Ja, er zijn dus honderden mensen die de LE hebben besteld. Er zitten inderdaad heel veel mensen tussen die andere games hebben besteld, vergeet niet dat de pre-order in totaal 2 of 3 keer is onderbroken vanwege onzekerheid bij de leverancier en in die tussentijd de normale bestellingen dus vrolijk doorgaan.
We hebben nooit maar op goed geluk de pre-order geopend, dat zou natuurlijk dom zijn. Hiervan was alleen sprake de eerste dag, toen het vele malen harder ging dan verwacht en we dus al heel vroeg de pre-order stop hebben gezet. Toen hebben we met elkaar afgesproken om eerst een aantal te krijgen voordat we verder gingen met de pre-order. Gezien we dat aantal ook hebben gekregen, zijn we verder gegaan.
Nu blijkt dus *opeens* dat elke winkel er maar 30 krijgt. Ik geloof er niet veel van. Ik geloof niet dat Play.com, de FRS-winkelketen, de Bart Smit en ga zo maar door er maar 30 krijgt. Het gerucht gaat dat er maar 1000 LE's zijn in Nederland, maar dat zou dus nooit kunnen kloppen als alle FRS er minimaal 10 krijgen. Microsoft wilt dit aantal ook niet vrijgeven, ik vermoed dat dit komt omdat het daadwerkelijke aantal vele malen hoger ligt en het spel dus veel minder 'limited' blijkt te zijn dan men denkt.
Ik zie veel mensen twijfels hebben dat als MS de prijs goed had gevonden, we alsnog niet genoeg exemplaren zouden hebben gehad. Dit is wel erg makkelijk achteraf praten nu MS zegt dat elke winkel 30 stuks krijgt. De informatie die wij hebben gehad tot aan de deze week was totaal anders dan wat er nu opeens in de media naar voren komt.
Ja, er zijn dus honderden mensen die de LE hebben besteld. Er zitten inderdaad heel veel mensen tussen die andere games hebben besteld, vergeet niet dat de pre-order in totaal 2 of 3 keer is onderbroken vanwege onzekerheid bij de leverancier en in die tussentijd de normale bestellingen dus vrolijk doorgaan.[br][br]We hebben nooit maar op goed geluk de pre-order geopend, dat zou natuurlijk dom zijn. Hiervan was alleen sprake de eerste dag, toen het vele malen harder ging dan verwacht en we dus al heel vroeg de pre-order stop hebben gezet. Toen hebben we met elkaar afgesproken om eerst een aantal te krijgen voordat we verder gingen met de pre-order. Gezien we dat aantal ook hebben gekregen, zijn we verder gegaan.[br][br]Nu blijkt dus *opeens* dat elke winkel er maar 30 krijgt. Ik geloof er niet veel van. Ik geloof niet dat Play.com, de FRS-winkelketen, de Bart Smit en ga zo maar door er maar 30 krijgt. Het gerucht gaat dat er maar 1000 LE's zijn in Nederland, maar dat zou dus nooit kunnen kloppen als alle FRS er minimaal 10 krijgen. Microsoft wilt dit aantal ook niet vrijgeven, ik vermoed dat dit komt omdat het daadwerkelijke aantal vele malen hoger ligt en het spel dus veel minder 'limited' blijkt te zijn dan men denkt.[br][br]Ik zie veel mensen twijfels hebben dat als MS de prijs goed had gevonden, we alsnog niet genoeg exemplaren zouden hebben gehad. Dit is wel erg makkelijk achteraf praten nu MS zegt dat elke winkel 30 stuks krijgt. De informatie die wij hebben gehad tot aan de deze week was totaal anders dan wat er nu opeens in de media naar voren komt.
Klik om te vergroten...