Dat was wel ff tof. Ik denk dat het een goede zaak is dat er aandacht aan besteed wordt op tv. Misschien bereiken we er nog wat mee.
ik zie het altijd rond middernacht op de tv, dus zal dan wel zijn ik kan het alleen niet opzoeken, want me pc beleefd een Oerknal ofzo, trage zooi.
Ik ga zo maar slapen in de hoop dat ik morgen nog een mail krijg of ergens anders kan pre-orderen tot dan blijf ik trouw aan GCshop <o_
Het is wel goed hoor dat we de media er bij betrokken wordt. Maar toch vindt ik naar mijn zin het toppunt niet echt bereikt. Er zijn gewoon nog mensen die gedupeerd zijn en nu kunnen fluiten naar een spel die ze 3 maanden van te voren hebben gepreorderd. Het is zo dat microsoft een beetje denkt van nou laten we ze dan maar een paar limited editions geven dan houdt iedereen wel weer hun muil en blijven wij lekker uit de negative publiciteit. Wees dan een flink bedrijf en zorg dat er meer limited editions komen voor de mensen die die kut xbox altijd ondersteunen.
Voor de M$ prijs van Halo2 LE heb je ook bijna een GameCube met spel, dat zet je dan toch aan het denken... Het is dat ik niets met Nintendo (meer) heb... Ik vraag me af of winkels zoals play.com dan ook maar 10 of 20 van die LE versies krijgen.. Dat zou best wel triest zijn.
Hoeveel kost de limited edition bij play eigenlijk? Ik zag iets van 63,99 euro. En weet iemand of proxis.nl vertrouwbaar is?
Ik krijg hem dus duidelijk niet. zit ergens in de 88300 ofzo. Dan annuleer ik hem maar en bestel hem wel bij dvdcrave.
Controleer dit maar: http://www.gamecom.nl/forum/thread/3617 je zit erbij met mijn 77749 zal ik toch nog moeten afwachten. Zodra ze er ca. 30 krijgen komt het voor mij ook goed, zo niet, dan niet
Ik had 04077715 dus het zal mijn benieuwen waarschijnlijk krijg ik een mailje, heb er alleen nog geen gehad. Nouja morgen zal het wel goed zitten. Edit: Ik kijk net in mijn inbox en