1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[HALO 2] Limited Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tronky, 9 nov 2004.

  1. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat wel:)

    Is er iemand die de LE al heeft & iets meer kan zeggen erover???
    Hoe zit het nu precies met die dvd's?
    Die klachten over krassen, komen die veel voor of zijn dat slechts een paar uitzonderingen?
    Ik zou het graag vanavond nog weten, want morgen moet ik erom:)



    Edit: [​IMG]

    Vanbinnen kan je dvd er gewoon instoppen, dus niet enkel hoesje :confused:
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  2. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    BRON: Xbox.ign.com

    Limited Collector's Edition
    This special edition of Halo 2 costs an extra five bucks, but is well worth your spare change. The Collector's Edition comes in an attractive tin box with the Halo 2 logo on the front and spine, with a protective slipcase serving to highlight the ratings box and game info. The case is the best I've seen for a video game and is better than the majority of high-end DVD special tins. The case alone, honestly, is enough to warrant a purchase. It showcases Halo 2's special place in the Xbox library and, again, it looks fantastic.
    Once you get in the tin, there's a bonus DVD filled with supplemental material. Oddly enough, some cases come with a mid-flap to separate the DVDs, but mine came with one on top of the other, which is a little disappointing.

    Here's the full list of what's included on the Collector's Edition DVD:

    Behind the Scenes: Making of Halo 2
    Developing the Game - Visualizing the Story, Designing the Levels, Beyond Single Player: Multiplayer & Live
    Bonus Materials - Cutting Room Floor, Commentaries, Gameographies, Art Gallery
    Set Up and Credits - Audio Test, Credits
    The bonus material is overrun with spoilers and the thoughtful warning at the beginning of the DVD says it all: Don't watch until you've beaten the campaign



    The highlight of the bonus DVD is the hour-long making of. This documentary takes you inside Bungie Studios for a candid look at some very hard-working folks. Primarily focused on Writer Joseph Staton, the documentary shows a side of the Halo 2 story that may surprise some -- Bungie's disappointment following E3 2003. Though the single-player demo at E3 wowed the crowd, Bungie's take was quite different. An engrossing watch, though there are a few parts (such as the LAN Fest portion) that seem unnecessary.

    Other goodies include cut footage, commentaries on every single-player level, and multiple documentaries on Halo 2's development. The majority of extras are worthwhile to fans of the series who want a glimpse at what it took Bungie to make Halo 2. At times, I wished I could have asked a few questions to the DVD, because, while seemingly all-encompassing, a few basic questions (such as the story's ending) were left untouched.

    The Limited Collector's Edition is better than most DVD bonus discs, with attractive packaging and informative documentaries. Oh, and it also comes with a copy of Halo 2. You can't beat that.

    Closing Comments
    Love it.
     
  3. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    [pic=http://www.nu-verdienen.nl/uploader/image/15-10-04_2029.jpg]500[/pic]

    jah ik heb hem ook gezien, heel mooi :D
     
  4. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk had ik verwacht een tinnen doos met daarin het normale groene doosje aan te treffen. Dit vind ik het enige jammere aan de LE versie. Mijn versie is besteld bij Mediamarkt, weet iemand toevallig of zij hem al verkopen?

    @DoNaLd{duck} : waar heb je die foto vandaan? welke winkel?
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Reminder to me: eerst lezen dan posten |:-
     
  6. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    e-plaza, heb hem daar besteld gemaakt met motorola v525 :D *)
     
  7. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    He ik had mijn LE bij play.com besteld, hij is vandaag verzonden. Krijg ik hem dan nog voor zaterdag of wordt het pas volgende week??
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zijn de Display doosjes. Die staan in bijna elke winkel xD
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ja ze staan al sinds weken in bijna elke winkel waar ze games verkopen
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat staat er eigenlijk in dat boekje, Conversations of the Universe? Dat vraag ik mij al de hele tijd af.
     
  11. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop maar da k em morgen in de brievenbus krijg van GC shop.
    dat zou toch wel moeten aangezien een vriend van mij em ook al heeft
     
  12. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    waar woont die?? |:-
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je krijgt m morgen niet van door de brievenbus van GC... GC krijgt ze morgen pas binnen en verstuurd ze ook pas morgen. Gewoon tot donderdag wachten dus :)
     
  14. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    en zo hoort het, ik kan hem waarschijnlijk ook pas donderdag ophalen 8)
     
  15. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je de dvd's boven elkaar leggen,want ik zie maar 1 plek waar je de dvd kan vastklikken?????
     
  16. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand al wat meer info over DimPlus? Dus wanneer zij hem versturen enzow?
     
  17. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    dimplus??
     
  18. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerder in deze thread stond dat ze eigenlijk in een hoesje erin zitten en dat er daardoor krassen kunnen inzitten :confused:
    Ik vind toch als je zo'n spel uitbrengt en dan doe je de moeite voor een speciale editie dat je op z'n minst toch een dvd doosje met twee dvdplekjes(?) kan maken.
     
  19. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem! Die LE is moooooooooooooi gek! Kheb vanmiddag ff gespeeld en het speelde weer lekker hoor. Maar moeilijk! (heroic) Vet spel zeker weten!

    Je moet trouwens idd de cd boven elkaar klikken, maar aangezien je toch meestal speelt en niet bonusdingen kijkt maakt dat niet zoveel uit.
     
  20. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    hoe kom jij er aan :'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(
     

Deel Deze Pagina