Het is gewoon een vraag, en wij zijn niet de beste. En al zou je regelmatig op de leaderboards kijken dan zie je dat de nummer 1 een dikke booster is.
Ja, de nummer één is zeker niet de beste.. de huidige nummer één is een boosterclan. F3AR is denk ik de beste.. aangezien ze niet hebben gecheat, zoals aan de stats te zien is.
Wij hebben weleens tegen FEAR gespeeld en die gasten zijn inderdaad goed. Maar er moet ook rekening gehouden worden met oude clans die nu niet meer spelen zoals STR8 Rippin en StK.
Ik zou graag ik een leuke clan willen, die houden van een lange starndwandeling en romantische restaurants, lijkt wel een contact advertentie hier. Ik ben level 25 en zoek mensen die vooral willen team skirmishen.
ik moet nog eerst xboxlive hebben ik ben best goed (halo slayer vooral)alleen ik heb het geld niej maar als ik heb dan mogen heb ik wel pplaats vrij.... _0/
Oo Soul! Ik heb weleens met jou gespeeld in een teamtraining weetje nog? Jij bent best goed wil je mischien mijn clan joinen? Alsovast bedankt (lol)