1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[HALO 2] Limited Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tronky, 9 nov 2004.

  1. obi-wan

    obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit hier zwaar te bale, kep m nog steeds niet. :mad:
     
  2. Roberius

    Roberius Hero of Nazaroth

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: dat boekje 'Conversations of the Universe' dat je bij de LE krijgt, zit dat ook bij de gewone editie?
    En ik vind het wel vet dat Europa een andere handleiding heeft dan Amerika. De Europese lijkt geschreven door the Heretic
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, dat boekje zit alleen bij de LE. En die handleiding uit het oogpunt van die Elite, zit bij alle LE's, ook in Amerika. De gewone versie heeft zowel in Amerika als in Europa een "gewone" handleiding.
     
  4. Walt

    Walt Child of the 80's

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    Het doosje dat jij hebt vast gehouden was een dummy en niet de originele, want de LE is niet slap en dun en breekbaar, maar wel degelijk sterk en wonderschoon.
     
  5. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de LE!!!!! maar heeft iemand al de DVD gekeken??? wat vond je ervan??
     
  6. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Dvd is wel aardig. Je moet hem pas kijken als je de single play hebt uitgespeeld want er worden een hoop plotwendingen uitgelegd.

    Coolste aan de LE is het doosje jah. Mooiste xbox doosje van allemaal met een van de beste xbox games erin. Wat wil je nog meer? :D
     
  7. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    1 zo een stukje gaat over personages, wapens en voertuigen die ze eruit hebben gehaalt, is aan de ene kant erug leuk om te kijken, maar aan de andere kant ook jammer, aangezien je zie dat ze de ATV helemaal af hadden, maar alleen maar eruithebben gehaalt omdat het niets toevoegde, net als de vlammenwerper :'-(.
     
  8. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem besteld? Ik heb hem namelijk ook nog niet binnen. Ik heb hem bij zuiderpark-games besteld. Ze vertelde me eerst dat ik hem vrijdag zou hebben, nu aanstaande dinsdag pas. Ik kan ze niet aanraden, ze hebben geen telefoon service alleen via email.
     
  9. obi-wan

    obi-wan THEY TOOK YOUR JOB!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem besteld bij proxis.nl. Ik denk (hoop :'-( ) dat tie maandag op mijn deurmat ligt
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    jah vind ik ook ik vind het ook wel een lachuh hoesje, Maar ik kan niet hem niet afspelen die LE dvd :mad: ff denk ik binnenkort die DVD kit kopen :p wat je niet al doet om een LE schijfje tebekijken
    O-)
     
  11. Shorty

    Shorty Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    kad em ook van proxis en ik had em vrijdag.. :|
     
  12. Newbie

    Newbie Xbox 360

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het het extra geld niet waard!!! De extra disc staat welliswaar vol met filmpjes en verscheidene andere extra´s maar ik vind het geen 15 euro extra waard.....
    Ok, het tinnendoosje is dan weer wel cool...
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hij hoort ook maar 5 euro meer te kosten dan de normale. Waar heb je hem gekocht?
     
  14. Newbie

    Newbie Xbox 360

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    GC-Shop, lekker goedkoop!! Goede actie trouwens nog XBW en GC!!! :)
     
  15. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de LE bij de intertoys gekocht.
    ik kreeg 15% korting omdat mijn broer een kortingdpas heeft, omdat hij er werkt.
    ik heb de LE dus voor de prijs van de gewone editie! :9 _O_
     
  16. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dit begint me nu wel te irriteren.. ik heb dus de LE bij gcshop besteld en betaald al 2 maanden geleden maar heb die fucking game dus nog STEEDS niet binnen :mad: Orderstatus is betaald; in behandeling.... hebbben meer mensen dit, komt dit door een tekort aan exemplaren ofzo :{ :mad:
     
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al een tijdje bekend dat gc shop de meesten geen L.E. kan leveren omdat microsoft ze geen wou geven. er zijn maar een paar gelukkige.
    als het goed is heb je een mailtje daar over gehad.
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb een LE Editie dan maar bij de Bartsmit besteld want het was de enigste site wat ik kende die hem had dus hoop ik maar dat ik hem morgen binnen heb en de Headset komt 18 november uit in GCShop dus=)
     
  19. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is nu maandagmiddag half vier, weinig kans dat ik de LE van play.com nog binnen ga krijgen vandaag, echt balen! :mad:
     
  20. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    niet dus :{ :confused:
     

Deel Deze Pagina