1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[HALO 2] Limited Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tronky, 9 nov 2004.

  1. Ah okee, moet je maar goed bij je andere xboxspellen kijken, die hebben het ook allemaal als het goed is.
     
  2. gtaer

    gtaer Adje

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijkt Allen Mee Mensen Naar De Tijdbalk Van Halo2 Hoe Die Op 0 Komt En Besef Dan Dat Je Kunt Zeggen Dat Hij Vandaag Uitkomt!!!!!
    EN VOOR MENSEN NET ALS IK DIE M NOG NIET HEBBEN KUNNEN ZEGGEN VANDAAG GA IK M HALEN.
     
  3. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    op dit moment heb ik 3 jaar gewacht laat me genieten :p
     
  4. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    shit man weer 30 wachten volgens die die balkje :D :D
     
  5. Klote, ik dacht dat ik hem morgen eindelijk kon halen :'-(
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    wehehhehe dat word nog een maandje bikkelen |:-
     
  7. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    [plaatje]http://img.photobucket.com/albums/v378/TheHammerman/Halo2.jpg[/plaatje]

    beetje overbodig plaatje, maar ok... Vandaag is het 11 november en vandaag kan ik dan eindelijk mijn LE verwachten :D YES!!!
     
  8. gtaer

    gtaer Adje

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    ow mijn god 30 dagen erbij!!!!

    Nu zal ik in de tussentijd mn tijd moeten doorbrengen met Halo2
     
  9. gtaer

    gtaer Adje

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag kan ik dan mijn LE ophalen!!!!!

    Al die jaren wachten en uitstellen waar ik zo kwaad over werd word vandaag beloond!
     
  10. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker he, wij in België zijn er natuurlijk weer vroeg bij :cool: Vermits de 11de een feestdag is krijgen wij hem de 10de al, en het leuke is, dat hij in Nederland nu al van de 9de te verkrijgen is.
    Begrijp me niet verkeerd, ik kan een dagje wachten, ik heb hem dan ook gepreorderd om zeker te zijn van een exemplaar, dat ik niet alle winkels moet afgaan.
    Maar ja, na jaren is de post eens tot een prachtig idee gekomen van vanaf de 10de tot de 15de November te gaan staken.
    Dus lekker krijg ik mijn "zeker van een exemplaar op de release" weer pas volgende week, terwijl ik morgen mijn vrije dag heb. Niet dat ik niets te doen heb, heb toch 5 Herhalingstoetsen te leren en 2 stripboeken voor frans te lezen.

    Ik haat België
     
  11. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    ??
    10 euro extra? De mijne koste maar 5 euro extra (64,95).....

    Maar, inderdaad, leuk hoesje. Ik vraag me alleen af of ik wel een keer de tijd heb om die bonus DVD een keertje te kijken....
    Ik heb nog teveel spellen liggen die ik nog moet uitspelen...Sudeki, Fable nog niet eens echt mee begonnen, X-men Legends, en nu Halo 2...en dat is alleen nog maar van mijn Xbox, daar komen spellen van de PS2 en de Gamecube ook nog bij...

    I NEED MORE TIME!!! :mad:

    Ik heb nu de hele nacht Halo2 gespeelt, en ook ik vond de
    elite missies tegenvallen....maar ik had eigenlijk ook wel wat meer verwacht van het Earth level...dat was wel erg kort
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2004
  12. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    kweeni hoe duur die van mij was (LE), maar ik vind het zoiezo wel waard, want het hoesje ziet er best strak uit, die dvd kijk ik nog wel een xtje ofzo als ik me verveel, die andere dvd's van fable enzo zijn wel saai dus hoop dat deze beter is :D
     
  13. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    iik heb een stukkie van die dvd gekeken, best stoere dingen staan erop! :D
     
  14. gtaer

    gtaer Adje

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of LE bij de E-Plaza 64,95 is of 69,95

    AUB ik ga m vandaag kopen
     
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Ik kan mijn limited edition vandaag ophalen. Ik kan dus het beste in de winkel kijken of er krassen op de DVD zitten en als dat het geval is die gelijk ruilen?
     
  16. Metal X

    Metal X Don't really care

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé Gteaer vandaag doe ik bij jou coo-up en multiplayer en morgen doen we de hele nacht co-up hahahahahahahaha
     
  17. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    64.95
     
  18. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    en ik zit vast op school. gvd, hopelijk heb ik em vandaag binnen. Iemand hier van Play.com bestelt?
    Hij is de 9de verstuurt. en een aantal in mijn friends list spelen em al :mad:

    (msn tabblad zie ik :p )
     
  19. Frohike

    Frohike Beam me up Scully

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook bij Play besteld maar doorgaans duurt het een week voor een bestelling binnen is ... dat wordt dus na het weekend :'-(

    btw, ook bij Play is de LE inmiddels 'SOLD OUT' ...
     
  20. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog steeds niet de LE van gcshop.nl binnen :mad: en de post is ookal geweest :'-(
     

Deel Deze Pagina