Ik wil ook wel weer eens in een clan. Ik ben vandaag weer begonnen met Halo 2 online te spelen(Team Training om te oefenen), na sinds December vorig jaar niet meer serieus te hebben gespeeld. Stuur maar een clan invite en dan bekijk ik het wel.
Je kunt wachten op een invite of kijk hier eens.. http://www.xclan-beware.nl/ En hou de komende Xbox magazine in de gaten
ben je een dedicated halo 2 speler? wil je in een clan verband spelen? volg deze link en meld je aan hier post je Gamertag en wat info
Ik zoek ook nog steeds een clan. Ik heb een hele tijd gespeeld en toen een hele tijd niet meer. Nu ben ik weer begonnen en zoek nog een clan. Je kan een invite hier naar toe sturen: HaloTrooper NL Zou je wel ff kunnen melden dat je van xbw afkomt @Panzerdelta De link doet het niet
Ik post ook maar ff wat: Ik wil een clan oprichten, mijn members moeten vaak MLG willen spelen en aardig wat skills hebben. Als je denk dat je deze dingen `aan` kunt kan je me een friend invite sturen,btw gewoon te erge n00bs accepteer ik niet. Gamertag: DarkRobo
Ik speel zelf nu sinds zo'n 3 weken op Live.. daarvoor nog nooit multiplayer gedaan in Halo.. (tenzij je vrienden die nog nooit een xbox controller in hun handen hebben gehad meetelt) Ik ben nu level 15 in rumble pit.. Is er iemand hier die in een leuke clan zit voor beginnende spelers, die 's avonds ook wat vaker online zijn (en het dus niet dramatisch vinden om ook te verliezen)? Gamertag: Stardust83
Eya, als je doordeweeks vaker in de avond speelt, moet je mij maar wat vaker joinen. Meestal spelen er dagelijks wel een paar clanmembers halo2.
@ Stardust, Onze Clan (De Kip en ut Ei) is vooral s'avonds en s'nachts actief. We zijn best goed (ik zelf zit op 23 in TS terwijl ik het niet echt actief speel(Vaste party's oid)). Verder mag je best een keer joinen, het gaat er bij ons ook meer om of je aardig bent. Dus als je een opgefokte gast bent die om alles loopt te zeiken kan je beter wegblijven. Ben je best relaxt, kom is een keer kijken.
Ja mensen die interesse hebben, stuur een pm naar mij/hem of stuur ons een invite! En een Mac is geen vereiste.
Eh ik zoek ook nog een clan hoogste level is 24 TM-slayer Gamertag:FaXeMaN stuur me een invite als het oke is.