1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, heb nu ook het geld over gemaakt. Duurt alleen nog zo lang... Naja komen een hoop leuke games nog!
     
  2. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Nope, zo werkt het niet. Tussen jouw order ( 700 ) en de mijne ( 808 ) zitten ook nog orders van andere games. Er hoeven dus niet per se 108 exemplaren van Halo LE te zijn besteld, alleen zijn er 108 bestellers tussen jou en mij die bij GCShop iets gekocht hebben :) Het zou goed kunnen dat er 100 bestellingen van Halo 2 zijn gemaakt, maar goed, dat zullen we denk ik niet weten. Of Mirik moet zo lief zijn dat hier bekend te maken ;)

    Ik zie dat er sinds m'n RS:BA bestelling 263 orders zijn geplaatst, gemiddeld iets meer dan 29 per dag. Het zou dus goed kunnen dat er zo'n 75-80 Halo 2 exemplaren zijn gepre-ordered. Da's m'n schatting tenminste.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2004
  3. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt cool dat deze game nu al zo goed verkoopt terwijl de game nog niet uit is. Het duurt nog wel even. Maar ik zal me wel vermaken met Fable en Doom 3.
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    K** :'-(

    net te laat

    K** :'-(

    ik was aan het inloggen en daarvoor hadden ze em nog maar daarna niet meer

    K** :'-(

    nouw moet ik wachten op september

    K** :'-(

    moet em hebbuh!!!!!!!!!!!
     
  5. CyriLLuZ

    CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit echt nooit gedacht dat het zo snel zo gaan....zo snel....Echt klote jah dat ik nu al te laat ben..Wat is er september dan? Een nieuwe lading?
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dan weten ze (waarschijnlijk) precies hoeveel ze er krijgen.

    Ze kunnen wel verder gaan met verkopen, maar dan lopen er mensen de kans later te horen dat ze toch geen LE hebben maar een normale versie. Dus even wachten tot september, waarschijnlijk gaat de actie dan weer verder.
     
  7. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    ik hoop eerder, zal ze even mailen. Ben zelf net te laat :mad:
     
  8. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb nummer 715 was er snel bij hoor:p
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ik bedoel meer dat veel mensen hier denken dat de LE niet in de winkel ligt oid. Veel mensen hier denken dat ze anders die LE niet krijgen terwijl ie gewoon in de winkel gaat liggen bij de normale versie. Ik neem niet het risico om het spel 2 week later nog eens te moeten spelen omdat ze em daar bij gcshop niet kunnen leveren, want je zit wel aan de koop vast zodrra je het geld hebt overgemaakt. Bij de mediamarkt ligt ie ook wel en ook wel voor een leuk prijsje en weet ik 100% zeker dat ik dezelfde dag nog aan de slag kan gaan met het spel. Heb geen goeie ervaringen met game preorders... ;)
     
  10. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was eerst ook een zelda LE van de windwaker. Ik had deze ook ge-preordered en 2 dagen later binnengekregen, dan dat het spel in de winkel lag. Op dit moment zijn er nog steeds volop LE in de winkel te verkrijgen :confused:
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat betreft de betaling heren; Dit moet volgens de GCShop voorwaarden binnen 14 dagen. Doe je dit gewoon, dan hoef je je verder geen enkele zorgen te maken. Ook niet dat je geld bijvoorbeeld nú nog niet binnen is, en dat van anderen wel. Uiteindelijk bepaald namelijk het factuurnummer wie als eerste zn spelletjes krijgt (vooruitlopend op de feiten daar er meer dan genoeg zouden moeten zijn). Storten vanaf de Postbank, for instance, levert sowieso wat vertraging op omdat GCShop met de Rabobank werkt en daartussen altijd een vertraging zit. No worries dus.
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Idd :)
     
  13. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Grave, dat klopt niet helemaal. De Limited Edition van UT2004 was nergens in de winkel te vinden, althans niet bij Bart Smit of MediaMarkt. Deze was ook in een tinnen doos en was erg beperkt.
     
  14. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    volgens de xbox.com faq is hij alleen bij pre-orders beschikbaar.
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit komt mooi uit:). Aangezien ik nog steeds met overschrijvingsformulieren werk. Mijn factuurnummer was 717:). Ben er lekker snel bij dus:).
     
  16. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb 762 en zit er ook nog steeds bij, en het geld is reeds overgemaakt.
     
  17. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar zie je dat nummer dan staan??
     
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij noemen de laatste 3 cijfers van ons fractuurnummer.
     
  19. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh zo, mijne is 827. Is dat goed?
     
  20. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Maar goed, dat is hierboven ook allemaal al vermeldt. Ik heb 777. :9
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina