1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2 Limited Edition preorder nieuws

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 27 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ehm.. het gaat om je factuurnr. niet hoe snel je geld overmaakt :+ (of bedoelde je dat0_o).
    Maar goed, ik heb 722 en ik heb hem gister betaald.
     
  2. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat bedoelde ik. Beetje knullig omschreven, je hebt gelijk. :+
     
  3. reikoe

    reikoe Xbox Mazzzter

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was er gelukkig op tijd bij. Nummer 758.

    HALO 2 *)
     
  4. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek zojuist weer even op GCshop en daar zag ik Halo 2 Limited Edition niet meer tussen de lijst staan. Zal d'er misschien een ware run op zijn geweest... :p ;)
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Was 784 en is betaald en in behandeling :) Nu alleen nog maar wachten :mad:
     
  6. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    G#verd*me ga je 1 dag weg is alles weg terwijl ik nog wel elke dag op Xboxworld.nl kijkt niks gezien van Halo 2 pre-order banner om te kunnen bestellen (beetje slecht) en op deze thread (wat eerst alleen een aankondiging was) had ik als eerste een bericht achtergelaten ga je even weg is alles weg...flipzooi
     
  7. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn orderstatus voor HALO LE is nu: betaald; in behandeling.

    Vol verwachting klopt ons hart!!!
     
  8. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    god, ik moet em nog opsturen (acceptgiro) aaargh!! stom, stom, stom
     
  9. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    same here :+
     
  10. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is er ook betaald :D
     
  11. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Damn..dit heb ik dus ff gemist in kroatie.
     
  12. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Same hier.. kunnen we in iedergeval zien als er sprake is van een release op 24 augustus dat we op de 23ste "Bestelling verzonden" kunnen zien :D
     
  13. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, en dan krijgen we rond november allemaal een mailtje van GCshop:

    Laten we hopen dat we niet zoiets dergelijks ontvangen! ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2004
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Yes, de mijne is ook betaald en in behandeling. Kan niet wachten :cool:
     
  15. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij geeft ie ook aan dat ie betaald is. :) Ik geloof zelf trouwens wel dat Halo 2 24 aug. uitkomt ( of 26 aug in Europa), ik zou er in ieder geval niet raar van opkijken. Er zijn ondertussen al een hele hoop Microsoft medewerkers die met Halo 2 beta aan het gamen zijn. Als er verderweinig bugs in zitten en allemaal soepel verloopt ( wat ook wel mag na zo'n lange ontwikkel periode), dan vind ik het meer dan normaal dat ie binnenkort gold gaat. Ook is de Live server al lang klaar voor Tsunami volgens mij, alleen zullen we nog een kleine update krijgen vlak voor 24 aug denk ik. 24 augustus, nog lang zo gek nog niet.
     
  16. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha je gaat af op dat ilovebees.com gedoe? Waar het grote publiek niets vanaf weet. Microsoft maakt wel reclame voor 9/11 of 11/11 maar dat is vast allemaal om het grote publiek voor de gek te houden zodat de die hards hun game op de 24e op kunnen halen in de winkel zodat niemand het weet?

    </sarcasme> ;)

    Ow om niet helemaal offtopic te raken, mijn geld is ook binnen bij de lui van gcshop.
     
  17. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Halo 2 (Limited Edition)
    De pre-order van de Limited Edition van Halo 2 is tijdelijk gestopt. Dit vanwege de enorme populariteit van deze titel. We weten namelijk nog niet exact hoeveel exemplaren er beschikbaar zullen komen en willen voorkomen dat er mensen opeens buiten de boot vallen. De mensen die al besteld/betaald hebben, zullen hoogstwaarschijnlijk allemaal hun Limited Edition op de releasedate in huis ontvangen.

    In september zullen we meer weten over het aantal exemplaren dat we zullen gaan krijgen. Het is bijna zo goed als zeker dat de pre-order dan gewoon weer verder zal gaan. Mochten we eerder informatie hierover ontvangen zullen we uiteraard de pre-order weer eerder laten beginnen.

    In de tussentijd is het uiteraard wel mogelijk om de normale editie bij ons te bestellen.

    Onze excuses hiervoor.


    Ik heb Betaald; in behandeling status. Yes! ik krijg hem dus cker. Maar bijna cker komen er meer exemplaren, dus gewoon iedereen die hem nog niet heeft gewoon opletten!
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Die was idd limited, maar halo 2 word niet zo limited als die ;)

    SE van zelda the wind waker met special disc was overal te krijgen, nu nog steeds. Iedereen toen preorderen met veel problemen. Ik heb em gewoon in de winkel gekocht en kon meteen aan de gang.... jammer dat die extra disc niet op m'n 100 hrz breedbeeld werkte though. Maar ik durf te wedden dat de LE gewoon in de winkel ligt. Heb alleen maar nare ervaringen met preorders waar heel veel vraag naar is. En geen ramp als de LE er niet is. Ik wil gewoon halo 2 spelen de dag dat ie uit is en zo vroeg mogelijk :9
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2004
  19. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of het zin heeft om nog te wachten tot september op de nieuwe mogelijkheid om de LE te bestellen? Anders betaal ik een paar euro meer en koop ik 'm op play.com, als het echt niet anders kan....... iemand?
     
  20. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zonet mail ontvangen van GCshop waarin gezegd wordt dat ze waarschijnlijk al volgende week meer zekerheid hebben en de kans enorm groot is dat er nog veel exemplaren komen.

    Ik ga er vanuit dat ze nog wel meer ontvangen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina