tenminste echte bragging rights als je hem hebt.

14. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Thnx, voor de opklaring maar die samenzwering zou ook kunnen 8)
    Maar wat loop Microsoft te pronsen dat Free Record Shop (en andere) er 30 krijgen, of is dat heel Free Record Shop?

Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  15. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een mailtje naar GCshop gestuurd of ze daadwerkelijk echt 10 Limited Editions met 100% zekerheid krijgen. Want ik heb uit voorzorg ergens anders ook nog een Order geplaatst...maar Gcshop reageert niet.

Ik heb deze vraag al een keer gesteld maar here goes: Is het niet handig als XBW/GCSHOP ff een lijst met namen geven van mensen die WEL de LE krijgen...anders zijn er straks een hoop mensen die denken dat ze hem krijgen,blijken ze hem niet te krijgen...lijkt me niet echt leuk.

16. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Lijkt me heel FRS.

Doed, je weet evenveel als wij hoor.
    Ook ik zit op een antwoord op dezelfde mail te wachten.

Ook ik wil de factuurnummers zien die wel de LE krijgen.

17. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Er klopt iets niet aan de aantallen, wat het is weet ik niet, maar de cijfers kloppen van geen kanten.

18. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk, 30 voor heel de FRS. 1 per beetje grote stad.

19. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Tja, op die manier kom je wel op 1000 LE's in Nederland, wat ik ergens gelezen heb...

20. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, dus er is nog een ans dat Gcshop LE krijgt !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina