1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] Alles over clans

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

  1. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    de reden dat we uit de clan zijn gegaan is omdat jullie bijna nooit online zijn. Maar dat is al weer uitgelegd door soulsleeper.
     
  2. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus wat wordt het nou.......kijk ik bedoel ik krijg te horen van bullit ik wil super graag bij jouw maar de andere...
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    dan gaat bullet toch bij jou in de clan? Vind ik niet erg als hij dat super graag wil... Maar moet die dat wel eerlijk tegen ons zeggen.
     
  4. Destroy

    Destroy Guest

    Mjah vanaf morgen ben ik weer veel online ik was gewoon ff weg net toen jullie joinde :mad:
     
  5. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    ja of dit gaat zometteen een grote misvatting worden:)
    kijk hij wilt nog steeds FUSEN dus niet alleen hij bij ons!tuurllijk wilt ie liever met jullie (doh) maar in iedersgeval mij maakt het geen hol uit.. fuse of geen fuse
     
  6. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    zoek je nog een goede clan die op veel spellen aanwezig is kij dan op
    www.xclan-beware.nl we zijn onderandere active in halo 2, splintercell chaos theory, UnrealChampionship 2, mechassault 2 en dead or alive ultimate maar er komen steeds meer games bij dus laat een bericht achter met gegevnes en we nemen snel contact op met je
     
  7. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk als we weer willen fusen dat jullie gewoon bij ons in de clan komen of is dat niks. Ik weet niet wat de rest wil en of black het nog goed vindt dat moeten we maar ff bekijken als die patch ook uit is want als die er is gaan blackdragon, jens, bully en ik eerst heel erg veel team skirmish doen
     
  8. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het ook nog steeds goed. mij maakt het lvl ook niets uit hoor. Dus jullie joinen kan ook, ik bespreek het hier ook even en dan zien we wel.
     
  9. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog een Clan waar ik in kan. Ik zit op het moment in de Clan; m4ster en de Members bevallen me wel maar bij de een is het probleem dat ie ALLEEN CounterStrike speelt en bij de ander dat ie alleen maar in Matchmaking zit en verder ook geen tijd heeft voor de Clan enz. Dus misschien iemand nog een plaatsje voor mij ? :)
     
  10. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    blackdragon3 is alweer uit onze clan en jens die komt waarschijnlijk niet meer op live todat die patch er is dus of het veel zin heeft weet ik niet
     
  11. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Damn, wat heb ik zin in die 2on2 optie straks :)
     
  12. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, StK OGRE 1 en 2 gaan daar dik mee ownen :)
     
  13. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Aangezien m a r i a X i al zo'n mooi PR-verhaaltje heeft, zal ik dat maar even simpelweg herhalen. Inmiddels hebben we 11 members en nog 1 invite uitstaan, dus we gaan de goede kant op. Wie heeft nog meer interesse om gewoon lekker relaxed met elkaar te gamen?
     
  14. DarkAzura

    DarkAzura Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mensen,

    Aangezien ik nopgal wat mensen ken die in een amerikaanse clan zitten of in een nederlandse clan zitten maar beide niks uit voeren in de clan, dacht ik maar is een serieuze nederlandse clan op te richten...

    Ik zorg dan wel voor een site, en we gaan dan serieus trainen voor big team, team slayer- skirmish en clanwars.

    Ik zou zeggen wie wilt mijn clan komen joinen, ik wil het het liefst op 8/9 members houden en ik maak de clan denk ik pas als ik echt rond de 4 leden heb.

    Mike --> DarkAzura
     
  15. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Hello allemaal

    Me neef(Chino 76) heeft een clan opgericht genaamd
    Dutch Dictators http://www.bungie.net/Stats/ClanStats.aspx?clan=Dutch Dictators
    We zijn net begonnen en we willen meer trainen(Zoals Big Team Battle,Team Skirmish en Team Slayer en natuurlijk CTF wedstrijden)
    Wie zich wilt aanmelden en proberen

    Voeg me maar toe

    Gamertag : Castro Le China

    M.V.G

    Gary Teo
     
  16. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, ik zoek een clan voor halo 2 met veel members die online zijn. Voeg me maar toe en zend me een claninvite...

    Gamertag: Levathian
     
  17. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek ook nog een serieuze clan die ook actief spelen(dus vaak online zijn in halo).

    Ikzelf speel best vaak online in halo 2 dus dat moet geen probleem zijn :)
     
  18. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    f00k me, wat ben jij een sniper-etter hahahahah :D Gisteren deed jij mee met een wat minder serieuze battle. Ik was DikkieD en bakte er weinig van. Maargoed, mijn teambuddies en ik hebben nog vrij weinig teamplay geoefend. Een aantal van ons zijn helemaal niet zo slecht, maar gisteren was het een droevig verhaal hehe. Jammer dat het potje coagulation te lang duurde, kan me wel voorstellen dat sommigen het op een bepaald moment zat waren.

    Maargoed, onze clan bevat een aantal leden die pas net een xbox/halo2 hebben aangeschaft. Zij moeten dus nog flink oefenen. Maar in teamplay geldt dat voor ons allemaal...

    Maargoed, ik heb me wel vermaakt. Meestal spelen we niet van die grote potjes, omdat we simpelweg te weinig mensen hebben...maar dit was wel eens cewl...

    We hebben het maar even niet over die afdroogsessie op Waterworks, dat was goed brak, sliep er gewoon slecht van :D
     
  19. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Heya,

    ook jij deed gisteren mee...zag ook jouw nick vaak in beeld (als je me te grazen nam hehe)...

    Bedank je neef voor het sportieve gedrag! Hij bleef maar mooi meespelen bij ons! erg netjes!
     
  20. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    idd het was erg leuk man!!!!
    hopen we dat we elkaar weer eens ontmoeten :D
     

Deel Deze Pagina