Hmm, hebben jullie ooit es van dit probllem gehoord. ineens in de overlord van onze clan geen member meer van de clan !?! Ik hoorde net dat andere clans er ook last van hadden, weet iemand of dit tijdelijk is, of dat er gewoon een enorme fout inzit. Het is sinds een paar uur zo, na die auto-update van gister hebben we nog clanmatches gespeeld. Iemand een antwoord?
jah ik ben met mijn beide accounts uit mijn clan gekickt maar, volgens mijn clanmembers zit ik er nog wel in en ze kunnen me er niet uit kicken om me vervolgens weer een invite te sturen erg lastig.
OMG, mijn overlord heeft me clan perongeluk verwijderd. Moeten we weer helemaal opnieuw onze ranking omhoog halen...
Dit hebben sommige van mijn clanmembers dus ook, waaronder de Overlord weet iemand al of dit verholpen kan worden, clan was net lekker level 11
ik heb een meeltje naar bungie gestuurd. ik kreeg dit meeltje terug: ik hoop dat het heel erg soon is owja en mijn clan is level 13 *) GAS OWNES
ik zoek ook nog een clan mijn gamertag is: Neveler heb alleen nog geen head-set(ofzoiets) je mag me ook gewoon voor de lol toevoegen als friend
Ik wil eigenlijk ook wel in een clan, puur voor het spelen dan. Mijn tag is Litox. Pm me even voor een try-out.
Nou mensen ik zoek ook nog een clan dus als je me wil uitproberen.... Voeg me gerust toe als je wilt.